XTC bij een HSP

h3nk3

Newbie
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben inmiddels redelijk ervaren met XTC, maar nu wil een vriendin van mij het ook proberen. Nu is zij een HSP. Ik vroeg me af of dit een slechte combinatie is met XTC omdat een HSP al meer informatie verwerkt dan normaal en dit in combinatie met xtc misschien teveel wordt. Misschien is het een goed idee om met een lagere dosis dan normaal te beginnen? Heeft iemand ervaring hiermee, of weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hé h3nk3,

HSP hoeft niet direct een probleem te vormen, ik zou alleen wel de nodige voorzichtigheid gebruiken. Ik begrijp uit je verhaal dat ze geen medicatie gebruikt om gevoelens te dempen?

Ze zal voor zichzelf moeten nagaan of ze het écht wil, de enige manier om geen risico's te lopen is door het niet te doen.

De dingen die bij iedereen van belang zijn bij XTC gebruik zijn voor haar gewoon iets om nóg meer rekening mee te houden:

- Begin absoluut met een lage dosis. Stel dat ze 60kg weegt, begin dan gewoon met bijvoorbeeld 30mg.
- Zorg dat ze het pas probeert als ze goed in haar vel zit, geen stress of zorgen heeft en er echt zin in heeft (een beetje spanning vooraf is uiteraard normaal).

En laat uiteraard de pillen testen :wink:

h3nk3

Newbie
Nee geen medicatie en uiteraard laat ik mijn pillen testen. Is niet alleen slim, maar komt ook nog eens erg grappige taferelen tegen bij die test centra, maar dat terzijde. Heb je hier ervaring mee, of ken je iemand met hsp die wel eens xtc doet of heb je hier ergens informatie over. Wat je zegt klinkt me allemaal erg logisch in de oren, maar ik wil graag van iemand horen die hier daadwerkelijk ervaring mee heeft of specifiek hierover informatie heeft.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ken zelf iemand die HSP is, die doet het ook soms. Uiteraard verschilt het van persoon tot persoon en kan ik alleen vertellen wat ik van hem weet, geen garanties geven (maar dat kun je nooit met drugs).

Misschien is er nog een HSP op het forum die zelf uit ervaring kan spreken?

Is niet alleen slim, maar komt ook nog eens erg grappige taferelen tegen bij die test centra, maar dat terzijde.

Klopt :wink: Vooral met de testspreekuren, leuk man.

h3nk3

Newbie
Dat wilde ik graag weten, bedankt!

Over die test centra: Ik zag een keer 2 jongens van net 20 binnen lopen gekleed in trainingsbroeken, jassen met bontkraagjes en petjes. Die kwamen even een pilletje laten testen. Vervolgens rijden deze heren weg in een gloednieuwe Mercedes ML AMG, maar daar heb ik verder geen oordeel over :wink:.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
You're welcome :)

Over die test centra: Ik zag een keer 2 jongens van net 20 binnen lopen gekleed in trainingsbroeken, jassen met bontkraagjes en petjes. Die kwamen even een pilletje laten testen. Vervolgens rijden deze heren weg in een gloednieuwe Mercedes ML AMG, maar daar heb ik verder geen oordeel over :wink: .

Tsja dat zou kunnen inderdaad. In principe wordt er niet getest voor dealers en productenten, maar je weet natuurlijk nooit zeker of iemand het alleen voor zichzelf test :wink:

Al zegt zo'n dure auto op die leeftijd eigenlijk alles al haha.

xMasterx

Newbie
Ik weet niet of die persoon gevoelig is voor drugs, want anders is die echt wel aan het flippen zoals wij dat noemen.
Daarbij wij hebben ook een HSP'er in de groep zitten ik ben er ook 1, ik weet het ik ben ook autistisch maar tegenwoordig een HSP'er door nieuwe tests >_> vaag verhaal maarja.
Ik had al wat ervaring met truffels en psychedlische drugs, maar als je dan XTC pakt dan is het nog overweldigend ik voelde me alles en zooooo verliefd iets wat ik nooit heb gekend, daarbij moeten ze vaak een hogere dosis nemen in ieder geval dat is bij mij zo met een 45 mg kon ik niks ik weeg 55.6 kg...
Heb toen een halfje gepakt 90 mg en toen ging ik lekker een beetje wazig zo perfect eigenlijk niet dat ik strak stond ofzo, probeer te zorgen dat de HSP'er de controle heeft over alles, alles systematisch aanpakken zeggen wat je gaat doen etc etc. Dan moet het wel goedkomen en niet meer dan een halfje pakken want dan staat de persoon in kwestie strak en dan kan het veel te hard gaan voor diegene dat had ik ook maar ik heb al wat ervaring met drugs dus ik kon het wel aan.
Veel plezier en maak het niet te bont!

h3nk3

Newbie
xMasterx zei:
Ik weet niet of die persoon gevoelig is voor drugs, want anders is die echt wel aan het flippen zoals wij dat noemen.
Wat bedoel je hier precies mee?
xMasterx zei:
probeer te zorgen dat de HSP'er de controle heeft over alles, alles systematisch aanpakken zeggen wat je gaat doen etc etc.
Goede tip, thanks!

h3nk3

Newbie
Zo, een hele tijd geleden dat ik dit topic heb gestart. Maar het is nu geschied!

We waren lekker bij haar thuis in een vertrouwde omgeving. Ik heb haar in het begin 50mg gegeven (ze weegt 65kg). Ze vond het wel erg spannend, maar toen het eenmaal werkte vond ook zij het heerlijk. Ze vond het niet te overweldigend, waar ik het meest bang voor was. Samen hebben we een hele fijne avond gehad, erg veel gepraat en lekker lui gedaan voor zover dat ging met al die energie :wink:. Ze heeft later op de avond nog 50mg bijgepakt en dat ging ook prima. Nogmaals bedankt voor alle tips :).

Bovenaan