• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

xtc- eerste keer met me vrouwtje

Explorer

Newbie
hallo mensen, dit is me 2e report die ik schrijf over XTC en ongeveer de 7e of 8e keer dat ik het heb gedaan. iets teveel maar de laatste keer en die keer daarvoor zat er meer dan 3 maanden tussen.
Ik heb pas bij me 3e ervaring echt heel erg genoten ( zie hier tripreport #1 [zou wel leuk zijn als je die ook doorleest] ) *(http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11649)* de keren daarna waren alleen maar space zijn en chillen maar voorderest niet echt spectaculair om er een tripreport over te schrijven.
Me vriendin en ik gaan inmiddels al meer dan 8 maanden, en vanaf dag 1 zijn we eigenlijk voortdurend bij elkaar, en afentoe sliep ik bij een vriend of wat dan ook als ik het deed. Na een tijdje werden we zo close met elkaar dat ik het dan ook heel eerlijk vertelde dat ik welles een pilletje slik. en zij was daar heel erg nieuwsgierig naar omdat haar hele dorp zowat gebruikt.
Beetje een discussie gehad en dergelijke derover, wat best logisch is. en zij vertelde me ook dat als ze niet met mij was gegaan dat ze het allang een keertje zou hebben geprobeerd. natuurlijk logisch, maar zij is nog maar bijna 16 (ik ben 17 voordat julie een fout beeld van me krijgen) en ik vind haar nog te jong ervoor. hoe krom et ook klinkt..
et was een beetje een dillema van beide kanten, en zij wilt het heel graag maar ze doet het niet omdat ik het nog niet wil. dus we kwamen tot de conclussie dat we een hele tijd mee wachten, en dat we het dan een keertje samendoen.
maar het kriebelde bij beide heel erg. maar nog niet genoeg om mezelf over de streep te trekken en het samen met haar te doen. en toen hadden we afgesproken dat ik het ging doen. en zij er nuchter bij zat en haar idee vond ik zelf ook echt fantastisch.

de avond brak aan, ik met veel pijn en moeite geen goeie meer kunnen regelen dus dan maar aan de witte paardjes die niet echt sterk zijn en ik tevaak heb gedaan.
en vanaf het begin ben ik eigenlijk nooit overwelmend geweest met love-feelings en knuffel praktijken, en dus was ik eigenlijk ook best wel benieuwd na die ervaring.
Nederland had verloren met het EK, en wij gingen de stad uit en ondertussen nam ik het pilletje. ik vertelde haar hoe verbaasd ik was van de omvang van zon pil en we liepen langzaam door

uiteindelijk nam ik er 1tje en gingen we op een bankje zitten, meestal als ik het heb doorgeslikt krijg ik het gevoel dat ik niet echt mezelf ben en niet echt op me gemakje, een heel vreemd gevoel maar toen ik met haar was had ik die gevoelens helemaal niet, alleen ik werd een beetje stil..
we liepen door, inmiddels was er al 3 kwartier voorbij en ik dacht dat ik weer een kut pil had doorgeslikt, ik zei tegen er ik neem der nu nog 1, en anders gaan we maar flink zuipen okee ?. we liepen rustig verder tot we op een bankje gingen zitten langs het water..
we zaten daar, heel fijn met ze 2tjes, super verliefd, en dat nog na 8 maanden terwijl we beide hiervoor het niet langer dan anderhalf maand hebben volgehouden met onze ex-en. zaten we daar..
toen was het eventjes stil.. en ik voelde me kaken al aanspannen en ik hield eventjes me mond en pakte haar stevig vast. en toen sloeg die in, en een pilletje had nog nooit zo heerlijk ingeslagen terwijl ik me vrouwtje stevig vast had.
zij stikke nieuwsgierig natuurlijk en ik maar blijven zeggen dat ik verschrikkelijk hard ga en me echt kk relaxed voelde.
me vrouwtje was prachtig, en ik had haar steeds stevig vast en vertelde hoeveel ik van der hou..
ik probeerde haar te vertellen wat ik nou precies voelde maar dat lukte niet echt goed. en uiteindelijk ging ik maar verder hoe speciaal ze voor me is en dat ik er echt nooit meer kwijt wil.. en die gevoelens heb ik als ik nuchter ben al heel sterk en we schamen der ook niet voor om het tegen elkaar te vertellen. en op dat moment was dat gevoel zo sterk dat ik maar niet kon stoppen met vertellen wat ze voor me betekent.. het was echt fijn om te doen.

er zaten 3 maanden tussen en als laaatst eindigde ik met 4 pilletjes op 1 avond, ik deed het me daarom ook best wel te vaak en me vriendin had dat toen heel erg duidelijk gemaakt.
deze avond had ik er maar 2 in bezit, van de eerste voelde ik niks en van de 2e was ik echt.. helemaal de draad kwijt maar op een hele goeie manier..
toen hadden we met veel pijn en moeite een taxi gevonden en zijn we na de discotheek gereden.. maar kad er absoluut geen zin in maar tog wou ze nog eventjes kijken. aangekomen bij de discotheek en 30 euro armer voor de taxi zien we de discotheek en fack.. wat was daar een Facking lange rij..
en die rij is natuurlijk verlicht. en net toen we daar helemaal achteraan stonden zei me vriendin; kom we gaan.
me pupilen waren gigantisch en me kaken gingen zo hevig knarsen, dat het in die rij zelfs voor een blinde zou opvallen.
toen liepen we een heel stuk na huis, en langzamerhand begon de xtc ook uit te werken. stuk verderop hadden we de taxi genomen terug na huis.. en toen ik haar had afgezet ging ik verder op me fietsje na huis.

de trip was zeer maar dan ook echt zeer geslaagd. en xtc is echt 1 van de fijnste drugs tot nu toe voor mij, sinds ik 3 maanden een stop heb gehad, en het met de meest dierbaarste persoon van de wereld heb gedaan weet ik wat de limit betekent. en dat was een hele fijne ervaring.
en nu kan ik echt niet wachten tot we het echt met ze 2en gaan doen, en dat doen we pas als zij een hele lange tijd 16 is.
want als ze niet met mij zou gaan zou ze het al 6 maanden geleden hebben gedaan, en ik ben blij dat het tog ruim een jaar later gaat worden dan ze van plan was om het te proberen.

hopelijk vonden julie het leuk om te lezen en sorry voor de soms onduidelijke opbouw of dergelijke. :wave:

Blue.

Newbie
die avond was geweldig, endat terwijl ik zelf nieteens space was.. heeel bijzonder.. ik beleef heel de avond opnieuw. zeker voor herhaling vatbaaar! :flushed:

Bovenaan