• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC; 2e keer!

Fleaurus

Newbie
Ik zat zojuist wat rond te neuzen op het forum, en werd al gauw enthousiast door de verhalen die er werden verteld. Heb net vlug een account aangemaakt en wil graag mijn ervaring met jullie delen die ik nieuwjaarsnacht had.

Ik ben een jongen van bijna 19, momenteel zonder studie.

Ik was uitgenodigd voor een feest in de buurt door een vriendin(ook 19) toen ik haar vertelde dat ik nog geen plannen had voor nieuwjaarsnacht. Bedoeling van het feest was dat de mensen die het organiseerde (waaronder mijn vriendin) een aantal mensen zou uitnodigen en dat iedereen zelf drank zou meenemen. Ik wist dat de vriendin van mij wel eens gebruikte, dus op het moment dat ik wegging stopte ik nog gauw even een kwartje in mn broekzak die ik nog over had van mijn eerste ervaring. Ik fietste er naar toe en kwam aan op een feest waar ik aan het begin van de avond nog niemand kende. Ik pakte een biertje en begon te kletsen met mensen op t feest. Allemaal aardige en gezellige mensen (waaronder een meisje met een vriendje, waarmee ik toen mee gezoend heb. Oeps! :tongueout:) Nadat ik al een aantal vrienden had gemaakt gingen we aftellen; 2016 was hier. Na het aftellen stond iedereen te dansen en was het feest echt begonnen. Na een tijd het gezellig te hebben gehad begon (ik denk) rond 01:30 de techno. Toen ik naar het toilet ging zag ik vanuit mijn ooghoek een jongen die ik al ontmoet had op het feest, ik noem m voor het gemak Piet, een paar capsules in elkaar flansen met daarin poeder. Ik had nog nooit mdma in capsules gebruikt, maar was wel gelijk nieuwsgierig. Het was tenslotte exact 2 maanden geleden dat ik gebruikt had. Na het toiletbezoek stap ik op Piet af en vraag of hij iets over heeft voor mij, Piet geeft me vervolgens de capsule.

Ik slik de capsule met water en denk "nu gaat het pas echt beginnen". Na een uur het gezellig te hebben merk ik nog niks; omdat ik door de alcohol niet helemaal nuchter meer was, dacht ik aan het kwartje en nam het. Ik denk geen kwartier later, tijdens een gesprek met een leuke jongedame, voel ik een zeer aangename warmte vanuit mn tenen langzaam door mn hele lichaam glijden. Tijdens het gesprek vraag ik deze leuke jongedame, ik noem haar voor het gemak Iris, of ik grote pupillen heb. Ze antwoord ja en ik stap vervolgens de dansvloer op, en rave alsof m'n leven er van afhangt. Ik zie direct dat ik niet de enige ben bij wie het begint in te slaan; mensen om me heen beginnen enthousiast te dansen. Na een tijd dansen neem ik Iris even appart en we zoenen eigenlijk direct al. Ik zweer je; ik heb redelijk vaak gezoend maar nog nooit zoiets meegemaakt. Ik voelde me werkelijk ongelofelijk. Ik kon bijna niet stoppen en werd er heel erg blij van.

Na afloop geef ik iris mn nummer en komt er een andere jongen, die erg strak staat naar me toe en zegt; "niet normaal he zoenen met dit". Zeker niet normaal nee, wat een ervaring. Wat er toen gebeurde is ronduit maf; die gast zegt "masseren is ook ziek chill" en begint me als een malloot te masseren; wat echt niet normaal fijn is. Mensen in de zaal pikken dit op en komen tussen mij en hem staan; er ontstaat een soort massagepolonaise; als ik er mee bezig ben, vraag ik mezelf even af "waar zijn we in godsnaam mee bezig", maar ga al gauw weer verder.

Die avond werd een avond om nooit te vergeten. Mijn tweede keer was uitstekend en heb eigenlijk nu al zin om nog eens te gebruiken. Wel had ik de dagen er na erg last van een dip, maar daar ben ik inmiddels allang weer uit. Als ik op de avond terug denk vind ik het ergens wel een beetje creepy; er hangt een grimmig sfeertje als iedereen onder invloed is. Iedereen is blij en niemand is echt zichzelf. En de massagepolonaise sloeg natuurlijk al helemaaal nergens op.

Rock the Warehouse begin februari en Kaleidoscope in maart staan op de agenda, dus kijk daar natuurlijk zeker weer naar uit. Heb overig nog steeds contact met "iris", we gaan binnenkort eens op date. :)

Hebben jullie wel eens massagepolonaise meegemaakt?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Fleaurus zei:
Als ik op de avond terug denk vind ik het ergens wel een beetje creepy; er hangt een grimmig sfeertje als iedereen onder invloed is. Iedereen is blij en niemand is echt zichzelf.
Precies de reden dat ik niet zo hou van die zogenaamde "liefde" van MDMA. Vrienden die het nodig vinden om de hele tijd 'love you man' te zeggen en er naar zitten te vissen dat je het terugzegt. :tearsofjoy: Je weet gewoon dat als de werking even een dipje heeft, die overdreven liefde ook in één keer weg is. :P

Dat massage gedoe had ik echt eng gevonden... Waarschijnlijk ben ik iemand die dat zelfs met MDMA op echt niet moet hebben. :wink:

Fleaurus

Newbie
Mindless zei:
Fleaurus zei:
Als ik op de avond terug denk vind ik het ergens wel een beetje creepy; er hangt een grimmig sfeertje als iedereen onder invloed is. Iedereen is blij en niemand is echt zichzelf.
Precies de reden dat ik niet zo hou van die zogenaamde "liefde" van MDMA. Vrienden die het nodig vinden om de hele tijd 'love you man' te zeggen en er naar zitten te vissen dat je het terugzegt. :tearsofjoy: Je weet gewoon dat als de werking even een dipje heeft, die overdreven liefde ook in één keer weg is. :P

Dat massage gedoe had ik echt eng gevonden... Waarschijnlijk ben ik iemand die dat zelfs met MDMA op echt niet moet hebben. :wink:

Dat love you man klopt inderdaad helemaal, zit me zelf daar ook aan te ergeren al ben ik zelf wel echt even veel daarmee bezig. Overigens ook iets; er waren een hoop mensen die dezelfde capsules namen, maar toch ontstaan er altijd 2 groepen na gebruik; 1 groep die echt alleen maar in een soort trance is en niets anders wil doen dan dansen (en zich ook "stoort" aan de mensen die met hen willen praten) en een groep die opeens mega sociaal is en dus alle liefde van de wereld wil verspreiden en ontvangen, en alleen maar iets té sociaal is.

Wat ik overigens ook vervelend vind is dat je van die enorme pupillen krijgt. Iedereen die niet gebruikt heeft kijkt je met een soort verafschuwende blik aan, en omdat ik van mezelf altijd al wel grote pupillen heb, zijn ze vaak enorm. Vaak blijven ze bij mij ook nog lang aan (zeker met dit feest, waar ik gewoon misschien iets te veel had ingenomen), ben dus daar blijven hangen tot 1 januari rond een uur of 2 's-middags, puur om die ogen wat tijd te geven, omdat anders mijn ouders het zouden merken.

MeejheM

Badass junkie
Ik houd ook meer van de interne reactie van mdma, dat hele blije kleffe gedoe vind ik maar niks. als ik lekker ga dan gebeurt dat echt vooral tussen mijn oren, en word ik liever niet teveel gestoord.

MeejheM

Badass junkie
Ik houd ook meer van de interne reactie van mdma, dat hele blije kleffe gedoe vind ik maar niks. als ik lekker ga dan gebeurt dat echt vooral tussen mijn oren, en word ik liever niet teveel gestoord.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dat overdreven kleffe is meestal voornamelijk de eerste paar ervaringen omdat je het gevoel niet goed kunt plaatsen en het meestal wat overweldigender is, uiteindelijk leer je de effecten wel aardig relativeren en je handelingen daarop afstemmen. Vooral bij pubers willen emoties nog wel eens wat harder schommelen wat je dan ook terug ziet in het effect.

Uiteindelijk zijn de effecten slechts een extensie van jezelf, er zijn wel meer mensen die onder invloed van MDMA het liefst de hele avond met rust gelaten worden waar er ook mensen zijn die 'van nature' meer behoefte hebben aan sociaal contact.

Ik persoonlijk neem alleen MDMA in sociale aangelegenheden juist omdat ik het contact met andere mensen op dat moment zo prettig vindt. Wel onder de voorwaarde dat het bekende mensen zijn waarmee ik me op het gemak voel en ik niet de brandende ogen in mijn schedel krijg van iemand die nuchter is om mijn doen en laten.

Liefde is een mooi ding, niets mis mee.
Doe mij maar een schattig meisje en een beetje MDMA en dan ben ik een avond lang de gelukkigste mens op aarde. :smoke:

Bovenaan