XTC combineren met

Kessie

Experimenterende gebruiker
Na enige ervaringen om XTC te gebruiken samen met vrienden is het gebruik met zn 4-en niet gelukt.
1 iemand voelt het altijd vreemd en moet er van braken en is een hele week slecht.

Nu hebben we bij toeval Coke geprobeerd met z'n 4-en. Ik zelf vond het geen succes. ( verkeerde coke?) maar de rest vond het het super. 1 iemand begon met het 2e lijntje zelfs te trillen en klapper tanden ( dus toch goede coke?).

De rest vond het een goeie avond maar ik vond het een "net niet avond". Ik voelde weinig van de lijntjes, terwijl de rest er wel lekker op ging. Het enige wat ik merkte is dat ik wat meer praatgraag werd...

Ons volgende feestje staat gepland maar weet nog niet wat te doen.
Of iedereen aan de coke of gecombineerd?
De combi coke samen met XTC is "not done" dat had ik al begrepen. Maar is een feestje met bijvoorbeeld 2 aan de coke en 2 aan de xtc, gaat da wel werken?
Of zit je dan in een complet andere wereld?

SirErick

Wijs gebruiker
Kessie zei:
Nu hebben we bij toeval Coke geprobeerd met z'n 4-en. Ik zelf vond het geen succes. ( verkeerde coke?) maar de rest vond het het super. 1 iemand begon met het 2e lijntje zelfs te trillen en klapper tanden ( dus toch goede coke?).
Dat kan ik niet beoordelen, want elk lichaam anders reageert op drugs. Met andere woorden: laat je coke testen als je wilt weten wat de kwaliteit ervan is.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je elkaar goed kent waarom zou het niet leuk worden? Met een positieve ingesteldheid lijkt het mij altijd een fijne avond :)

Kessie

We gaan er weer een mooi feestje van maken :rock:

Is xtc ook te combineren met lachgas? Of haalt dit je uit het love-gevoel? :hearteyes:
Geldt dit ook voor coke?

En hoe is dit met de combinatie xtc/coke en 2-cb?

ooscaar

Wijs gebruiker
Geen uppers met uppers combineren zou ik zeggen... Als je graag wat anders wilt proberen is 4-fmp misschien een leuke optie en anders speed. Xtc combineren kan goed met 2c-b, coke heb ik geen idee, lijkt me niet zo een hele geweldige combinatie maar kan wel lijkt me.

Daarnaast is het naar mijn mening geen enkel probleem dat de een aan de coke zit, de ander xtc, de ander speed, de ander 4-fmp, de ander nuchter et cetera. :wink:

Xtc is ook prima te combineren met lachgas trouwens.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Speed zou ik toch niet aanraden. XTC + SPEED is barslecht voor jou hersenen. Coke of andere uppers zou ik ook niet aanraden.

Lachgas schijnt wel leuk te zijn maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

Wiet is een leuke combi met X maar daar wordt je echt wel waus van. Geniet lekker van het xtc gevoel, ik vind dit al prima genoeg voor een leuke avond :wave:

Kessie

Ik bedoelde eigenlijk de combinatie:
XTC samen met 2cb
Coke samen met 2cb
Xtc samen met lachgas
Coke samen met lachgas

XTC samen met coke schijn heel erg slecht voor je gezondheid te zijn, dus dat gaan we maar niet doen. :stoned:

Fool

Badass junkie
Kessie zei:
Ik bedoelde eigenlijk de combinatie:
XTC samen met 2cb <- versterkt elkaar
Coke samen met 2cb <- zonde van de 2C-B
Xtc samen met lachgas<- Chill
Coke samen met lachgas<- Bij teveel sos werkt 't niet meer, anders wel chill :)

XTC samen met coke schijn heel erg slecht voor je gezondheid te zijn, dus dat gaan we maar niet doen. :stoned:
Dat inderdaad, en het is ook nog eens doodzonde van je XTC, want al die bijzondere effecten verdwijnen als sneeuw voor de zon, als ik anderen moet geloven. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een feestje waar niet iedereen hetzelfde gebruikt kan prima hoor, zeker als je elkaar goed kent en elkaar vertrouwd. Op de feestjes waar ik kom wordt echt alles gebruikt wat los en vast zit maar ik vind het altijd gezellig. Mensen die aan de coke of speed zitten zullen meer praten en mensen die aan de xtc, keta, blowen, 2cb, etc zitten zullen meer in zich zelf gekeerd zijn over het algemeen.

Wat betreft het combineren van middelen. Coke of speed haalt het bijzondere gevoel van xtc ervan af dus dat is zonde. En is bovendien nog eens heel slecht voor je hart en je hersenen. Persoonlijk vind ik XTC prima te combineren met wiet, lachgas, paar biertjes (niet teveel), maar ook 2cb bijvoorbeeld. Lachgas is echt overal mee te combineren en geeft afhankelijk van de combi verschillende effecten. Lachgas met XTC is love gevoel x10, lachgas met coke of speed lijkt een beetje op een orgasme, lachgas met psychedelica is zwaar trippend, lachgas met downers is zwaar versuffend en lachgas met keta is gegarandeerd uit je lichaam treden. Kortom, genoeg interessante combinaties met lachgas. Enige tip, zorg dat je niet teveel lachgas in huis hebt. Zo heb ik een keer aan de xtc er 30 patronen lachgas doorheen gejaagd omdat het zo ultiem lekker was. Na dat half uurtje heb ik de rest van xtc space knallende koppijn gehad. Tegenwoordig houd ik het netjes bij 4 tot 5 patronen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Speed zou ik toch niet aanraden. XTC + SPEED is barslecht voor jou hersenen. Coke of andere uppers zou ik ook niet aanraden.
Ik weet niet zeker of je daarop doelde hoor, maar met wat anders proberen bedoelde ik speed of 4-fmp apart uiteraard, laat dat duidelijk zijn. :wink:

Ik denk van de combinaties die je voorstelt dat xtc met 2c-b het leukste is!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
ooscaar zei:
Tekzor668 zei:
Ik weet niet zeker of je daarop doelde hoor, maar met wat anders proberen bedoelde ik speed of 4-fmp apart uiteraard, laat dat duidelijk zijn. :wink:

Ik denk van de combinaties die je voorstelt dat xtc met 2c-b het leukste is!

Ja sorry ik dacht dat je effectief de combi X / pep bedoelde..
Bij deze is TS prima op de hoogte deze 2 stoffen niet te combineren :P

Bovenaan