XTC batman pil

Beste allemaal,
Vandaag heb ik mijn XTC pillen laten testen. Dit is een batman die nog niet in de database stond. Een vierkante ipv een (welbekende) ronde. Nu moet ik natuurlijk een weekje wachten, maar ik was benieuwd of iemand deze herkent.
(Natuurlijk wacht ik m’n test uitslag af)

6C42C488-BAA2-481C-8BBE-D9649E07E09B.jpeg2032A271-05DC-4AAC-A31C-D10A36797C68.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!! :wink:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik had enigzins volwassen reacties verwacht. Tuurlijk (duh) snap ik dat geen een pil hetzelfde is, ik had alleen nog nooit een vierkante batman gezien ipv een ronde. Dus is het letterlijk alleen mijn vraag of iemand ooit een vierkante heeft gezien. Goede reacties wel!! :wink:
De reden waarom deze vraag geen zin heeft is dat er werkelijk niks zinnigs te zeggen is op basis van een foto. Stel dat ik deze pil herken, dan kunnen wij nog steeds een compleet andere pil hebben. Voor hetzelfde geld zit er meth in ipv mdma. Om verkeerde informatie verspreiding en een vals gevoel van veiligheid tegen te gaan is speculeren over de inhoud/kwaliteit van drugs verboden hier.

Ik ben bloedserieus 😘

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Dat is geen vierkant maar een rechthoek. Had van een volwassen persoon wel verwacht dat hij/zij geografische vormen kent je leert het al op de kleuterschool.

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Stel maar voor dat ik de vierkante heb wel gezien.
Wat dan? Gaan we vrienden worden ? Gaat vierkante Batman xtc pill ons verenigen ? Zullen we , omdat we beide de trotse eigenaren van de vierkante Batman xtc pil zijn, gaan trouwen?

HappyMind

Badass junkie
Stel maar voor dat ik de vierkante heb wel gezien.
Wat dan? Gaan we vrienden worden ? Gaat vierkante Batman xtc pill ons verenigen ? Zullen we , omdat we beide de trotse eigenaren van de vierkante Batman xtc pil zijn, gaan trouwen?
Hahaha pannekoek

De reden waarom deze vraag geen zin heeft is dat er werkelijk niks zinnigs te zeggen is op basis van een foto. Stel dat ik deze pil herken, dan kunnen wij nog steeds een compleet andere pil hebben. Voor hetzelfde geld zit er meth in ipv mdma. Om verkeerde informatie verspreiding en een vals gevoel van veiligheid tegen te gaan is speculeren over de inhoud/kwaliteit van drugs verboden hier.

Ik ben bloedserieus 😘
Oké nou prima toch, als dit gewoon vanaf het begin wordt gezegd is het toch duidelijk. Thanks allemaal

Dit staat wel in de forumregels, als het goed is groot bovenin je scherm. En anders ook hier:
Ja klopt, had het alleen totaal anders opgevat omdat ik voor mijzelf niet hoefde te weten wat voor pil dit precies is en wat erin zit (daarvoor test ik namelijk). Ik had gewoon nog nooit een RECHTHOEKIGE ( :) ) batman gezien, dusssssss was benieuwd of iemand die ooit al was tegengekomen. Dacht daarom dat het niet “valse” info kon zijn, maar het is duidelijk nu.

ljuv

DF-koningin
Ja klopt, had het alleen totaal anders opgevat omdat ik voor mijzelf niet hoefde te weten wat voor pil dit precies is en wat erin zit (daarvoor test ik namelijk). Ik had gewoon nog nooit een RECHTHOEKIGE ( :) ) batman gezien, dusssssss was benieuwd of iemand die ooit al was tegengekomen. Dacht daarom dat het niet “valse” info kon zijn, maar het is duidelijk nu.
Nee hoor. Ik snap je wel, een antwoord als
En nee, ik ken ook alleen de ronde batmans so far!
had volstaan en is niet tegen de regels. Maar we zijn nu eenmaal t****junks met verpeste hersens dus stellen ons graag op als 14 jarigen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan