[XTC]Braken na afloop van feest.

mikkelk

Belezen gebruiker
Wat mij de laatste tijd nou overkomt, waar ik vroeger nooit last van had is echt zwaar verrot.
Zo had ik van het weekend weer een feest (q-dance feestfabriek) en heb hier 3 pillen (blauwe yingyang) genomen in combinatie met 2 a 300 mg speed.

Gedurende de avond heb ik ongeveer om het anderhalf uur een glas cola of water gedronken en zo nu en dan een slokje van mijn maten om de droge keel te spoelen.

Nu is het zo dat ik rond half 7 even ben gaan zitten met een vriendin vn me en ik nam een slokje water. Dit voelde ik gelijk weer omhoog komen en heb vervolgens een aardig plasje kots neergelegt op de tribunes :kots:

Nu wilde ik dus die smaak uit mijn mond halen, dus nam ik weer een slokje water..
Gelijk kwam dat gevoel weer terug en wat er nog in mijn maag te vinden was kwam er vervolgens weer uit.

Toen we op het station liepen na afloop van het feest voelde ik een soort brokje in mijn keel (leek wel op opgedroogt slijm ofzo).
Die wilde ik er dus uit hebben dus probeerde ik die omhoog te rochelen :P
Wat er toen gebeurde ben ik heel erg van geschrokken, want dat brokje kwam wel los, maar hier kwam een hele smerige groene substantie achteraan.. (Ik dacht meteen aan gal ofzo)

Weet iemand hoe dit komt? Want heb dit nu al 2 keer gehad.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit heb ik in zekere zin ook een keer meegemaakt, ik had gele pilltetjes en toen ik de derde in nam heb ik die blijkbaar niet goed doorgslikt (beetje waus natuurlijk) en is die achter in m'n strot/neus blijven steken. ik heb daar niets van gevoeld en later op de avond kreeg ik opeens een super rale smaak in m'n bek tesamen met een gele tong.

Toen ben ik mijn neus gaan sneuten en kwam alle prut eruit. met name erg veel gele mdma.
Zonde maar helaas. Jou verhaal klinkt redelijk het zelfde.

mikkelk

Belezen gebruiker
Ik weet zeker dat me pil goed doorgeslikt is :wink:
Jouw verhaal klinkt inderdaad best logisch, maar jammer genoeg is het in mijn geval anders.
Dat brokje in mijn keel voelde echt aan als een opgehoopt stuk slijm dat opgedroogt is.
Heel appart :tearsofjoy:

soundbass

Experimenterende gebruiker
Vrienden van mij hadden hier ook last van. Vooral als ze hoog gedoseerde pillen namen. Maar ze hebben hier aan gewerkt welke dosis geschikt was voor hun. Nu nemen ze gewoon steeds een halfje (65mg ongeveer)

k00k

Bewuste gebruiker
Geen cola drinken... Zit caffaïne in, en dat droogt namelijk uit. Net als de MDMA en Speed. De cola kan misschien daarvan de oorzaak zijn. Droge keel en dan hoopt de slijm zich op die de keel in glijd (misschien omdat je vergeet te slikken :P)

mikkelk

Belezen gebruiker
k00k zei:
Geen cola drinken... Zit caffaïne in, en dat droogt namelijk uit. Net als de MDMA en Speed. De cola kan misschien daarvan de oorzaak zijn. Droge keel en dan hoopt de slijm zich op die de keel in glijd (misschien omdat je vergeet te slikken :P)

Hmm, dat zou een hele logische verklaring kunnen zijn k00k!
Ik ga op me volgende feest wel alleen aan het water (wat overigens ook weleens een drama kan zijn ivm dat klotsende gevoel van alleen maar water in je buik).

Weksel

Newbie
Ik had precies hetzelfde anderhalve week terug op Melt! (een festival in duitsland). Nog nooit eerder gehad bij mdma/xtc.. Ik heb ongeveer 250 mg over de avond tot genomen, dus niet echt schrikbarend veel.
Wel was het zo dat het water uit de kraan daar niet helemaal zuiver, chloor, was geloof ik. Enig idee of het daar aan zou kunnen liggen?

Ik werd in ieder geval op het einde van de avond (na alle euforie en plezier) ineens heel misselijk. Ik wilde toch wel graag doorfeesten, maar de misselijkheid heeft mij de rest van avond toch wel letterlijk en figuurlijk genekt

gerrit2

Newbie
Tegen je geen honger gevoel in toch wat proberen te eten banaantje of zoute nootjes. Smaakt voor geen meter maar met veel bewegen en verbranding een pil op een lege maag komt het ook

Bovenaan