Xtc bewaren + verstoppen?

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Hoe bewaren jullie je xtc?
Komt dat in een strip? een zakje?
Ik heb er namelijk geen ervaring zo mee heb ze wel is los zien liggen bij iemand thuis maar daar ga ik niet meer mee om dus kan ik zo even niet vragen.

Hoelang blijft dat spul goed?
Maakt het uit in welk temperatuur je ze hebt liggen?
En tjah.. Hoe verstop jij het voor je ouders? :P

ILikeWeedzz

als je het van een dealer koopt ga er gewoon van uit dat je een zakje krijgt (wietzakje). heb nog nooit strips gezien. temparatuur enz maakt niks uit, en ik leg het onder me kledingkast (heel ver eronder, moet me arm strekken om erbij te komen, en ik weet wel zeker dat zei daar niks te zoeken heeft)

gewoon een plekje zoeken waar je het onder/achter kan leggen, dan komt et wel goed.

1 ding, niet in je portomonee bewaren! daar gaan ze kapot van en dan kan je kruimeltjes bij elkaar zoeken, als je bijv met 3 vrienden gaat doen en je hebt 3 verkruimelde pillen word doseren erg lastig

Slowburn

Aha, dan heb ik wel een heel leuk plekje in gedachten!
Lukt geen arm onder te krijgen maar wel een liniaal dus word ook niet opgezogen door stofzuiger :tearsofjoy:

Hmm, niet in een porto dus.. dat word dus voor het uitgaan 1 nemen?
En anders zou misschien me jaszak nog lukken.

En als het toch opeens afgebrokkeld is door weet ik veel wat, zou je het dan ook als MDMA kristallen in een flesje water kunnen doen en laten oplossen en opdrinken?
Lijkt me wel toch :confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
En als het toch opeens afgebrokkeld is door weet ik veel wat, zou je het dan ook als MDMA kristallen in een flesje water kunnen doen en laten oplossen en opdrinken?

Ja geen enkel probleem als het goed is :wink:

Slowburn

Oké hartstikke mooi dan weet ik momenteel ongeveer alles wel over deze leuke snoepjes
Bedankt voor alle snelle reacties ILikeWeedzz en 25tolife :wink:

ILikeWeedzz

Slowburn zei:
Aha, dan heb ik wel een heel leuk plekje in gedachten!