• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC day after

nicky10

Newbie
Hallo iedereen,

Ik had twee weken geleden mijn eerste XTC pil gedaan en het was geweldig! Ik ga proberen zoveel mogelijk mijn gevoel te beschrijven en de nacht zelf. Het was de eerste vrijdag van de carneval dus mijn ouders gingen heel de nacht weg dus ik had een paar goede vrienden uitgenodigd die al ervaren waren met XTC dus besloot ik mijn eerste pil te doen. Mijn beste vriendin was er ook bij dus besloten we de pil in te nemen ik had gelijk een hele ingenomen maar de pil was maar 130 mg dus dat kon geen kwaad. Ik was best zenuwachtig maar achteraf was dat helemaal niet nodig geweest. Ik ging op de bank zitten en was eigenlijk maar aan t afwachten totdat ie opeens insloeg ik begon het heel warm te krijgen en me kaak begon te trillen en alles was mooi en scherper. Een vriend van mij had een dance cd meegenomen dus die ging gelijk op en we hadden het volume lekker hoog gezet ik stond op en ging gelijk dansen het was heerlijk!! De meeste mensen van de groep gingen mee dansen en zo stonden we dan met z'n allen in mijn woonkamer te dansen ik had zoveel energie en wou maar niet stoppen :rock:
Mijn beste vriendin stond lekker te dansen met een vriend van me en ik met een goede vriend van me totdat we opeens ook begonnen te zoenen het was zo intens en lekker echt een aanrader! Op een gegeven moment gingen we even naar buiten om te roken niet dat dat lukte aangezien ik elke keer maar 3 hijsjes nam omdat ik zo graag wou gaan dansen. Ook had ik de tik om heel de nacht tijdens het dansen in me vingers te knippen wat ik achteraf beter niet had kunnen doen aangezien ik m amper de andere dag kon bewegen. Ook had ik me haar los en heel de nacht had ik aan me haar gezeten het was zo lekker en ik kon er maar niet mee stoppen. Iedereen ging ook zo lekker en er hing zo goede sfeer iedereen was gewoon one love. Zo zat een vriend van me bijvoorbeeld heel de nacht mijn hond te aaien en de ander zat weer heel de nacht te dansen met me. Op een gegeven moment ging de telefoon en belde me moeder dat ze naar huis kwamen dat was rond half 2 dus besloten zo snel mogelijk me huis op te ruimen wat trouwens nog nooit zo snel is gebeurd wauw wat had ik een energie! We besloten snel naar een vriend van mij te gaan en daar dan verder te gaan feesten. Toen hebben we daar nog lekker gedanst en ik ging nog steeds heerlijk van die ene pil. Ik weet niet meer precies hoelaat we weer naar mij gingen aangezien ik totaal geen tijdsbesef had. Mijn beste vriendin en een goede vriend van me bleven slapen. eenmaal thuis aangekomen hadden we besloten op bed te gaan liggen niet dat slapen lukte aangezien ik maar 1 uur had geslapen en continu moest plassen ik had nog nooit zo lang geplast haha. Op een gegeven moment ging een vriend van me naar beneden en hij bleef wel heel lang weg dus besloot ik ook beneden te gaan kijken stond ie met me moeder te praten. Ik kon nog steeds niet stoppen met dansen en was nog steeds heftig op me kauwgom aan het knauwen dus ik besloot maar te gaan douchen en ik had muziek op gezet dus dan raad je het al ik heb 20 min nog staan dansen! Inmiddels had ik het slapen maar opgegeven en besloten we fruit te gaan halen enzo aangezien me kaken aardig pijn deden. Eten ging moeilijk maar na 2 dagen was de pijn gelukkig ook alweer weg. Ik had heel de dag nog volop energie en als je een jointje rookt komt vooral de trip weer even terug dus dat was vooral weer even lekker. Dus alles bij alles had ik deze ervaring echt voor geen goud willen missen en ik ben blij dat ik het heb gedaan het was geweldiggg! Daarom heb ik besloten om het dit weekend weer maar eens te gaan doen can´t wait!! :grin:

Groetjes, Nicky

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Niet bepaald de meest overzichtelijke tekst :wink:

Ziet er uit als een leuke ervaring!

130 mg is wel een behoorlijke begindosis, raad aan om bij volgend gebruik toch wel wat minder te gaan nemen als startdosis. Ook zou ik een maximale dosis van 1,5 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht aanhouden, over de hele avond. Dus als je 60 weegt maximaal 120 mg gebruiken. Het is in ieder geval een goede richtlijn.
Om na 2 weken weer XTC te gebruiken raad ik je sterk af. Je kan het beste 2 maanden tussen gebruik houden, je moet je lichaam rust geven. Ook zal het effect minder worden als je hiermee door blijft gaan. Je hebt nou eenmaal 6 weken nodig om je serotonine(het stofje dat wordt opgebruikt in je hersenen als je XTC gebruikt) weer aan te vullen. Na langdurig misbruik(dus om de 2 weken gebruiken) gaat het effect ook anders worden. Het haalt de magie er van af en je loopt meer hersenschade op. Daarom wordt er normaliter ook geadviseerd om het bij 1 keer in de 2 of 3 maanden te houden. XTC is een hele leuke drug maar je moet er wel mee oppassen. Het heeft consequenties als je niet fatsoenlijk ermee omgaat.

Fool

Badass junkie
Pandan zei:
Ook zou ik een maximale dosis van 1,5 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht aanhouden, over de hele avond.
Ik ben het helemaal eens met wat Pandan zegt, zorg dat je het lang leuk houd! Alleen geld voor dames de maximale dosis van 1,0-1,5 mg per kg lichaamsgewicht. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt als een goede nacht!

Alle tips zijn al gegeven verder, ik heb hem nog even verhuisd naar Trip reports

Bovenaan