• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC 2de keer

dolle30

Newbie
hallo allemaal, ik ben heb net een uurtje geleden me aangemeld en wou al gelijk een mooi verhaaltje kwijt...
datum: donderdag 2 augustus,
tijd: rond 11 uur
personen:3 (ik, B en een onbekend persoon.)

Het was een mooie zomeravond, niet te warm niet te koud.
Ik was op weg naar een goeie vriend van mij B en had nog helemaal geen idee dat ik aan de xtc ging.
Na een paar minuten kwam ik bij hem thuis.
we begonnen met een beetje blowen en het was wel gezellig.
rond een uur of 1 kwam een vriend van die jongen langs die ik totaal niet kende.
ik had een beetje een vaag gevoel over hem omdat hij ghb,pep,pillen bij zich had en dealde,
dus hij vroeg of ik een dopje ghb wou, maar daar wou ik niet aan beginnen.
ik zei dan heb ik liever een pilletje.
hij zei: dat kan ook! en hij haalde een zakje met een blauw pilletje tevoorschijn, een blauwe defqon 190-200mg.
toen ik die had gekregen was ik behoorlijk zenuwachtig.
ik zou met een kwartje beginnen maar ze zeiden dat ik een halfje moest nemen, dus dat deed ik.
verder was ik behoorlijk zenuwachtig en het was warm.(hij heeft ook maar 1 kamertje en niet veel ruimte.)
ik had hem rond half 2 uur(halfje) ingenomen en na een kwartiertje begonnen mijn benen lichtjes te tintelen, verder voelde ik niets.
toen was ik 1 belangrijk ding vergeten: kauwgom!
dus ik loop de kamer uit, ren de trap af naar buiten en stap op me fiets.
onder het fietsen voelde ik niet veel, maar kon wel heel hard fietsen!
toen ik weer terugkwam met 2 pakjes kauwgom zakte ik in de bank en rookte nog een jointje.
toen voelde ik het pas opkomen na een klein halfuurtje.
ik raakte in gesprek met die onbekende jongen en begon hem steeds aardiger te vinden, B was een beetje out/down van de G en zei niet zoveel.
op een gegeven moment voelde ik niets meer en vroeg aan B wat dat kom zijn.
hij zei: niet erover nadenken laat het gewoon over je heen komen.
dus ik zette het uit me hoofd en begon weer te praten met die onbekende jongen, laten we hem maar S noemen.
na 10 min was ik helemaal vergeten dat ik X genomen heb en toen: BAM in een keer d`rin.
ik voelde alles licht worden en had een verliefdachtig gevoel in mijn buik.
want ik wou steeds praten met S, op gegeven moment wou ik hem aanraken, klinkt gay maar had er toen heel veel behoefte aan, maar deed dat toch maar even niet.
toen B een hardtechno nummertje opzette ging ik er helemaal in mee, ik was verliefd op de muziek. na een uurtje voelde ik me goed en had het gevoel dat wij 3 de beste vrienden en onafscheidelijk waren!
ik zat er redelijk goed in maar wou nog meer.
dus nam nog een kwartje, en toen:
toen klapte hij zo hard in, ik ging helemaal mee in de muziek :rock: , toen S zei rond een uur of 4 dat hij naar huis ging vond ik dat zo jammer en vroeg telkens om te blijven, ik vond het erg jammer dat hij wegging maar was na niet meer dan 30 seconden vergeten dat hij weg was.(ohja vergeten te zeggen, ik vergat alles waar we het over hadden.)
B was al behoorlijk moe van de G en lag ik bed, toen ik naast hem ging liggen kon ik niet van hem aflbijven, zijn buik,armen en haar, vooral zijn haar voelde echt magisch gewoon!
na een tijde besloot ik de laatste kwartje te nemen, maar weet niet of die werkte.
het maakte me ook niet uit want ik ging al behoorlijk hard.
ik lag nog even met B te praten en toen ging hij slapen, ik zat de hele tijd met mijn hand in zijn haar, en toen: toen ik hem aankeek, veranderde zijn gezicht.
er lag een hele andere jongen naast mij, toen ik goed keek: zag ik mezelf daar liggen! helemaal precies mezelf! ik sprong zowat boven op B en schreeuwde WAAAATTT? jij lijkt op mij! B zei dat zijn hallicunaties.
ik probeerde een paar keer op te staan maar als ik stond viel ik bijna omver, ik kon niet rechtop blijven staan wat ik bijzonder leuk vond.
toen ik weer ging liggen keek ik weer naar B, de nacht vond ik al dat hij er anders uit zag dan normaal, toen veranderde zijn gezicht weer, hij leek precies op mijn neef! heel vaag, maar toch bijzonder grappig, en toen zag ik iets heel raars, ik keek nog steeds naar B en hij leek toen op een heel klein jochie, zo`n 8-9 jaar, hij leek wel op B, maar dan 10 jaar jonger, heel vaag :openmouth: .
verder kan ik me niet zo goed herinneren wat ik die nacht heb gedaan, maar ik vond het zoo vet ook al was ik helemaal in me eentje omdat B sliep.
ik zat gewoon helemaal en mijn eigen wereldje waar alles mooi was.

de volgende dag, rond een uur of 10, zat nog steeds een beetje in mijn space, maar vond het wel jammer dat het hoogtepunt voorbij was.
rond een uur of 12 begon ik me niet moe maar brak te voelen, me kaak was helemaal verlamd door het alleen maar kauwen, ik had geen spierpijn, maar mijn lichaam was wel helemaal versuft.
B vertelde mij dat ik hem een paar keer wakker heb gemaakt omdat ik een paar over hem heen kroop.
hij vertelde ook dat ik volop met mijn elleboog in zijn zak sloeg :beer: .
de brakheid begon steeds meer op te komen en we moesten ook nog naar de apotheek want B moest iets halen ik weet niet meer wat.
dat lopen was de ergste wandeltocht ever! ik was zo brak dat ik het bijna niet uithield.
de dag erna was ik nog steeds lichamelijk er vermoeid.
de dag daarna was ik lichamelijk weer redelijk hersteld, alleen toen begon het geestelijk, ik voelde me 3-4 dagen erna behoorlijk depressief en leeg, rookte een paar jointjes maar hielp bijna niet.
5-6 dagen later voelde ik me geestelijk weer wat vrolijker worden.

dit was mijn verhaal over mijn 2de keer xtc.( veel beter dan de eerste keer want toen had ik er veel te veel pep bij gesnoven.)
ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden!

nog een paar enkele tips:
gebruik geen pep(speed) bij xtc als je het echte gevoel wil ervaren, en de volgende dag minder kapot wil zijn.

rook af en toe een jointje onder te trip, geloof me: je word niet stoned! maar je gaat er alleen maar meer van spacen, als het effect van X dus afneemt, en je hebt geen X meer, rook dan gewoon een joint!(dit was wel bij mij zo, ik weet niet hoe anderen hierop reageren dus begin met een paar hijsjes.)

drink genoeg water en koop kauwgom!( maar dat weet iedereen wel)' :grin:

als je het een keer wil proberen zal ik beginnen met een lagere dosis dan de mijne, ik besef wel dat het heel anders had kunnen aflopen want heb behoorlijk wat mdma gehad.
( je wil ook steeds meer onder te trip) let daar goed op! want ik nam de andere helft ook zonder daar bij na te denken.

naja dit was het dan wel en voor iedereen die het voor 1 keer wil gebruiken, geloof me, daarna wil je alleen maar meer!

thx voor het lezen!
(voor alle haters, ga ergens anders stoer doen! :) )

Bovenaan