KurikintonFox
Belezen gebruiker
Hallo
Heeft iemand weleens xtc geprobeerd tijdens een metal concert?
En zo ja, hoe was dat?
Heeft iemand weleens xtc geprobeerd tijdens een metal concert?
En zo ja, hoe was dat?
Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos.tomz0r zei:Lijkt me niks tussen al die langharige chago's met die boze gezichten die met hun stinkhaar lopen te schudden. Niks tegen lang haar maar wel tegen die boze metal lui.
En dan ook nog eens al die herrie in mijn oor. Nee, dan liever nuchter.

Kigh zei:Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos.tomz0r zei:Lijkt me niks tussen al die langharige chago's met die boze gezichten die met hun stinkhaar lopen te schudden. Niks tegen lang haar maar wel tegen die boze metal lui.
En dan ook nog eens al die herrie in mijn oor. Nee, dan liever nuchter.![]()
tomz0r zei:Kigh zei:Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos.tomz0r zei:Lijkt me niks tussen al die langharige chago's met die boze gezichten die met hun stinkhaar lopen te schudden. Niks tegen lang haar maar wel tegen die boze metal lui.
En dan ook nog eens al die herrie in mijn oor. Nee, dan liever nuchter.![]()
Nou, al die moshpits enzo lijken me nou niet bepaald ideaal op MDMA. En die sfeer noem ik ook niet bepaald vrolijk, net als die muziek.
Al die mensen kleden zich ook hetzelfde en zien er hetzelfde uit. Lijkt me niks op MDMA.
Maar misschien heb ik er een verkeerd beeld van, dat kan natuurlijk ook :P
Wacky zei:tomz0r zei:Kigh zei:Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos.![]()
Nou, al die moshpits enzo lijken me nou niet bepaald ideaal op MDMA. En die sfeer noem ik ook niet bepaald vrolijk, net als die muziek.
Al die mensen kleden zich ook hetzelfde en zien er hetzelfde uit. Lijkt me niks op MDMA.
Maar misschien heb ik er een verkeerd beeld van, dat kan natuurlijk ook :P
Je hebt er op zijn minst een erg eenzijdig gestereotypeerd beeld van, laten we het zo zeggen. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee van de sfeer. Er is geen onvriendelijke sfeer bij metal gewoonlijk, maar een sfeer van broederschap. En sommige metal is dan misschien hard, rauw, en onvriendelijk, maar metal is een breed genre, helaas denkt iedereen bij metal alleen aan death metal als stereotypering.
tomz0r zei:Wacky zei:Je hebt er op zijn minst een erg eenzijdig gestereotypeerd beeld van, laten we het zo zeggen. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee van de sfeer. Er is geen onvriendelijke sfeer bij metal gewoonlijk, maar een sfeer van broederschap. En sommige metal is dan misschien hard, rauw, en onvriendelijk, maar metal is een breed genre, helaas denkt iedereen bij metal alleen aan death metal als stereotypering.
Kan kloppen. Heb er misschien een fout beeld bij. Dacht dat op al die metalfeesten zo'n agressieve, kille sfeer was.