xtc bij metal concert

J86

Bewuste gebruiker
vast wel

lijkt me alleen wat minder leuk omdat het een beetje de tegenpool van het liefdesgevoel vertegenwoordigt. maja een metal fan zal het waarsch geweldig vinden

Immo

Badass junkie
Ik gebruik wel eens Xtc bij grindcore concerten, dat bevalt me heel goed. Zelf ben ik niet echt een metal liefhebber maar concerten en xtc combineren naar mijn mening altijd wel goed. :)

spazzn

Experimenterende gebruiker
Denk dat het niet zo erg kan tegenvallen als je met een grote groep vrienden gaat. Op de pillen vind je toch alles leuk :P

caatje

Badass junkie
Niet bij een concert maar thuis van een cd, ik werd er een soort van agressief van. Niet gemeen agressief maar opgefokt lacherig ofzo. Kan het niet zo heel goed omschrijven.

underworld

Wijs gebruiker
het blijft een stimulant dus als iemand van metal muziek houdt, zal het toch stimulerender moeten werken? lijkt mij tenminste.
net zoals jou normale favoriete muziek op m plotseling nog aangenamer klinkt.
maar mdma op metal, ik moet er in ieder geval niet aan denken :rolleyes:
techno! :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Gitsuurrr

Lijkt me echt waardeloos. Maar idd als je metal te gek vind, zal je het wsl nog leuker vinden. Alhoewel, ik vind muziek die ik normaal leuk vind ook niet allemaal even leuk op x. Dusdatdusdecactus..

tomz0r

Badass junkie
Lijkt me niks tussen al die langharige chago's met die boze gezichten die met hun stinkhaar lopen te schudden. Niks tegen lang haar maar wel tegen die boze metal lui.
En dan ook nog eens al die herrie in mijn oor. Nee, dan liever nuchter.

Kigh

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Lijkt me niks tussen al die langharige chago's met die boze gezichten die met hun stinkhaar lopen te schudden. Niks tegen lang haar maar wel tegen die boze metal lui.
Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos. :kots:

tomz0r

Badass junkie
Kigh zei:
tomz0r zei:
Ja, gelukkig is iedereen die naar een metalconcert gaat een chago (chagrijnig ofwat?) en kijkt boos. :kots:

Nou, al die moshpits enzo lijken me nou niet bepaald ideaal op MDMA. En die sfeer noem ik ook niet bepaald vrolijk, net als die muziek.
Al die mensen kleden zich ook hetzelfde en zien er hetzelfde uit. Lijkt me niks op MDMA.

Maar misschien heb ik er een verkeerd beeld van, dat kan natuurlijk ook :P

Wacky

Badass junkie
tomz0r zei:
Kigh zei:
tomz0r zei:

Nou, al die moshpits enzo lijken me nou niet bepaald ideaal op MDMA. En die sfeer noem ik ook niet bepaald vrolijk, net als die muziek.
Al die mensen kleden zich ook hetzelfde en zien er hetzelfde uit. Lijkt me niks op MDMA.

Je hebt er op zijn minst een erg eenzijdig gestereotypeerd beeld van, laten we het zo zeggen. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee van de sfeer. Er is geen onvriendelijke sfeer bij metal gewoonlijk, maar een sfeer van broederschap. En sommige metal is dan misschien hard, rauw, en onvriendelijk, maar metal is een breed genre, helaas denkt iedereen bij metal alleen aan death metal als stereotypering.

tomz0r

Badass junkie
Wacky zei:
tomz0r zei:
Kigh zei:

Je hebt er op zijn minst een erg eenzijdig gestereotypeerd beeld van, laten we het zo zeggen. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee van de sfeer. Er is geen onvriendelijke sfeer bij metal gewoonlijk, maar een sfeer van broederschap. En sommige metal is dan misschien hard, rauw, en onvriendelijk, maar metal is een breed genre, helaas denkt iedereen bij metal alleen aan death metal als stereotypering.

Kan kloppen. Heb er misschien een fout beeld bij. Dacht dat op al die metalfeesten zo'n agressieve, kille sfeer was.

Kigh

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Wacky zei:

Kan kloppen. Heb er misschien een fout beeld bij. Dacht dat op al die metalfeesten zo'n agressieve, kille sfeer was.

Op een normaal concert is er over het algemeen geen agressieve en al helemaal niet kille sfeer. Er is bijvoorbeeld een festival, Wacken open air, en daar is in dat dorpje waar het gehouden wordt een kroeg waar de eigenaar de metaltuupen geld leent als ze even geld nodig hebben om met de bus naar een geldautomaat te gaan bijvoorbeeld. En tot nu toe heeft hij er nooit spijt van gehad (Wacken is grootste metalfestival in europa).

En moshpits zijn niet gewoon een groep mensen die op elkaar inslaan, je kunt het beter zien als uitbundig dansen. Op de omstanders na, kiest men er zelf voor om in een moshpit te gaan staan en daardoor krijgt men ook niet het gevoel dat men aan het vechten is, maar zich erover eens is dat men op deze manier bijvoorbeeld, aggressie lozen kan, zich uitputten en daardoor voldoening krijgt. Of het iets voor jou is, is natuurlijk een heel ander verhaal :wink:.

Op mdma te moshen lijkt mij persoonlijk ook geen leuk idee, heb dan nog nooit mdma gedaan, maar ik vind het ook niet fijn om te moshen als ik stoned ben, dronken is wel makkelijker maar ook niet echt prettig. Maar daar verschillen de meningen over. Over dezelfde kleren en zelfde uiterlijk, klopt ook niet echt. Tuurlijk wordt er over het algemeen zwart gedragen, maar mensen zien gewoon niet hetzelfde uit, dat is het fijne aan metal, iedereen kan er terecht.

Adieje wa :rock:

greenpower

Bewuste gebruiker
^ pitte kan altijd, of je nou dronken stoned nuchter of aan de pillen zit. Ik denk dat je wel op moet passen met uitdroging en dat soort zaken

KurikintonFox

Belezen gebruiker
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik ga het zeker nog wel een keer proberen als er weer metal bandjes spelen in mn stad :rock:

Raymond1982

Experimenterende gebruiker
Ik vind het geweldig, afgelopen vrijdag nog bij Kreator in 013. maar sowieso is alle muziek gaver onder invloed.

Immo

Badass junkie
Mijn laatste concert met Xtc was Bloodshed festival in Eindhoven. De hoofdact Gronibard was toch wel behoorlijk spacy naar mijn mening.

Lage kwaliteit filmpje om even een beeld te geven.
[youtube]93RrwM07wa0&feature=related[/youtube]

Bovenaan