xtc & darmwerking

Smoken

Bewuste gebruiker
Dag df'ers,

Ik ga binnenkort de eerste echte keer ecstasy gebruiken......eindelijk.......
Want het duurde heel lang om de goede situatie te vinden en het te krijgen.

Maar nu is het bijna zover.
Ik heb al in een ander onderwerp heel veel info verzameld alleen ik vraag me nog één ding af.
Wat is de invloed van xtc of mdma op de darmwerking?
Dit omdat ik leidt aan chronische obstipatie (bijna iedere dag heel moeilijk en in lang durende kleine porties je shit kwijtraken, gepaard gaande met lichte pijnen en een rot gevoel in de buik)

Als xtc dit versterkt doe ik het alleen als ik hierna minimal drie of vier dagen niks heb.
Bij blowen heb ik dit wel al.

Ben nieuwsgierig naar jullie reactie

Groetjes

UR313

Experimenterende gebruiker
hee,

bij mijzelf heeft xtc geen effect op mijn darmwerking.Wel op mijn blaaswerking helaas :P . Ik kan tijdens gebruik niet plassen dus dit merk ik vaak de nacht en ochtend erna (vaak plassen). In de middag is dit over. Meer effecten merk ik zelf niet. Feiten weet ik niet, dit is mijn ervaring. Het ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doen. Ik heb zelf na een nacht stappen met veel alcohol bijvoorbeeld wel last van mij maag/darmen. Het is niet alleen de xtc die dingen kan veroorzaken, maar ook wat je eet/drinkt en hoe je je gedraagt.

veel plezier de eerste keer, zal vast lukken :grin:

gr. UR

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ook geen problemen gehad hiermee de keren dat ik xtc heb genomen.

Smoken

Bewuste gebruiker
Hey, Thanx jongens, dan maak ik me nergens druk over.
En dat over pissen heb ik idd erg vaak gehoord en dat is ook al een probleem af en toe met mij xD
Eigenlijk alles wat met naar de wc gaan te maken heeft is kut bij mij xD
(Allemaal bekend bij huisarts hoor)
Maar ja dat plassen boeit me niet zo veel....

Heb echt super veel zin :grin:
Miss ga ik het uiteindelijk nemen bij iemand thuis in combinatie met truffels :)
Is dat een goed idee? Truffels heb ik al vaker genomen.

Peace

harry123

Bewuste gebruiker
Haha, dag(en) na mijn gebruik zit ik altijd flink aan de schijt :P. Misschien nog een voordeel voor je :P

En voor de eerste keer zou ik het niet mixen :). Gewoon alleen xtc, geloof me dat is genoeg.

UR313

Experimenterende gebruiker
Ik zou ook niet gaan mixen. Heb zelf geen ervaring met truffels maar het is altijd beter om bij een nieuwe drug eerst de effecten ansich te ervaren. Na die ervaring zou je er eventueel over na kunnen denken wat je prettig denk te vinden om te combineren.

Smoken

Bewuste gebruiker
Okay is wel beter ja.
Maar het is meer dat ik gewoon niet kan wachten :tongueout:
Wacht er al een aantal maanden op en zou met deze vrienden sowiso truffels eten.
Dus dan maar nog wat langer wachten xD

En miss kan ik er dan idd zelfs voordeel uit halen w.b.t. me darmen Whaha

Op het onderwerp: "eerste keer xtc" zal ik ook wel een reportje zetten voor degene die dat willen.

Peace

Smoken

Bewuste gebruiker
Ff een toevoeging trouwens.
Ik heb twee maal in mijn leven xtc gebruikt en kon de volgende dag HELEMAAL NIET POEPEN :confused:

Geloof me dat is geen pretje, maar hiervoor is de reden niet het effect op de darmen, maar het effect op mijn bekkenbodemspieren. Ik loop momenteel bij een bekkenbodemfysiotherapeut, omdat mijn constipatie voornamelijk veroorzaakt wordt door ''overspannen'' bekkenbodemspieren en slecht werkende darmen, om het eventjes heel eenvoudig te omschrijven.

Waardoor ik nu ook snap waarom ik niet kan ontlasten of plassen tijdens een xtc high.
Dit komt omdat er (net als op heel veel andere plekken in het lichaam, zoals bv de kaken) extra veel signalen worden afgegeven aan de bekkenbodemspieren, waardoor deze dus continue wat gespannender zijn.
En bij mij is het een leveltje erger, omdat het bij mij altijd al een leveltje erger is dan bij andere mensen.

Lataa

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh zo, goed om te weten! Ik had het er ook eens met een vriendin over dat als xtc op hebt, moet plassen en op de wc zit, dat je dan wel echt het gevóel hebt van dat het komt, maar het komt gewoon niet. Dat zal dan wel de schuld zijn van die bekkenbodemspieren :P

Helpt die fysio inmiddels wel?

Smoken

Bewuste gebruiker
Hey Zero, ja het helpt super goed! :grin:

Heb ik gelukkig toch niet voor niks gehurkt op een bed gelegen met een vinger in me aars :tearsofjoy:
Ik heb nu ongeveer om de 2/3 weken een afspraak met haar en dan praten we erover en krijg ik een elektrode in me poeperd om op een schermpje te zien hoe mijn spieren van binnen doen.
Is echt vet raar om te zien, maar zo wordt je wel bewust van die spieren en dat merk ik nu echt op het toilet ook. Super chil.

Het is best wel raar voor mij om niet de hele dag maar met schijten bezig te zien, maar gewoon vrij normaal je ding te kunnen doen... :) Ik ben nog niet waar ik wil zijn, maar wel heel dichtbij :grin: Super fijn.

En achja als ik dat dan heb me een keertje xtc moet ik dat dan maar accepteren als de kater...

Groeten :wave:

Bolleeder

Newbie
Ik heb meestal nadat ik een of 2 avondjes XTC of M heb gebruikt dat ik me 2 a 3 dagen daarna helemaal leeg schijt ! :rock: , heel vervelend maar na 4 dagen weet ik wel dat die zooi uit me lichaam is.

Smoken

Bewuste gebruiker
Damn, lijkt mij eigenlijk best wel relaxed xD
Zou best wel wat over hebben voor een goeie diaree xD maar ja dat komt natuurlijk omdat ik gewend ben om moeilijk te kakken en zo iets dan een opluchting is. Miss verklaart het niet kunnen kakken ook wel waarom ik de twee dagen erna nog een beetje space... Naja das wel een voordeel natuurlijk :tongueout:
Lekker een nummertje luisteren en naspacen

Bolleeder

Newbie
Smoken zei:
Damn, lijkt mij eigenlijk best wel relaxed xD
Zou best wel wat over hebben voor een goeie diaree xD maar ja dat komt natuurlijk omdat ik gewend ben om moeilijk te kakken en zo iets dan een opluchting is. Miss verklaart het niet kunnen kakken ook wel waarom ik de twee dagen erna nog een beetje space... Naja das wel een voordeel natuurlijk :tongueout:
Lekker een nummertje luisteren en naspacen

Haha, ik meestal dag erna begint het in de ochtend en dan middag en avond, en dat 3 dagen achter elkaar 3x per dag.

Na 3 dagen voel ik gewoon dat me lichaam weer gewoon normaal functioneert, en pas na de 3de dag ga ik weer op een normaal tempo/moment schijten!

Smoken

Bewuste gebruiker
Heuj! :grin: Eergister een halfje genomen en ik schijt nu zelfs BETER dan normaal.

Fokking relaxd ouwe.
Ik merk gewoon dat die dag erna me darmen nog op een soort van turbostandje stonden, maar me bekkenbodemspieren niet helemaal gespannen waren, waardoor pissen en schijten no problem is. Echt perfect dus. Kon ook gemakkelijk de hele avond lekker pissen. Spacede toch helemaal de pan uit, haha.

Ik raad echt iedereen aan gewoon een halfje te nemen, want het lekkerste effect van de xtc, namelijk het gelukzalige verliefde gevoel heb je dan zeker al, maar het ontzettende tandenknarsen en echt strak staan en de kater vallen ontzettend mee. Ook is het natuurlijk veel gezonder. Echte aanrader. Hou het ''gezond'' en neem een halfje/driekwart, is ook ruim voldoende voor een leuke avond.

Bovenaan