XTC eerste keer en dosering

Hi, ik ga dus zaterdag op een feest XTC gebruiken en ik heb nog wat vraagjes:

Ik heb hier nu drie paarse Lamborghini pillen, ongeveer 230mg MDMA volgens Pillreports. Ik was van plan daar maar 1 van te gaan gebruiken zaterdag (moet de rest bewaren voor een vriend). Ik vroeg me af of ik hem gewoon in een keer moet nemen, of dat ik hem in stukjes moet breken en elke paar uur moet bijdoseren, of is 1 pil dan toch niet genoeg?

Alvast bedankt voor replies. :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Al vaker MDMA genomen? Want 220mg is erg veel , een halve zou in dat geval al voldoende zijn. Ook als je het vaker neemt en er een pauze tussen hebt gehouden van liefst 3 maanden. Kan je later (circa 5 uur meestal is mijn ervaring) het andere halfje nog nemen indien je dat wenst.

Dan zit je al op de 10 uur weet niet hoelang je gaat feesten maar je lichaam zal dan vast langzaam maar zeker zijn rust willen :wink:

Dit is inderdaad mijn eerste keer MDMA, en ik denk dat een halfje dan wel voldoende is, ik ga denk ik niet ZO lang, maar als ik dat dan toch doe dan kan ik dus gewoon de andere helft nemen?

Nog even een ander vraagje: MDMA en SSRI's, ik heb denk ik een maand of anderhalve maand geleden eens 100 (geloof ik) Tramadol genomen (was geen ruk aan) en ik heb gehoort dat het gevaarlijk is om MDMA te nemen als je recent SSRI's hebt gebruikt. Tramadol werk gedeeltelijk als SSRI heb ik gehoord (het is een opioide pijnstiller maar blijkbaar heeft het ook andere effecten), is het na zo lang al wel veilig om XTC te nemen?

:stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Na een maand of langer zou dat zeker allang uit je lichaam zijn, het betreft eenmalig gebruik begrijp ik namelijk?

Dan zou ik me daar geen zorgen over maken.

En als je toch langer gaat feesten kan je dus nog de andere helft erbij nemen, maar drink aub wel genoeg frisdrank aka geen alcohol :)
Of met mate aangezien het je lichaam erg uitdroogt allemaal.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
DruggedMouse zei:
Inderdaad 1x maar, en inderdaad, genoeg water en frisdrank, geen alcohol. Een jointje erbij kan geen kwaad toch?

Mijn ervaring is dat geen probleem, echter werden sommige van ons daardoor erg sloom. Hun deden dat pas op de terugweg/het einde als je nog even 'chilt' bij iemand bijvoorbeeld. Omdat ze wat te moe waren en vaak ook wat eerder terug wouden toen ze dat deden, daarna deden ze het maar niet meer tijdens het feesten dus :P Maar ikzelf had/heb daar nooit last van, op een uitzondering na maar toen was ik al moe dus tja.

Heb zelf op mysteryland toen het 30+ graden voor 200 euro aan water besteed! :openmouth: Tegenwoordig delen ze water uit in zo'n situatie maar circa 10 jaar gelden nog niet helaas :(

Veel plezier toegewenst!

onlypills

Experimenterende gebruiker
DruggedMouse zei:
Dit is inderdaad mijn eerste keer MDMA, en ik denk dat een halfje dan wel voldoende is, ik ga denk ik niet ZO lang, maar als ik dat dan toch doe dan kan ik dus gewoon de andere helft nemen? :stoned:

Het lijkt me onverstandig om je tweede halfje in één keer over je eerste halfje (wat al behoorlijk wat is voor een beginner) heen te gooien. Dan heb je kans dat je een aantal uren compleet van de kaart bent, wat echt zonde is van de avond. Als je eerste halfje redelijk begint uit te werken niet meer dan een kwartje bijnemen. Dan blijf je in een lekkere flow.

Tramadol is overigens helemaal geen ssri en is zoals gezegd zeker na een paar dagen wel uit je lichaam.

Als je rustig aan doet met de XTC heb je de avond van je leven! Veel plezier.

Bovenaan