• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc avond 880 mg M

Lwjnan

Newbie
Lichaamsgewicht: 55 kilo
Lengte: 1,70 m

Ik had een tijd geleden met een goede vriend afgesproken (we noemen hem S) om binnenkort een goed avondje xtc te pakken. Dus dat hadden er ook gedaan. De avond begon zo:
Ik was naar S toegereden die woonde iets verder van mij vandaan. S had zo ongeveer 15 domino's (220 mg) bij voor verkoop en eigen gebruik.
We fietsten naar een feest want een vriend van S was jarig. Onderweg had ik ern kwartje gepakt om in te komen het was zo'n 9 uur. S pakte nog niks. We zijn daar toen een klein uur gebleven. Als volgt gingen we weer terug naar S zijn huis. Hadden daar weer halfje gepakt beide en reden daarna met de auto naar een discotheek.
We kwamen daar aan na 20 minuten. We voelde nog niks wachte tot die inklapte. S en ik liepen naar de grote zaal. Was een hardcore DJ dus kwam w goed uit. Was uiteindelijk ingeklapt, metteen water besteld. Half uur later, halve bijgepakt. We gingen allebei lekkrr hard. S en ik waterijsje gehaalt, echte aanrader dan. 40 minuten later, weer halfje. Half uur later kwartje. Stonden we in de rij voor de muntjes, oppeens kwam alles naar boven renden snel naar wc. Daarna weer gewoon met een grote glimlach verder gelopen, niks aan de hand. Tijdje daarna weer halve. S en ik waren wel niet zo wazig, wisten niet meer wat we aan t doen waren. Iedereen in die discotheek stond strak, dus vielen zeker niet op. Na n tijdje pakte we gewoon elk kwartier, omdat we zo van de kaart waren, en niet meer wisten wanneer we voor de laatste keer hadden gepakt. Onderhand 5 uur s'nachts. Tijd om naar huis te gaan.
Eenmaal zittende in de taxi dachten S en ik dat het uitgewerkt was.
Eindelijk 6 uur thuis. S sliep bij mij. Metteen weer halve bijgevat want wouden lekker rustig spacen. Wisten niet waar we mee bezig waren helemaal van e kaart vergaten alles wat we deden of wouden gaan doen. Was uiteindelijk 7 uur, weer bijgevat, hadden toch niks beters te doen. Daarna om half 8 beide weer kwartje.
Ging naar wc, was n wonder dat ik nog kon pissen, met moeite. Daarna half 9 woude we gaan slape maar lukte niet dus dachte nou dan vatte wel nog wat bij. Uiteindelijk helemaal uitgeput pupillen nog nooit zo groot geweest. S en ik wouden gaan slapen maar datlukte evht niet lichaam was uitgeput en hoofd was klaarwakker. Onderhand 11 uur, geprobeert te slapen maar lukte niet. Moest 12 uur weg ik moest ergens heen. Was wel klote want stond nog strak :cry: . Rond 3 uur weer thuis tot 7 uur geslapen. Kon nog steeds niet pissen. Volgende dag ook niet, die dag daarna weer gelukkig wel. Was een nacht om nooit te vergeten!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
In ieder geval een goed voorbeeld van hoe het niet moet... :confused: 880mg in één nacht is echt belachelijk veel, hoop dat je dat niet vaker doet? :confused: Anders ga je gegarandeerd problemen krijgen...

Lwjnan zei:
Hadden daar weer halfje gepakt beide en reden daarna met de auto naar een discotheek.

:confused: :confused: Waarom stap je in de auto met XTC in je mik?

Lwjnan zei:
Stonden we in de rij voor de muntjes, oppeens kwam alles naar boven renden snel naar wc.
Tsja dat kun je verwachten als je er zo mee omgaat.

Lwjnan zei:
S en ik waren wel niet zo wazig, wisten niet meer wat we aan t doen waren.

Vond je het leuk? Om zo van de kaart te zijn dat je weinig meer van het feest meekrijgt? Ik hoop van harte voor je dat je beseft wat zulke dosissen met je doen. XTC kun je relatief veilig gebruiken als je verstandig doseert, dit is precies het voorbeeld hoe het dus niet moet...

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Lwjnan zei:
Was een nacht om nooit te vergeten!

Als je zo doorgaat wordt het elke nacht vergeten. Wat een onverantwoord gebruik, hoe kom je er in godsnaam bij om 880mg aan pillen te gaan vreten? 880mg op 55 kilo, dat is gewoon 16mg per kg lichaamsgewicht, terwijl een normale, veilige dosis 1,5-2 mg MDMA per kg is. Je maakt hier je lichaam echt mee kapot als je het zo blijft doen.

Je gebruik is nu inderdaad een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.

Fool

Badass junkie
Oke, 880milligram is écht levensgevaarlijk, vooral als je maar 55 kilo weegt en geen tolerantie hebt! Daarbij is rijden met XTC op echt nót done. Stel je voor dat hij net goed inklapt als je aan het rijden bent! Zou je jezelf dan ooit kunnen vergeven als je iemand dood rijdt?

Skirre

Bewuste gebruiker
Als dit je eerste keer drugs is ziet je toekomst er niet rooskleurig uit.
Als dit niet je eerste keer drugs is ziet je toekomst er nog steeds niet rooskleurig uit.

één vraag; waarom :confused:

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Zou zo zeker niet blijven voortdoen, de fun gaat er zo ook van af...
Vraagje: heb je altijd bij een te hoge dosis dat ik meer ga rond lopen en wat lullen dan egt te feestenen heb de volgende de dag dan altijd spijt: het is en blijft een feestdrug...
Had je hier geen last van?

Dude, serieus?
Mijn eerste keer heb ik ook teveel geslikt, maar autorijden dafuq?
Hoop dat je in de toekomst beter omgaat met het gebruik van xtc.

Bovenaan