Hallo!
Ik heb 2 weken geleden voor de 2de xtc genomen, en dit was geweldig!
lekker gechilt, veel gepraat en een super tijd gehad, was wel 4 a 5 uurtjes aant spacen van een halve.
Maar dan nu de vraag, ik wil eigenlijk volgende week XTC gaan gebruiken om de vakantie lekker af te sluiten.
Maar is dit wel goed? dan heb ik 3 weken er tussenin gehouden.
Dus de space is totaal anders neem ik aan?
En ik wil maar een halve BlauweDefqon nemen.
Dus is de space wel goed genoeg met 3 weken pauze erin, en daarna word het gewoon niet meer doen alleen op een vet feest.
Ik ben bang dat ik dan genoegen neem met het effect en dat dat effect voor mij is, terwijl 2 weken geleden het effect super was.
(sorry als ik beetje moeilijk overkom met me typen)
*Deze vraag zal wel veel gevraagt zijn maar ik ken het op dit moment even niet vinden in het forum & ik zie nu pas de datum, maar het is pas 1 week geleden dat ik XTC heb genomen :P
Maar alsnog jullie mening wil ik graag horen!
Ik heb 2 weken geleden voor de 2de xtc genomen, en dit was geweldig!
lekker gechilt, veel gepraat en een super tijd gehad, was wel 4 a 5 uurtjes aant spacen van een halve.
Maar dan nu de vraag, ik wil eigenlijk volgende week XTC gaan gebruiken om de vakantie lekker af te sluiten.
Maar is dit wel goed? dan heb ik 3 weken er tussenin gehouden.
Dus de space is totaal anders neem ik aan?
En ik wil maar een halve BlauweDefqon nemen.
Dus is de space wel goed genoeg met 3 weken pauze erin, en daarna word het gewoon niet meer doen alleen op een vet feest.
Ik ben bang dat ik dan genoegen neem met het effect en dat dat effect voor mij is, terwijl 2 weken geleden het effect super was.
(sorry als ik beetje moeilijk overkom met me typen)
*Deze vraag zal wel veel gevraagt zijn maar ik ken het op dit moment even niet vinden in het forum & ik zie nu pas de datum, maar het is pas 1 week geleden dat ik XTC heb genomen :P
Maar alsnog jullie mening wil ik graag horen!