Xtc bewaren + verstoppen?

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Hoe bewaren jullie je xtc?
Komt dat in een strip? een zakje?
Ik heb er namelijk geen ervaring zo mee heb ze wel is los zien liggen bij iemand thuis maar daar ga ik niet meer mee om dus kan ik zo even niet vragen.

Hoelang blijft dat spul goed?
Maakt het uit in welk temperatuur je ze hebt liggen?
En tjah.. Hoe verstop jij het voor je ouders? :P

ILikeWeedzz

als je het van een dealer koopt ga er gewoon van uit dat je een zakje krijgt (wietzakje). heb nog nooit strips gezien. temparatuur enz maakt niks uit, en ik leg het onder me kledingkast (heel ver eronder, moet me arm strekken om erbij te komen, en ik weet wel zeker dat zei daar niks te zoeken heeft)

gewoon een plekje zoeken waar je het onder/achter kan leggen, dan komt et wel goed.

1 ding, niet in je portomonee bewaren! daar gaan ze kapot van en dan kan je kruimeltjes bij elkaar zoeken, als je bijv met 3 vrienden gaat doen en je hebt 3 verkruimelde pillen word doseren erg lastig

Slowburn

Aha, dan heb ik wel een heel leuk plekje in gedachten!
Lukt geen arm onder te krijgen maar wel een liniaal dus word ook niet opgezogen door stofzuiger :tearsofjoy:

Hmm, niet in een porto dus.. dat word dus voor het uitgaan 1 nemen?
En anders zou misschien me jaszak nog lukken.

En als het toch opeens afgebrokkeld is door weet ik veel wat, zou je het dan ook als MDMA kristallen in een flesje water kunnen doen en laten oplossen en opdrinken?
Lijkt me wel toch :confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
En als het toch opeens afgebrokkeld is door weet ik veel wat, zou je het dan ook als MDMA kristallen in een flesje water kunnen doen en laten oplossen en opdrinken?

Ja geen enkel probleem als het goed is :wink:

Slowburn

Oké hartstikke mooi dan weet ik momenteel ongeveer alles wel over deze leuke snoepjes
Bedankt voor alle snelle reacties ILikeWeedzz en 25tolife :wink:

ILikeWeedzz

Slowburn zei:
Aha, dan heb ik wel een heel leuk plekje in gedachten!
Lukt geen arm onder te krijgen maar wel een liniaal dus word ook niet opgezogen door stofzuiger :tearsofjoy:

Hmm, niet in een porto dus.. dat word dus voor het uitgaan 1 nemen?
En anders zou misschien me jaszak nog lukken.

Lijkt me wel toch :confused:

ik zou ze niet in je jaszak doen. dit klinkt mischien een beetje smerig, maar er van uitgaande dat je je scheert daar beneden, gewoon in een los zakje jou pillen doen en ieder ze eigen, en op hoogte waar normaal je haar zat gewoon in je onderbroek doen. klinkt mischien een beetje vies ofzo.. maar bewakers zullen je daar nooit foileren, als ze dat zouden doen zou je ze kunnen aanklagen. het is de beste verstop plek :)

Slowburn

Dat is zeker een goed idee maar klinkt beetje raar natuurlijk.
Lichaam geeft warmte af en vooral daar is het vrij warm kan het door lucht in het zakje de vochtigheid dan niet stijgen en dus dat de pil zo afbrokkelt?

Of is dat nooit bij jou voor gekomen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Thuis bewaar ik ze in een ongebruikte kermis zippo. Bijna alle watjes er uit, kunnen er 20 pillen in, beetje watjes er op, klaar. Niemand kijkt naar een stoffige kermis zippo. en al helemaal niet naar wat er in zit.

Slowburn

Heee die vind ik mooi!
Ik ga gelijk opzoek naar een oude zippo van mij die ik nooit heb gebruikt, en had ik ook gewonnen op de kermis!
En met fouilleren kijken ze toch naar de inhoud van de zippo.

foreverinspace

Belezen gebruiker
Ik heb een gouden 'oscar-film' beeldje op men kast staan uit een carnavalwinkel , onder het zwarte gedeelte is eer een schijfje in vastgemaakt waar een zandzakje inzat , heb die er uit gehaald en steek hier al 2 jaar all mn soorten drugs in en nog nooit vermoeden gehad , wel lastig dat ik dit schijfje alleen met een mes of scherp voorwerp er uit krijg .

http://www.pucks-partyshop.com/film-tv/ ... 22-cm.html zo ziet die er uit

Slowburn

Nog zo'n slim idee, heb thuis helaas geen beeldjes of dingen waar ik het zo in kan stoppen misschien in het voorste klepje waar de knopjes zitten voor de televisie voor volume en zender
(Ja heb nog zo'n oude bak van vroeger)

Helaas gefaald om een zippo te vinden thuis morgen nog maar is even rond kijken heb geen flauw idee waar die ligt!

darkbull

Bewuste gebruiker
als je googlet op verstopplaatsen, zie je de leukste suggesties!
(in een colablikje, een markeerstift waar je de vulling uithaalt, in een lege spuitbus en alles met instruktiefilmpje)

Bovenaan