xtc dag erna

da-vid10

Newbie
Ik had dus gisteren een geweldig oud en nieuw , was uiteindelijk 8 uur thuis , ik had wodka bier op en veel veel wiet en hasj , daarna nog 2 pilletjes , met 3 uur ertussen
maar ik kan niet slapen
en ik heb nog steeds hartkloppingen
gaat dit over vandaag
het is nu bijna 12 uur , ik had 5 uur m'n laatste pilletje op
maar voor de rest is het gevoel gewoon loos
wel droge muil

da-vid10

Newbie
misschien ook wel handig ,was me 2e keer xtc
ik had al een keer 1tje op maar nu tripte ik pas echt hard met die kaken enzo ook
dus spread your wisdome

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat gaat over :) Sommige mensen hebben de dag er na nog steeds grote pupillen...maar dat gaat ook weg :)

x

J86

Bewuste gebruiker
sja vind je het gek... niet echt slim wat je gedaan hebt...

Als je aan de pillen gaat kan je beter geen alcohol drinken, doe je het wel riskeer je nare effecten, minder mooie trip en veeel meer schade aan je hersenen.

Ja het gaat weer over.
Neem een flink ontbijt, neem veel vitamines, drink veel en zodra je kan slaap lang

chrzz

Belezen gebruiker
MDMA + alcohol = :(

Overigens heb ik nog altijd last van grote pupillen en rillingen en hartkloppingen van vannacht. Het is normaal bij mij, zeker in combinatie met speed. Gaat wel over.

Chris Pontius

Badass junkie
zoals al eerder gezegd, alcohol + MDMA = slecht.
Over je probleem, geen zorgen dit gaat zeer waarschijnlijk gewoon over. Ik heb vanacht ook niet meer geslapen en zat met grote doppen bij de familie :flushed:

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Heb gisteravond redelijk gezopen vanaf een uur of 8 tot 1, daarna m'n likkies MDMA genomen en toen nog een enkel biertje en voor de rest enkel cola gedronken. Ik heb bij xtc gebruik ook weinig trek in alcohol, zoetigheid of water smaakt altijd veel lekkerder :hearteyes:

Ik lag er om 8:30 in en ben toen vrijwel gelijk in slaap gevallen en om 16:30 wakker gewordenn. IK heb nooit problemen met slapen op MDMA kristallen, maar wel op pillen.

Heb nu ook vrijwel geen kater, alleen beetje wazig gevoel. M'n ledematen voelen nog wat vreemd aan en m'n zich is nog een beetje vaag. En eten is nu ook ff niet het eerste waar ik aan denk :P

da-vid10

Newbie
nouu ik ben dus om 4 uur smiddags ong . gelyk in slaap gevallen , had die dag niet enorm veel gegeten , geen trek in gehad , alleen een ontbijt toen ik thuiskwam en paar koekjes , wel een vitamine pil , nu ben ik om 9 uur sochtends wakker geworden , voel me prima , oogies worden ook minder , hartkloppingen ook , maar het gaat nog wel aardig snel , dus ben benieuwd hoelang dit zo blijft

iig
nog een gelukkig nieuwjaar allemaal
hopelyk goed getript!

bersenka

Experimenterende gebruiker
da-vid10 zei:
Ik had dus gisteren een geweldig oud en nieuw , was uiteindelijk 8 uur thuis , ik had wodka bier op en veel veel wiet en hasj , daarna nog 2 pilletjes , met 3 uur ertussen
maar ik kan niet slapen
en ik heb nog steeds hartkloppingen
gaat dit over vandaag
het is nu bijna 12 uur , ik had 5 uur m'n laatste pilletje op
maar voor de rest is het gevoel gewoon loos
wel droge muil

Misschien kwam het omdat er ook nog redelijke hoeveelheden speed/cafeïne in je pillen zaten?

cropp

Badass junkie
ik zou ook geen pil slikken als ik binnen 3 uur weer naar huis ga, want dan lig ik te grommen in mijn bed

goed eten, veel drinken, maak een flinke wandeling en doe lekker rustig aan

ik zou eerst pillen slikken de volgende keer, en daarna de alcohol langzaam doseren

caat

Newbie
ik heb vaak van die heen en weer schietende ogen... moet ik echt effe weg uit de muziek en drukte.. heeft iemand anders dat ook? En ik moet de 'nacht' erna altijd zo piesen.. slaap daardoor niet zo best..hihi

Chris Pontius

Badass junkie
caat zei:
ik heb vaak van die heen en weer schietende ogen... moet ik echt effe weg uit de muziek en drukte.. heeft iemand anders dat ook? En ik moet de 'nacht' erna altijd zo piesen.. slaap daardoor niet zo best..hihi
die ogen heb ik ook maar dat vind ik dan wel leuk :grin:

Bovenaan