Xtc dip, ontspannend

Sync_tysk

Newbie
Hoi ik heb van t weekend een flinke dosis mdma gebruikt en ik zit nu in de xtc dip, maar ik vind dit helemaal niet erg, de tijd gaat snel en als ik gewoon lig dan ben ik super ontspannen. Ik heb vaker xtc gedaan maar nooit een dip ervan gehad (behalve deze keer) met speed had ik wel een dip waarin ik mij echt slecht voelde. Ben ik de enige die dit zo ervaart?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zowel een dip bij xtc als speed wanneer ik hoog doseer, bij lage doseringen valt het me vaak wel mee. Wel vind ik de dip altijd goed te doen als ik ook vrij ben en gewoon lekker in bed kan blijven of op de bank hangen. Als ik moet werken en mensen willen van alles van me dan heb ik het altijd wel zwaar met zo'n dip.

Narayani

Bewuste gebruiker
Zelfde als Pchychedelibee. Mensen moeten niet te veel van me vragen, maar uit mezelf zal ik dan nog rustig van alles gaan doen. Op de fiets springen en op de thee gaan bij m'n oma ofzo. Ik ervaar de dip vaak wel lichamelijk, dus voel me een beetje lamlendig, verkouden, soms heb ik een mini griepje te pakken. Dan vermaak ik me alsnog prima op de bank, lekker films kijken.

MeejheM

Badass junkie
kater kan ook een toestand zijn, bij mij vooral in slaap en kater :grin:

als je mdma en speed tegelijk gebruikt verhoogd de neurotoxiteit dacht ik, maar dat zoekt fool waarschijnlijk wel even voor je op. of je wel of geen alcohol drinkt maakt ook een wereld van verschil.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De combinatie van mdma en speed is extra neurotoxisch inderdaad, de kater vele malen erger en persoonlijk vind ik het effect ook nog eens tegenvallen aangezien speed de fijne mdma gevoelens onderdrukt.

MeejheM

Badass junkie
als ik gewoon lig voel ik me meestal ook bestwel ontspannen. daar maak ik alleen geen tijd voor tegenwoordig.

Bovenaan