xtc beginner

1percent

Belezen gebruiker
Beste DF'ers,

aangezien ik xtc altijd al wel interessant vond om ook te gaan gebruiken, en eindelijk eraan kon komen heb ik het nu een paar keer gebruikt.

Dit zijn de betreffende pilletjes:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20444

Afgelopen zaterdag was mijn 3e keer dat ik xtc gebruikte. Van de voorgaande 2 keer was de eerste keer in combinatie met alcohol, en de tweede keer op een festival met s'middags wiet, daarna alcohol en laat op de avond xtc. Beide keren was het effect eigenlijk gewoon wat ik er van verwachtte: vrolijk gevoel, zin om te bewegen, zin om mensen te knuffelen en alles extreem waarderen.

Toch wilde ik een avond alleen xtc proberen, en dat heb ik dus afgelopen zaterdag gedaan. Rond een uur of 1 heb ik 1 pilletje genomen. Allereerst duurde het al heel lang voordat ik er iets van merkte, rond 2 uur voelde ik pas effect en en paar minuten later stond ik al te knallen. Dat hield aan tot ongeveer 3 uur. Toen leek het min of meer uitgewerkt, in ieder geval het 'knallen' was afgelopen. Ik voelde me wazig en vermoeid, dus ben bij wat maten op een bank gaan zitten. Gesprekken voeren ging me goed af, en zolang ik zat was alles prima. Alleen was ik erg vermoeid, dus besloot naar huis te lopen. ( ik loop altijd van- en naar de betreffende discotheek, omdat het voor mij vlakbij is. ) Eenmaal van de drukte vandaan probeerde ik te analyseren hoe ik me voelde: nuchter en vermoeid. Vlak nadat ik dit bedacht had keek ik wat om me heen terwijl ik mijn toch naar huis voortzette. Terwijl ik dit deed zag ik echt in van alles en nogwat silhouetten van mensen, ik dacht steeds dat er overal iemand stond, zat of liep. Eenmaal thuis viel ik vrij snel in slaap.

Met betrekking tot deze avond had ik wat vragen, waarover ik jullie wilde raadplegen:

- ik verbaasde mij allereerst over het lange wachten op het effect, hoe komt dit?

- ten tweede duurde het effect dus maar 2 uur, de reden hiervoor leek mij de lage dosis, klopt dat?

- de vermoeidheid was ook nieuw voor mij, maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ik wel 2 uur aan het knallen was en dat dat me gewoon heeft uitgeput?

- maar het meest verwonderde mij nog de hallucinaties van de silhouetten. Ik weet dat je van veel MDMA kan gaan hallucineren, maar dat leek mij duidelijk niet de verklaringen in dit geval. Heeft iemand een idee waar het door kan komen?

Greetings :rock:

Mike

Bewuste gebruiker
- ik verbaasde mij allereerst over het lange wachten op het effect, hoe komt dit?

Heeft te maken met de hoeveelheid voedsel in je maag, als er nog veel in je maag zit kan het lang duren voordat de inslag komt.
- ten tweede duurde het effect dus maar 2 uur, de reden hiervoor leek mij de lage dosis, klopt dat?

Ja. Maar ook tolerantie speelt een rol en die treedt heel snel op bij xtc! Beter gebruik je het niet vaker dan 4 keer per jaar.
- de vermoeidheid was ook nieuw voor mij, maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ik wel 2 uur aan het knallen was en dat dat me gewoon heeft uitgeput?

Als je nuchter bent en twee uur knalt, ben je ook uitgeput toch?
- maar het meest verwonderde mij nog de hallucinaties van de silhouetten. Ik weet dat je van veel MDMA kan gaan hallucineren, maar dat leek mij duidelijk niet de verklaringen in dit geval. Heeft iemand een idee waar het door kan komen?

Vermoeidheid speelt hierbij ook een rol. Bij mij komen de hallucinaties altijd als ik een jointje heb gerookt. Ook gevoeligheid speelt mee, ik ga bij wijze van spreken al hallucineren van een aspirientje...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
mephe4 zei:
Ik heb een klein vraagje dat doe ik maar hier want een heel topic openen vind ik ook weer zo....

Wie kan mij vertellen welke xtc pillen dit zijn ik weet geen duidelijke foto maarja wie weet!

Alvast bedankt. :rock:

http://img217.imageshack.us/img217/8696/snc01509.jpg

Wij kunnen je dat onmogelijk vertellen. Zelfs al staat er een bekend logo op. Dan weten wij nog niet wat er in de pillen zit.

De enigste manier om een antwoordt op je vraag te krijgen, is door de pillen te laten testen in een testcentrum. :wink:

mephe4

Experimenterende gebruiker
Sublimo zei:
mephe4 zei:
Ik heb een klein vraagje dat doe ik maar hier want een heel topic openen vind ik ook weer zo....

Wie kan mij vertellen welke xtc pillen dit zijn ik weet geen duidelijke foto maarja wie weet!

Alvast bedankt. :rock:

http://img217.imageshack.us/img217/8696/snc01509.jpg

Wij kunnen je dat onmogelijk vertellen. Zelfs al staat er een bekend logo op. Dan weten wij nog niet wat er in de pillen zit.

De enigste manier om een antwoordt op je vraag te krijgen, is door de pillen te laten testen in een testcentrum. :wink:

Okee thnx :grin:

Bovenaan