• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc, 4 Iron Crosses, Hallicunaties

Vooraf, excuses voor het lange trip-report, ik liet me even gaan bij het schrijven, zoveel leuke herinneringen kwamen weer boven!

Plaats: Buiten
Tijd: 20.00 – 02:00
Drugs: Iron Cross (4x)
Aantal personen: 6 (waarvan 4 gebruikers)

Er was eens een zaterdag avond. De week er voor 2 pillen p.p gebruikt met een groep van 3 man, nu met het vertrouwde oude groepje spacen, we zouden wel kijken hoeveel we gingen nemen. De belangrijkste personen zullen A (Ik), J, K en M genoemd worden, de 4 gebruikers.

Afgesproken was, dat we rond de klok van 8 uur ’s avonds zouden afspreken bij A voor de deur. Zo gezegd, zo gedaan. Naast de 4 spacers was er ook nog een vriend van ons bij, die verder W genoemd zal worden. Even een rustig plekje opgezocht, bij een speelhuisje, en de 1e pil erin gegooit. Rustig wachtend op het effect, een joint gerold, en opgerookt. Rond half 9 besloten richting station te gaan, om S op te halen. (Ook een van de niet-gebruikers). Onderweg naar het station toch besloten een 2e erachter aan te gooien. Pitstop gehouden, weer ieder 1 pil erbij. W zich nog zorgen maken, of dit niet te veel van het goede zou zijn. De arme jongen doet zelf geen drugs. Enfin, door naar het station, en daar wachten op S.

Op het station aangekomen een glazen hokje opgezocht, aangezien het nogal winderig was, en dat nou niet de meest relaxte space-omstandigheid is. J & M voelden zich ondertussen al lekker wazig, aangezien zij allebei niet al te breed of groot zijn, dus die zaten mooi met elkaar te praten. Ik & K keken elkaar aan, in elkaars ogen toch wel een beetje de vrees zien of het wel zou werken. We hadden vorige week ook al gebruikt, dus tja..

Half 10, de trein van S kwam aanrijden, en ondertussen hadden ik & K al een tinteling bespeurt in de handen, wat bij ons meestal aanduidt dat de pillen beginnen in te werken. Het moment dat S de trein uitstapte, zag ze de ogen van ons 4 al, dus ze wist hoe laat het was. Jawel, S was de enige vrouwelijke persoon die avond. Het station was ons te winderig, dus besloten we richting een voormalig school-gebouw te lopen wat 5 minuutjes verderop lag. Daar aangekomen bleek dit toch ook erg in de wind te liggen, dus na een krap kwartiertje weer verplaatst. Vanaf dit moment begon die 2e pil er toch wel in te slaan.

(Vanaf dit moment ben ik het besef van tijd kwijtgeraakt)

We besloten de avond verder door te brengen bij een speeltuintje in de buurt. Daar aangekomen waren de gebruikers alle 4 in vrij spacende staat. Overal om je heen hoorde je wat smakkende geluiden, en we waren maar al te blij dat er kauwgom was om de wangen te ontzien. Toch werd er besloten om er een 3e in te gooien, we hadden er zin in deze avond. Daar gezeten, veel gerookt, lekker gepraat, knus tegen elkaar aan gezeten op het te kleine bankje. Echt een gevoel van eenheid, tussen de gebruikers welliswaar. Tot het begon te regenen..

Kut, klote, en nu? Ok, een droge plek opzoeken. Op dat moment moest S ook nog eens naar het toilet, en aangezien (nuchtere) meiden er vaak wat moeilijker over doen om in de bosjes te pissen, maar weer richting het huis van A gelopen. Op het moment dat S naar het toilet was, kwam het idee om onder de brug te gaan staan, die vlakbij het huis van A was. Het zou daar windstil en droog zijn, perfect. Die kant op gelopen, en daar aangekomen, volledig laten overnemen door het effect van de 3e pil die er boven op knalde als een bom. Dat hebben we geweten...

De 1e hallicunaties (bij mij dan) waren simpelle dingen. Daar lagen we dan onder de brug op een schuine rand naast elkaar. Muziek aan op de boxjes, Dj Obscurity – Dna Killer, voor de hardcore liefhebbers. Ik boog me voorover om, wat ik dacht, het flesje water te pakken. Het moment dat ik mijn hand dichtdeed om het vast te grijpen, verdween flesje als rook in de lucht. Na dat moment hebben we een aantal keer elkaar met een bril op het hoofd gezien. Dit is een hallicunatie die volgens mij vaker voorkomt bij xtc? Voor het lopen probreerde K te pissen, helaas voor hem, dat lukte niet meer na die 3e, haha.

Na een tijdje zo gespaced te hebben besloten K & ik een stukje te gaan lopen (lees, over straat wagellen). Is ook altijd leuk, een omgeving “verkennen” als je trippende bent. K & ik kunnen het perfect met elkaar vinden, en drugs hebben vaak ongeveer hetzelfde effect op ons. Zo begrijpen wij perfect hoe de ander in zijn space zit, en kunnen we hier heerlijk over praten maar ook zwijgen en genieten van de omgeving. Onderweg probreerde K nog te pissen, mislukt. Een nabij meertje opgezocht, en daar besloten dat er eigenlijk ook nog wel een 4e bovenop kon. Hap slik weg. Even zitten lachen over de hallicunaties, en daarna weer opgaan in de prachtige (groene/bewegende?) sterren. Na een tijdje teruggelopen naar de andere 4, omdat we het flauw vonden hun alleen te laten.

Aangekomen bij de brug waren de tassen en de rest v/d groep weg. We zullen wel wat langer dan verwacht bij het meertje hebben gezeten =). Even logish nagedacht, voor zover dat lukte, en besloten dat ze vast naar mijn (A’s) huis waren gelopen. Daarheen, en inderdaad. S wou slapen, ze had het koud, en vond het niet leuk dat we zo aan het trippen waren. Ik met mijn spacende hoofd haar een kus gegeven, slaap lekker.. W vondt dit ook te ver gaan, dus die ging er ook vandoor.

Eindelijk, er waren geen nuchtere mensen meer. Het voorstel om op een andere plek te gaan zitten werd geprobreerd, maar niet lang volgehouden. We gingen even langs de plek waar het begon. Daar aangekomen biechtte K & ik op dat we een 4e naar binnen hadden gewerkt. En wat een verrassing, de andere 2e hadden binnen enkele minuten ook nog 1 in hun mik zitten. Toch maar weer trug naar de brug, mooie plek! De muziek deed goed, en we zeiden alle 4 weinig. K probreerde nog even te pissen, maar het lukte gewoon echt niet. J probreerde hem nog te coachen door te zeggen “rustig ademhalen, ontspan je..”, maar helaas. De hallicunaties begonnen een grotere rol te spelen, en de brillen kwamen meerdere malen voor. Qua hallicunaties kan ik enkel voor mezelf spreken, maar ik zal een paar voorbeelden geven:

- Op me rug liggend, naar het beton v/d brug staren, en ineens doorhebben dat je het idee hebt dat je naar een sterrenhemel kijkt. Helaas was dit zodra ik het door had over.
- Nog steeds op me rug liggend, naar het beton kijkend. Nu denkend dat ik een boom zie met rode besjes erin. Helaas, weldra ik dit echt door had, vervaagde het beeld weer..
- Naar rechts kijkend, aan de overkant van het water waren bosjes. Denkend dat daar personen staan. Een paar minuten naar ze kijken, dan pas doorhebben dat het bosjes zijn.

Op dat moment herrinnerde K zich het meertje waar we eerder die avond met z’n 2en hadden gezeten. Daarheen met z’n 4en. K nog even pissen? Nee, weer mislukt. Het meertje was heerlijk rustgevend, er was geen geluid, en genoten allemaal van het water, de sterren, en de boom boven het water (of raakte de boom het water nou net? Wazig). Op een gegeven moment dacht ik ook nog 2 smoezende meisjes te zien staan achter een stel bosjes, maar dit bleek een uitstulpsel te zijn van de bosjes, met een vreemd lantaarn-paal licht erop geschenen. Na een tijdje werd onze harmonie verstoord door de mobiel van K. Een vriend van ons belde waar we waren. Uitgelegd, en op hem gewacht. Deze jongen, verder F te noemen, was ook niet nuchter, laten we het daar op houden.

Na een tijd gebabbeld te hebben over wat de avond hem en ons had gebracht tot nu toe, besloten we terug te gaan naar de plek waar we waren begonnen. Met z’n alle op een randje gaan zitten, wat rustiger geworden, misschien ook door het feit dat daar weinig te zien was om op te hallicuneren. Dat was een van de redennen dat ik een hele lange tijd omhoog heb zitten staren, de sterren waren nog wel steeds heel interesant! M was nog lang niet uitgetript, en dat was te merken ook.. Ik zat naast ‘m, op een randje, en hij zat voorover gebogen in zichzelf te mompellen. Na een tijdje kijkt hij op, en zegt tegen me “U had enkel dat meneer?”, alsof ‘ie in de winkel achter de kassa zat! Later legte hij uit dat hij dat niet zozeer voor zich zag, maar dat het er gewoon uitfloepte. De rest moest wel lachen om deze wending, en we verzekerde M ervan dat het niet erg was, omdat hij zich begon te verontschuldigen.

Na weer een tijdje rustig gezeten te hebben, wat water gedronken te hebben, en de benodigde sigaretten te roken, kwam er toch wel een schrik moment. Uit het niets ging K over zijn nek... De rest keek op, en ik zag er volgens mij wel erg verschrikt uit. Ik had ook het idee dat die jongen slecht zou gaan, en dat was het laatste waar we op zaten te wachten. Ik vroeg K of het ging, en na een paar seconden bedenktijd kwam er het verrassende “Ja, eigenlijk wel” op een blijde toon uit. Volgens hem moest dit er gewoon even uit, en kwam het vanuit het niets opzetten... Vreemd! Enfin, een tijdje nagezeten, vooral last gehad van klapperkaken, maar de hallicunaties waren toch echt weg.

Besloten werd rond 2 uur dat we naar huis zouden gaan, K zou nog 1 keer probreren te pissen.. Wij nog even wachten op het basketball pleintje, en even later horen we K joelen “JOEHOE! GELUKT!”. Dus wij weer helemaal in een deuk. Dat was het moment dat de avond eindigde voor de groep. Toen we voor mijn deur stonden hadden we het idee dat we echt trug op aarde landde, bij wijze van spreken. Ik kreeg het gevoel dat ik echt weer vaste grond onder mijn voeten had, dat ik de hele avond op wolkjes had gelopen, en het niet eens door had.

Enfin, ik dacht dat de avond over was, niets was minder waar.. Om kwart over 2 zat ik op de bank m’n kamer, S lag in mijn bed te slapen, en het matras lag al voor me klaar. Ik heb daar zeker 15 minuten gezeten, niet wetend wat mijn volgende stap zou zijn. Na een tijdje besloot ik me toch uit te kleden, en in bed te gaan liggen. Na wat gestommel en gepruts lag ik in me joggingbroek in m’n bed, en ja hoor, door de warme dekens.. Daar was de trip weer! Het begon met de muziek, die stond uit, maar ik dacht toch echt het hardcore nummer te horen waar ik het eerder over had. Ik had het ontzettend warm, maar als ik de dekens van me afdeed weer koud. Geen compromis te vinden, kut.. Ik heb een uur zo liggen woelen, ik heb zelfs nog J voorbij zien komen met (weer) de bril op ze neus, en K in de houding hoe hij op het station zat, als samourai-achtig-iets. Die 2e welliswaar als schim/shaduw op mijn bureau.

Na een uur zo gewoeld te hebben, moest ik ontzettend nodig pissen. Na dit gedaan te hebben besloot ik S wakker te maken omdat ik me toch niet echt op me gemak voelde, ik lag gewoon niet lekker. Haar wakker gemaakt, en bij haar gaan liggen. Met m’n hoofd op d’r buik, armen om d’r heen, en vasthouden. Ik heb er wel speciaal op gelet dat ik d’r niet fijnkneep, want ik voelde me spieren gespannen staan door me hele lijf. Ik trilde als een op hol geslagen vibrator, maar S wist dit te verhelpen door zachtjes in m’n oor te fluisterren en door m’n haar te aaien. Hier werdt ik rustiger door, maar niet slaperiger.
Zo hebben we tot 8 uur ’s ochtends gelegen, en af en toe gesprekken gehad. De gesprekken waren wel fijn, tot ze begon over hoe slecht xtc wel niet was enzo. Dit droeg nou niet bepaald bij aan mijn rustiger-wordt-fase.. We zijn om 8 uur in slaap gevallen, en om half 10 wakker gebelt, omdat S een afspraak had, en ik zou gaan zwemmen met K.

Over de hallicunaties van de anderren; M is op de weg naar huis verdwaalt geraakt, hij reed in de tegenovergestelde richting van z’n huis. Opeens reedt hij de bosjes in, waarbij hij gelukkig niet onderuit ging. Hierna draaide hij uit het niets om (zich hier niet bewust van) en reed richting huis. Thuis aangekomen heeft hij z’n fiets in de tuin gezet, en liep de straat op. Zijn ouders hoorden dit, en nadat zijn vader vroeg wat hij ging doen riep ‘ie: “Ik ga ff pissen”.. M, op straat pissen, terwijl je bij je huis bent? Slim =)

J ging vrij normaal naar huis, we hadden het idee dat hij ook niet al te hard was gegaan. Toch kregen we de volgende dag dit hilarishe verhaal te horen. Hij lag in z’n bed te trippen, en keek naar zijn bureau. Hij heeft een bureaulamp staan. In de schaduwen van deze lamp zag hij een meisje schuchtig om zich heen kijken, terwijl ze een trouwjurk aan het maken was?! J, leuke avond gehad man! K heeft nooit veel hallicunaties, deze avond heeft hij wel de brillen gezien en toen hij eenmaal in zijn bed lag, was hij er heilig van overtuigd dat we nog buiten aan het trippen waren.

Zwemmen is trouwens echt een aanrader op de brak-dag! Sta op met een vrolijke instelling, en ga lekker lui in het zwembad hangen. Vooral het bubbelbad, het rondjes doberren in de “wild”-waterbaan en (heel even) de sauna in onstpant alle spieren heerlijk.

Uiteindelijk heb ik een hele vette avond gehad. Ook al hadden we gezeur met S, W, en ging ik dat ik in me bed lag wel erg hard, vond ik het heerlijk om zo van de wereld te zijn. De hallicunaties heb ik nog nooit zo veel gezien, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik nog nooit 4 van deze pillen heb gehad. (Wij gokken dat er in deze pillen tussen 100 en de 140mg aan mdma zit, klinkt dit redelijk?).

Een paar vragen, voor de wat ervarener gebruikers:
1) Heeft iemand ooit ervaringen gehad met Iron Crosses? Zo ja, positieve?
2) Is’t mogelijk meerdere porties paddo’s te nemen, net zoals wij dit nu met pillen deden?
3) Als ik LSD wil gaan probreren, welke hoeveelheid raden jullie aan?
4) Geeft mdmakristal zelfde effect als de mdma in pillen, en wat is ong de prijs hier van?

Als ik meer vragen heb komen ze nog wel.

Mvg,
Spacende Badeend :hearteyes: :hearteyes:

tikkel

Newbie
euy man vette report van een vette avond :sunglasses:

en idd volgende keer als we zo trippen gaan we weer zwemmen de volgende dag :stoned:

weet iemand trouwens hoe t komt dat ik meestal minder hallucineer ?

greetz - tikkel - (of in dit verhaal K ) :stoned:

edit : weet een van jullie misschien ook hoe het komt dat mensen die hallucinere van pillen, vaak brillen zien
(nja in ieder geval ik hoor vaak dat mensen brillen zien)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hehe.. klinkt als een spacende avond

ik denk zelf niet dat er 140 mg mdma in die pillen zit, 100 kan opzich wel.. van 400 zou je denk ik wel lekker kunnen hallicuneren.

LSD is wel totaal iets anders dan xtc.. als je het wilt doen en je hebt nog geen tripervaring (paddo's?) dan zou ik eerst beginnen met 60-100 ug (half tripje)
Dat is niet echt heftig maar je leert het gevoel dan een beetje kennen.

over mdma kristallen.. als je goeie zuivere pillen hebt dan is er geen verschil met mdma kristallen volgens mij. Maar de kans dat er dingne bijzitten in pillen is er altijd. bij mdma kristallen heb je dat niet en is het ook veel beter te doseren.
Ik heb zelf nooit veel pillen gedaan (5-10 keer ofzo) en ben snel overgestapt op mdma kristallen.. zelf ben ik altijd harder gegaan op kristallen dan pillen.. het voelt voor mijn gevoel toch anders.. maarja dat is iets om zelf te ondervinden he? :beer:

Paddo's hebben we 1 keer eerder gedaan, colombiaanse, ieder 1/2 portie. Het report daarvan staat ook op de site;

"colombiaanse paddo's - onze bubbel"
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9803

Beviel me erg goed, binnenkort halve portie hawaianen doen :smoke:
En weet je toevallig of je zoals wij deden met pillen, ook meerdere porties paddo's op 1 avond kan nemen, om het effect langer te laten duren?

Gr,
Spacende Eendje

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
mijn eerste keer trippen op paddo's begon om een uurtje of 9/10 sochtends.. ik vond het toen zo vet dat ik om 1 uur samen met een vriend weer naar de smartshop bent gereden , weer een bakje gekocht en verder gespaced.

uiteindelijk kwam ik er om een uurtje of 9/10 savonds weer uit.. het kan dus zeker wel :)

heb het nog wel vaker gedaan.. alleen niet meer met een tussenpoos van 4-5 uur..
meestal neem ik nog een portie 2-3 uur na de trip, dat werkt het best voor mij

azgaza

Badass junkie
Leuk report! Toch klinken die hallicucunatise helemaal niet zo prettig; klinkt best echt enzo..

Nu even je vragen die ik kán beantwoorden:

2) Is’t mogelijk meerdere porties paddo’s te nemen, net zoals wij dit nu met pillen deden?
Bijpakken kan ja, ik doe het zelf vaak maar dan met eerste een halve portie en na 2-3 uur de rest erbij, maar dat doe ik ook omdat ik maar heel weinig weeg en van paddo's hoef ik niet persé een supersterke trip meer. Het wordt er wel veel langer van.

Ik raad een halve zegel aan; dat overeen zou moeten komen met ronde 50 ug; als dat na een uur of 2-3 te slap is raad ik een halve erbij aan, want ook met LSD is het dus prima mogelijk om te bij te pakken.

teebo

Bewuste gebruiker
een normale hoeveelheid mdma kristallen zonder speed is in alle opzichten beter dan xtc.
mdma is gewoon perfect, 100%
zit er speed bij begint het een duivels kantje te krijgen, dit heb ik één keer gehad, dat was gewoon vuil. de afkick is het niet waard.
en als je begint te hallucineren is het voor mij ook niet meer perfect. de hallucinaties zelf zijn wel fascinerend maar je bent te wazig, als je je ogen sluit denk je dat je ergens anders bent enzo. zo kan je niet 100% genieten
dus ik blijf mdma kristallen promoten!

bij lsd en paddo's begin je best met een halve portie, je zal het wsch redelijk saai vinden (waar blijven de kaboutertjes) maar je neemt best je tijd om de dosis te verhogen en de drug te leren kennen

leuk report!

tikkel

Newbie
nee de hallucinaties waren zeker niet eng het was meer gewoon heel fascinerend (schrijf je het zo ? :grin: ) hoe al die dingen zo konde bewegen en verdwijnen en even later weer verschijnen, het was in ieder geval voor mij niet echt eng

en tjah M is er nu denk ik ook wel al aan gewend dat hij zulke dinge ziet of doet, want hij gaat altijd het hardste en het snelste :hearteyes:

greetz - tikkel - :stoned:

azgaza

Badass junkie
tikkel zei:
nee de hallucinaties waren zeker niet eng het was meer gewoon heel fascinerend (schrijf je het zo ? :grin: ) hoe al die dingen zo konde bewegen en verdwijnen en even later weer verschijnen, het was in ieder geval voor mij niet echt eng

en tjah M is er nu denk ik ook wel al aan gewend dat hij zulke dinge ziet of doet, want hij gaat altijd het hardste en het snelste :hearteyes:

greetz - tikkel - :stoned:

Hm ja ik heb dus nooit mdma gedaan; en ben gewend aan de neonkleuren-alles-beweegt-wow-een-gezicht-in-je-vloer hallucinaties van LSD; waardoor zo'n xtc verhaal voor mij heel vreemd klinkt :)

Wacky

Badass junkie
Afhankelijk van wat je aan durft en eventuele paddo ervaring zou ik zeggen 50 tot 100ug. Gezien zegeltjes en druppeltjes allemaal anders zijn is niet te zeggen hoeveel dat is. Bij onbekende zegels zou ik er van uitgaan dat een hele zegel 200ug is, veel steker zul je ze niet vaak zien.

4) Geeft mdmakristal zelfde effect als de mdma in pillen, en wat is ong de prijs hier van?

Ik heb het nog niet vaak genoeg gedaan om uitsluitsel te geven. Maar zoals meer mensen beschrijven geeft mdma me minder energie dan pillen, ook als de pillen puur mdma zijn. Dit kan komen doordat ik met kristallen niet de juiste dosis heb genomen in 1 keer.

Een gram is meestal tussen de 15 en 30 euro :)

azgaza zei:
Bijpakken kan ja, ik doe het zelf vaak maar dan met eerste een halve portie en na 2-3 uur de rest erbij..
Ok, dus 2 keer een halve portie hawaianen, met een tussen tijd van ong. 3 uur moet een leuke/lange trip als gevolg hebben? :beer:

azgaza zei:
Ik raad een halve zegel aan; dat overeen zou moeten komen met ronde 50 ug; als dat na een uur of 2-3 te slap is raad ik een halve erbij aan..
Nu weet ik van mezelf dat ik heel eigenwijs ben, met xtc werd de 1e keer ook tegen me gezegd, begin met 0,5 of 1. Ik met m'n puberale kop, 2 pilletjes naar binnen. (Ging trouwens perfect!) Nou heb ik dus de vraag, is het erg onverstandig om in 1 keer een hele zegel te doen? Ik heb namelijk wel het idee dat ik het aankan. (Gebaseerd op hoe ik mezelf in de hand kon houden met de paddo's)

Wacky zei:
Bij onbekende zegels zou ik er van uitgaan dat een hele zegel 200ug is, veel steker zul je ze niet vaak zien.
Hierom bedoel ik, bij de paddo's kon ik het voor m'n gevoel gemakelijk hebben. En 200ug is toch niet zo heel veel? :)

Allemaal trouwens bedankt voor alle reacties, zo weet ik tenminste waar ik aan toe ben, en wat verstandig is! Cheers! :beer:

Spacend Eendje

Wacky

Badass junkie
Sja, er is geen haast ofzo, als het mee zit leef je nog lang genoeg om gewoon rustig te beginnen en op te bouwen naar een sterkere LSD trip.

Bij mdma is het overigens niet zo goed om de dosis te verhogen. Beter gewoon met je puberale kop toch bij 1 pilletje houden :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
het eigenwijze ken ik ja...

eerste keer lsd werd mij aangeraden om met een halfje te beginnen...
dit deed ik ook maar na een uurtje had ik er al halfje bijgepakt en een uur later nog een hele. samen goed voor ongeveer 350 ug.

niet heel slim maar ik heb een heerlijke trip gehad, later heb ik ook wel 2 of 3 trips tegelijk gepakt maar dan is het wel in één keer een klap. Zou dus aanraden om met een halfje te beginnen en dan kijken hoe die valt en later beslissen om nog een halfje te nemen (zou niet aanraden om er meer dan 1 te nemen ook al deed ik het zelf wel. Had voor mn 1e lsd trip veel paddo's gedaan.)

hou er wel rekening mee dat de effecten van acid pas na 2 uur op zn top zijn en eigenlijk dan pas goed in te schatten is of je nog bij moet nemen..

azgaza

Badass junkie
Het is inderdaad wel goed er vannuit te gaan dat nieuwe zegels 200 ug zijn; ik ga er meestal vannuit als ik iets nieuws koop dat het slap is, maar test tóch uit voorzichtigheid altijd eerst een halfje. Bij de maya's die ik dus laatst had bleek dat een goed idee, want die zijn volgensmij echt (meer dan?) 200 ug.

LSD is minder moeilijk te sturen dan paddo's, zelfs een stuk makkelijk. Mentaal houd je het vaak helderder, maar het kan bij een sterke trip echt wel over de 10-12 uur heen gaan in duur en visueel kan het bij hogere dosissen (150ug+) echt heel sterk worden; dan is gewoon álles.. een groot kleurrijk patroon.

Wellicht zal je geen probleem hebben met een hele zegel van rond de 100 ug en meer vast ook niet als je (veel!) ervaring hebt met paddo's. Toch raad ik altijd eerst een halfje aan, gewoon omdat het voor de zekerheid nooit slecht is voorzichtig te zijn.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
maya's zijn getest in utrecht op 175 ug...
kan zijn dat je trips daarvoor gewoon minder potent waren dus.. maar aangezien jij niet veel weegt en zoals je zelf zegt erg gevoelig bent voor tripmiddelen reageer je gewoon sneller dan andere denk ik

maar feit blijft dat die maya's erg lekker trippen

azgaza

Badass junkie
Dumpy zei:
maya's zijn getest in utrecht op 175 ug...
kan zijn dat je trips daarvoor gewoon minder potent waren dus.. maar aangezien jij niet veel weegt en zoals je zelf zegt erg gevoelig bent voor tripmiddelen reageer je gewoon sneller dan andere denk ik

maar feit blijft dat die maya's erg lekker trippen

'K weet dat ze op 175 getest zijn; en dat het wellicht hetzelfde vel is gezien Amsterdam niet zo veel verder ligt, maar de testuitslagen verschilde echt sterk en sommigen vielen veel lager eruit, en gezien je bij het testen wel LSD kan verspillen en het echt 'bij' kan plakken lijkt het me dat de testuitslagen vaak ietsje lager uitvallen dan ze zijn. Op DHP staan ook verhalen van testservisen die stoffen als bromo-dragonfly gewoon écht niet herkende en maar concludeerde dat er niks (?!) op zat. Dus ze prutsen meer aan daar dan we hopen.
Ik denk dat maya's toch wel de 200 zullen halen. Ze doen ook 3 weken over de uitslag van LSD testen en xtc schijnt een week te duren, en in 3 weken slecht bewaren kan er een hoop LSD vergaan. Bv. als je je LSD drie weken in de zon zou leggen zou het me niet verbasen als het bijna volledig onwerkzaam is geworden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
klopt.. testen is niet heilig
testcentra's zijn er nautuurlijk voornamelijk om te kijken of er geen schadelijke stoffen in je drugs zitten. Heb inderdaad van meerdere mensen gehoord dat er niet altijd even zorgzaam word omgegaan met lsd..

Het is dus sowieso moeilijk om te 'voelen' hoeveel ug je binnen hebt aangezien je geen echte referentie hebt omdat de testen nooit helemaal kloppen.

Tegen de tijd dat ik ook daadwerkelijk ga trippen op lsd zal ik er nog wel een keer over beginnen op dit forum. Over welke voorbereidingen essentieel zijn, en wat voor zegeltje ik geregeld heb. Binnenkort eerst maar eens wat extra ervaring opdoen met de Hawaiaanse paddo's, en kijken of ik inderdaad die 2 halve porties met wat tussentijd kan doen. Lijkt me geweldig, want de vorige keer ging veel te snel voorbij naar mijn gevoel. Als dit alles goed gaat, ben ik er voor mezelf wel zeker van dat ik lsd aankan.

Ik begin dan met een half zegeltje, en als ik na zo'n 1,5 uur het idee heb dat er meer bij kan, gooi ik er nog een halve bovenop. Nou is mijn vraag dan weer, stel ik voel een uur na het 2e halvje nog niet veel gebeuren. Dan nog een halvje er bovenop gooien, of is dat niet slim voor een 1e keer? :smoke:

Gr,
Spacend Eendje

Dissonant

Bewuste gebruiker
Spacende Badeend zei:
Ik zat naast ‘m, op een randje, en hij zat voorover gebogen in zichzelf te mompellen. Na een tijdje kijkt hij op, en zegt tegen me “U had enkel dat meneer?”, alsof ‘ie in de winkel achter de kassa zat! Later legte hij uit dat hij dat niet zozeer voor zich zag, maar dat het er gewoon uitfloepte.

:grin: :grin:

Santatrip

Belezen gebruiker
Maar toch...t report (zeer goed) ging over hallucineren op x. ijzeren kruizen (blauw) heb ik zeer goede ervaringen mee, kan ze helaas niet meer vinden nu :( Ik persoonlijk zou lekker naar n feestje gaan ipv op straat) maar om nu meteen over te gaan op lsd :confused: Ik vind t een wereld van verschil...dus eerst lekker n keer goede paddo-trip proberen (nu t nog kan) en dan verder kijken. Ik verzeker je, trippen op x is een heel ander verhaal dan op paddo;s of lsd :openmouth: !!

Lycergic

Belezen gebruiker
Zekerst , ik doet het zelfs meestal aangezien ik een paddo trip eigenlijk wat te kort vin.
Nu , iedereen zegt hier in deze topic hoeveel zij denken dat je moet proberen 2 x 1/2 (want die andere helft pak je er toch zowiezo bij :rolleyes: )
Ik ben daar anders in , ik heb de eerste keer , net zoals ik dat bij mdma & paddos heb gedaan , een dubbele dosis genomen . Ik doet dit omdat ik graag wat een shock bij. Ik ben hier al overal nog behoorlijk nieuw met die gevoelens en perspectieven.En mooooii , alles zo moooooi

Effect , ik kan het niet vergelijken , heb zelf nog te weinig ervaring met xtc in pilvorm . Op goa en d&b feestjes vind je het meestal voor 30€ / gram .

Maar mdma is prachting , come and join in this experience !

"Na weer een tijdje rustig gezeten te hebben, wat water gedronken te hebben, en de benodigde sigaretten te roken, kwam er toch wel een schrik moment. Uit het niets ging K over zijn nek... De rest keek op, en ik zag er volgens mij wel erg verschrikt uit. Ik had ook het idee dat die jongen slecht zou gaan, en dat was het laatste waar we op zaten te wachten. Ik vroeg K of het ging, en na een paar seconden bedenktijd kwam er het verrassende “Ja, eigenlijk wel” op een blijde toon uit. Volgens hem moest dit er gewoon even uit, en kwam het vanuit het niets opzetten... Vreemd! Enfin, een tijdje nagezeten, vooral last gehad van klapperkaken, maar de hallicunaties waren toch echt weg."

Hier zegge we : ast deuruit moet dan muted deuruit ( als het eruit moet dan moet het eruit . ) En dat is ook zo ! Ik voel direkt wanneer mijn maag wat raar doe en ik ff aan de kant moet , alles eruit , zorgen dat je niet op jezelf morst , en als je zeker bent dat alles eruit is en je je helemaaaaal terug opgelucht voelt . Doet zo een goed als het eruit is vind ik , dus doe iik het gewoon ff

Ik vind t een wereld van verschil...dus eerst lekker n keer goede paddo-trip proberen (nu t nog kan) en dan verder kijken. Ik verzeker je, trippen op x is een heel ander verhaal dan op paddo;s of lsd

ja , of zelfs nog eerst 2-4 porties padd'o's eten in een halve maand. Zorg dat je bv een goede rugzak hebt waar allerlei leuke dingetjes inzitten , bv : eten , drinken , iets om te lezen , wat muziek , rookgerief , ( nen dikken trui & nen regenfrak zou nu laatste dagen mss ook nie erg zijn )

De verlovng met Alice :

Ik raad het aan ( dus niet zoals ik voor het eerst gedaan heb :( ) om het thuis of in de stad overdag te doen . Probeer ook vanalles met smaken ! smaken zijn heel leuk onder lsd , het smaakt allemaal zo 'wild' of een chocoladetaart met vloeibaare chocolade erin en eromd en erop overal waar je maar wilt . Ga ook eens op ontdekking met andere dingen zoals creativiteit , ga gewoon wat tekenen fzo , als je een instrument bespeelt dan kun je wat spelen , ook erg leuk . Enkel stitle vind ik onaangenaam merk ik . Ik trip echt niet zo heel graag alleen , kben dan altijd wel met meerderen tot nu toe . Volgende weekend heb ik trouwens 4 dubbelgedrukte mayas ( dealer zegt dat ze 36uur werken , is zien of dat waar is , toch ?)

Santatrip zei:
dus eerst lekker n keer goede paddo-trip proberen (nu t nog kan) en dan verder kijken. Ik verzeker je, trippen op x is een heel ander verhaal dan op paddo;s of lsd :openmouth: !!
Dat is zowieso gepland, niet deze, maar zaterdag de 15e een portie hawaianen in 2 keer naar binnen werken. Vandaag de stad in, om versiersels voor me kamer te kopen. Wandkleden enzo lijken me wel vet, en eens kijken of ik van die trip-plaatjes als posters kan vinden :stoned:

Lycergic zei:
Ik raad het aan ( dus niet zoals ik voor het eerst gedaan heb Sad ) om het thuis of in de stad overdag te doen . Probeer ook vanalles met smaken ! smaken zijn heel leuk onder lsd , het smaakt allemaal zo 'wild'
Overdag in de stad is mogelijk? Dan zal het wel meevallen hoe erg het aan je te zien is, of hebben jullie allemaal compleet schijt? :P Inderdaad, smaken lijken me heerlijk, naast choco-taart met choco-saus, leken ook vers fruit zoals peer me wel lekker? Als het maar een sterke zoete smaak heeft..

Groetjes van een enthousiast Eendje :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
dit lijkt me verspilling van xtc haha :P

buiten hangen onder een brug whaha ...

ga lekker feesten man XD

:hearteyes: of binnen zitten maar buiten ... brr

Bovenaan