• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC als hoofdzaak part 2-4 + truffels

2de keer XTC: was op oud en nieuw, kortom geweldig, volgende ochtend te brak voor woorden (echt niet leuk) en men moeder begon iets te merken.

3de keer: 2 weken na oud en nieuw, zelfde mensen, zelfde huis, andere ervaring. Minder indrukwekkend en leuk dan 2 de keer. Sochtends met twee mensen nog naar iemands huis gegaan waar ik voor het eerst coke heb gesnoven. voelde niks. Gelukkig maar denk ik zo. Ook nog wat GHB gedronken. Niet special, lijkt op alcohol maar dan 1000x slechter voor je ingewandjes en orgaantjes. Toen moest ik naar toneel maar was te laat. was net optijd om door mijn moeder opgehaald te worden. Mensne uit men groep herkende me niet voordat ik wat tegen ze zei, zo slecht zag ik eruit...

4de keer: MDMA kristal, op een schoolfeest. Was Ge-Wel-Dig.........................................................................................................................................................................................................................................................

Totdat we gesnapt werden door bewaking en leraren die ons wel erg grote pupillen vonden hebben en wel erg raar met men tong vond bewegen. Moeder werd gebelt door leraren, iedereen overstuur behalve ik en men 'matties'( we voelden ons te geweldig). Volgende ochtend door mams opgehaald. Ze was nog nooit zo verdrietig geweest. Ik had gezegd dat dit was wat ik de rest van mijn leven wilde doen......

Zit nu 3 maanden ongeveer bij een kliniek voor gebruik. Helpt echt, goede psycholoog.
Heb gisteren voor de tweede keer truffels geprobeerd (1ste keer werkte het niet). Was niet leuk, kwam in een soort van negatieve gedachte spiraal. Had het dan ook in men eentje snachts gedaan, en moest de volgende ochtend werken. Ik wilde na een tijdje slapen, maar men gedachten gingen te snel. Ik kwam maar niet tot rust. Ben me ook een paar keer rot geschrokken van men lamp boven me bed. Heel eng, leek wel een boze octopus.

Kortom ik ben klaar met drugs. Mijn behandeling bij de kliniek heeft mijn leven gered, anders had ik door willen gaan met gebruiken van xtc en omliggende. Heb alleen truffels als hallucinogene middel gebruikt, maar dat was al genoeg. Ik hoef niet te weten hoe 'geweldig' de rest is.

Iedereen succes met z'n drugs. Ik hoop dat iedereen er uit komt op zijn eigen manier, en zelf gelukkig kan worden. Denk alleen wel goed na als je iets gebruikt, wat dan ook. Wil je dit echt? En zo ja, hoe zit het dan met je toekomst? En heb je geen toekomst meer door het gebruik, wil je dan nog wel verder?

Leven zonder drugs is leuker :wink:

josh1324

Newbie
Als je niet kunt leven met drugs en de drugs leeft met jou, dan is inderdaad het leven beter zonder drugs.

Alsook gebruik(te) je op veel te korte periode (MINSTENS 3 maand tussen houden) en wie is er nu zo stom om op een schoolfeest te gebruiken?

Mensen zoals jou geven mensen die verantwoordelijk (1 tot 5 keer per jaar, Fun kunnen maken zonder, etc.) met drugs kunnen omgaan een slechte naam.

Ik ben ervan overtuigt een goeie toekomst optebouwen en heb het op sociaal en hoge school vlak zeer goed. Dus je moet niet voor iedereen spreken :P

Bovenaan