Xtc & 3mmc

Mave

Newbie
Hoi allemaal! Ik ga van het weekend naar een rave en wil graag de combinatie gebruiken van xtc & 3mmc, alleen kan ik niet zoveel vinden op het internet over deze combinatie.
Ik heb zelf altijd last van een flinke dip als mijn xtc begint uit te werken rond een uurtje of 5 half 6, maar vaak is het feest dan nog niet afgelopen. Nu wilde ik proberen om dan 3mmc te snuiven als ik merk dat de xtc een beetje gaat uitwerken. Is dit een handige oplossing of iemand die ervaring heeft met die combinatie?
Ik hoor het graag! :)

Damius

Bewuste gebruiker
Geen ervaring met die combo. In mijn wildere jaren wel eens speed en xtc, of xtc en coke gecombineerd. Eigenlijk altijd weer de conclusie getrokken dat het 't er niet beter op maakt. Het entactogene 'knuffelige' komt niet meer terug. Je zult vooral nog veel strakker gaan staan. Dat is zeker niet per sé fijner. En wellicht wordt je nog vager dan je al bent door de XTC zelf. Daarnaast is de combo sowieso veel schadelijker voor je.

Alternatieve adviezen: start wat later op de avond met de XTC. Of, en dat vind ik zelf altijd nog het best werken, accepteer de golfbeweging van de XTC. Laat wat langer tussen de bijpakmomenten. Less is more. Focus op de muziek :)

Lindo33

Newbie
Zowel XTC als 3mmc werken op je serotonine, zodra dat op is krijg je alleen nog maar de oppepende en trippende effecten. Ik heb de 2 wel eens gecombineerd en dat is wel lachen, alleen nog nooit achter elkaar gebruikt. Wel denk ik dat je de 3mmc wat minder zal voelen, maar het valt altijd te proberen!

scheplepel

Experimenterende gebruiker
Door de xtc is je serotonine op dus je kan dan wel 3m snuiven voor een korte kick maar je gaat niet veel meer voelen dan alleen maar iets wakkerder worden

Ik spreek uit veel ervaring

Ook is dit een vrij gevaarlijke combi omdat het 2 uppers zijn

Gelato43

Bewuste gebruiker
Door de xtc is je serotonine op dus je kan dan wel 3m snuiven voor een korte kick maar je gaat niet veel meer voelen dan alleen maar iets wakkerder worden

Ik spreek uit veel ervaring

Ook is dit een vrij gevaarlijke combi omdat het 2 uppers zijn
Wat als je begint met 3mmc snuiven en, laten we zeggen, 1-2 uur later xtc slikt? zou dit dan anders werken denk je?

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Hoi allemaal! Ik ga van het weekend naar een rave en wil graag de combinatie gebruiken van xtc & 3mmc, alleen kan ik niet zoveel vinden op het internet over deze combinatie.
Ik heb zelf altijd last van een flinke dip als mijn xtc begint uit te werken rond een uurtje of 5 half 6, maar vaak is het feest dan nog niet afgelopen. Nu wilde ik proberen om dan 3mmc te snuiven als ik merk dat de xtc een beetje gaat uitwerken. Is dit een handige oplossing of iemand die ervaring heeft met die combinatie?
Ik hoor het graag! :)
Nouja hier kan ik zeker wel wat info over geven. Xtc moet je gelijdelijk doordoseren, afgelopen is afgelopen. Dan kan het geen kwaad om aan een sleuteltje te ruiken dat pakt 9/10 keer goed uit. (Is natuurlijk persoonlijk.
Heb zelf een keer 6 soorten drugs gehad door elkaar gehad met grote hoeveelheid maar je verbaast je wat een lichaam aan kan. Natuurlijk niet na doen, wil niks aansporen dit is natuurlijk niet slim.
Maar voel me slechter als ik heel de avond zuip….

Bovenaan