Xtc advies

Hey allemaal!

Binnenkort ga ik naar een techno feestje met mijn vriend en wat andere vrienden. Het spul is al geregeld en bestaat uit pillen van mg. Ik ben nog geen ervaren gebruiker, heb slechts 1 keertje eerder gepakt en dat was zo’n 1 en een kwartje van 290 mg.

Het spul dat we deze keer gebruiken bevat 300 mg.

Ik wilde wat research doen online en schrok van wat ik zag. Mn vriend zegt dat het geen kwaad kan en is van plan zo’n 2 en halve pil te pakken. Mij klinkt dat als heeeel erg veel. Ik maak me een beetje druk om de hoge dosering van de pillen en wat dus wijsheid is. Ik weeg rond de 65 kilo en zou volgens het internet dan echt geen 300 mg tot me mogen nemen. Ik ben een beetje bang voor de risico’s en wil bij deze dan ook jullie advies vragen. We verspreiden eht gebruik over zo’n 6 uur. Als jullie een schatting zouden moeten maken? Wat is dan een redelijke hoeveelheid mg?

Anunnaki

Wijs gebruiker
De kans dat er daadwerkelijk 300mg in zit is op zichzelf al heel klein. De perfecte dosis voor jou zou ongeveer 90-100mg wezen maar als je je spul niet laat testen weet je ook niet hoeveel je neemt.

Kortom, laat ze testen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
1,5mg x 65kg = 97.5mg. Maar pillen zijn nooit in 3 stukken te breken. Dus je zal dan wat anders moeten verzinnen. (Verkruimelen en capsules maken?) Al heb ik ook mijn twijfels of ze wel echt 290mg zijn. Ja ze bestaan maar meestal is het dealerpraat. Wil je zekerheid laat ze testen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik wilde wat research doen online en schrok van wat ik zag. Mn vriend zegt dat het geen kwaad kan en is van plan zo’n 2 en halve pil te pakken. Mij klinkt dat als heeeel erg veel. Ik maak me een beetje druk om de hoge dosering van de pillen en wat dus wijsheid is. Ik weeg rond de 65 kilo en zou volgens het internet dan echt geen 300 mg tot me mogen nemen. Ik ben een beetje bang voor de risico’s en wil bij deze dan ook jullie advies vragen. We verspreiden eht gebruik over zo’n 6 uur. Als jullie een schatting zouden moeten maken? Wat is dan een redelijke hoeveelheid mg?
Je zorgen zijn terecht. De hoeveelheden die je noemt zijn echt heel hoog. Daardoor loop je meer kans op bijwerkingen zoals overmatig zweten, verminderde aanspreekbaarheid, trillende ogen, malende kaken, achteraf een veel sterkere kater, en natuurlijk ook meer kans op gevaarlijke bijwerkingen zoals hartklachten of oververhitting.

Het probleem met MDMA is voornamelijk dat je nogal de neiging kan krijgen om bij te pakken. Weersta die neiging. Dat is even lastig en vervelend als het begint uit te werken. Maar zo blijft de ervaring wat minder opgefokt en heb je de dag erna ook niet zo'n kater.

Je kan nog even op deze website kijken wat voor jou een aardige dosis zou zijn:

Bovenaan