xtc dip vs speed dip

nutsss

Wijs gebruiker
xtc dips kunnen vreselijk zijn. ik kan er over meepraten. speed dip s zijn naar mijn mening veel minder emotioneel. ik ben wel wat kribbig maar ik stort niet in een emotioneel zwart gat. sterker nog, ik vind het prettiger om tijdens de xtc - dip een beetje speed te nemen om de ergste effecten tegen te gaan. zelfs ephedra helpt om je wat ' beter' te voelen. de dip daar weer na is op de één of andere manier beter mee om te gaan dan de pure xtc dip. verder helpt er weinig. vit c vooraf helpt iets maar l-tryp en dergelijke weinig of niets bij mij. met speed merk ik dat het erg meevalt zolang ik maar een paar uur slaap krijg per etmaal. een nacht overslaan is funest dan ben ik daags erna behoorlijk brak maar niets in de richting van een vette xtc dip. hoe beleven jullie dat?

Psykaholik

Wijs gebruiker
nutsss zei:
xtc dips kunnen vreselijk zijn. ik kan er over meepraten. speed dip s zijn naar mijn mening veel minder emotioneel. ik ben wel wat kribbig maar ik stort niet in een emotioneel zwart gat. sterker nog, ik vind het prettiger om tijdens de xtc - dip een beetje speed te nemen om de ergste effecten tegen te gaan. zelfs ephedra helpt om je wat ' beter' te voelen. de dip daar weer na is op de één of andere manier beter mee om te gaan dan de pure xtc dip. verder helpt er weinig. vit c vooraf helpt iets maar l-tryp en dergelijke weinig of niets bij mij. met speed merk ik dat het erg meevalt zolang ik maar een paar uur slaap krijg per etmaal. een nacht overslaan is funest dan ben ik daags erna behoorlijk brak maar niets in de richting van een vette xtc dip. hoe beleven jullie dat?
gene last van
voel me altijd redelijk normaal de volgende dag
beetje futloos maar valt allemaal best wel mee

J0rrit

Badass junkie
schranziewanzie zei:
nutsss zei:
gene last van
voel me altijd redelijk normaal de volgende dag
beetje futloos maar valt allemaal best wel mee

k ook niet, 1 keer gehad dat ik me n beetje down voelde ondanks dat ik vakantie had en allemaal chille dingen had gepland. Tegelijkertijd was mijn lichaam helemaal zwak, dit was na een combo van x en pep

roaren*

Bewuste gebruiker
ik vind de dip van xtc veel erger dan speed, van xtc is men lichaam zo afgetakeld :(

maja, mss is et ook dat ek speed al wat gewoon ben..

blèh, kheb echt een afkeer aan pillen gekregen

Frisko

Badass junkie
en dat zeggen allespeed snuivers....
ik heb geen (bijna!) geen last van de 2!!
beetje moe enz ja maar,dat is normaal hé!!!

Frisko

Badass junkie
ahja enneuh,een dikke speed dip de dag erna is echt wel erger als mdma vind ik...,goeie speed dan wel hé! :)

Jeller

Badass junkie
hmm ik heb altijd gehoord dat speed afkik veel vuiler is..

van xtc nooit echt last gehad, gewoon beetje moe en leeg

Mac...

Badass junkie
Hoor het wel vaker dat andere mensen idd meer moeite hebben met een speeddip, maar ik kan dat echt heel erg makkelijk van me af zetten, heb daar geen moeite mee what-so-ever. Na de MDMA kan ik wel behoorlijk brak zijn, mja dat heb ik er dan ook wel weer voor over.

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Nog nooit last gehad van een 'dip'. Moet ook wel zeggen dat ik niet veel gebruik en ook niet vaker dan 1 keer per 2 maanden gebruik. Ik heb eerlijk gezegd dat ik me de dag na mdma gebruik me beter voel dan gewoonlijk. Een heel erg voldaan, warm gevoel.

Qocaïne

Badass junkie
heb gelukkig ook nog nooit last gehad van een 'dip'.
Lijkt me niet lekker :\

Ik denk dat een dip vooral te maken heeft met een schuldgevoel?
Dat je het (toch) wéér hebt gedaan etc.

A

Anonymous

Gast
Mdma comedown valt reuze mee, een joint erbij en je voelt je 'ok'.

nutsss

Wijs gebruiker
De dag na de XTC zijn joints heeeerlijk vind ik. Dan komt het warme happy gevoel weer helemaal terug. Maar de dag daar weer na versterkt het alleen maar de 'down' bij mij. helaas...

robby

Newbie
L-tryptofaan kan helpen bij een xtc/ speed dip.
Ook de kruiden extracten Griffonia en Rhodiola kan de dip verminderen

Bovenaan