• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC, eerste X gelijk 4pillen :O

paulXTC

Bewuste gebruiker
Drug: XTC (1 rood duifje en 3 witte dolfijntjes)
Ervaring: Super! met geen pen te beschrijven (vandaar dat ik typ)
Body: Jongen, 1.89cm, 75kg

3 a 4 maanden geleden zat ik in de trein naar haarlem met een goede vriend van mij op weg naar een kraakpand, want daar was een huge party van J. z'n klasgenoot.
we wisten dat er van alles aanwezig zou zijn en aangezien wij beide bijna geen ervaring met "hard-drugs" hadden sproken we met elkaar af om daar een xtc-pil te proberen want we hadden wel zin om te trippen als een gek.

eindelijk aangekomen in het kraakpand was alles nieuw en vreemd voor ons en allemaal onbekende rare hippie-achtige mensen:stoned:die overigens HEEL relaxed zijn, no ofense, dus ik keek de kat uit de boom en zat daar gewoon rustig op de bank kijkend wat iedereen aan het doen was.
rond een uur of 12 s'nachts werd het steeds drukker en gezelliger en kwam ook de MEN binnen met een rugzak vol met alles wat je maar kan bedenken. ik had 10 pillen gekocht die avond aangezien hij ze alleen per tien verkocht.

De klasgenoot van J. legde ons een beetje uit wat het was en zo werd ik steeds nieuwsgieriger en kreeg ik er wel aardig trek in :grin:. zij was een ervaren tripper die in de afkickkliniek werkt :grin: beetje tegenstrijdig.
eindelijk ingenomen zaten ik en J. te wachten op het onbekende effect, want ik wist vrij weinig over xtc en zat ook nooit in die "scene" waar het voorkomt, na 1 uur merkte ik eigenlijk nog niks waarop ik J. met grote oogjes snel (voor zijn doen, want hij is altijd stoned) zat te praten met iedereen voelde ik me langzaam aan steeds beter en had de behoefte om met iedereen te praten.
een paar minuten later voelde ik een heerlijke koude rilling over me rug, er kwam een glimlach op me gezicht die er niet van af te halen was en alles ging ook even wat sneller, wat veel sneller. en voor ik het wist zat ik te praten met onbekende mensen alsof ik ze me hele leven al ken en over dingen te praten die ik anders niet zo snel zal zeggen
Daarna vond ik het tijd om met iedereen daar te knuffelen, te feesten en te dansen. Ik dacht toen bij mezelf, this is it, geen weg meer terug maar wilde het einde van de weg niet zin want ik voelde me top bob.

normaal was ik niet zo'n bierdrinker :beer: maar de halve litertjes gingen als Goddelijk water door me keel. iedereen zat daar trouwens te trippen op van alles en nog wat, en dat was het leuke want iedereen "begrijpt" elkaar (had ik het gevoel, denk ik). Me gevoel van enige schaamte verdween als sneeuw voor de zon en ik was helemaal mezelf geworden.
Het kraakpand waar we zaten was redelijk groot dus er waren verschillende rooms met in elke kamer een nieuw avontuur, zo was in de ene kamer psychedelic trance, wat ik overigens wel kende (die muziek) maar nooit echt naar luisterde, nu dus wel.:grin:
HELE spacende muziek daar, ik voelde me er zo goed op en me gedachten waren een geworden met alles. Dat ik en J. daar een uur zaten te trippen en praten over hoe lief en aardig onze collega's waren en meer maffe dingen, zei hij van 'O ja er zijn meer kamers!' waarop ik zei met grote oogjes en drukke kaak 'wooooooo, meer kamers, meer...... meer(raar woord 'meer' zat ik met een snelle gedachtengang te bedenken)' maar ja, dus wij op naar de volgende kamer, waar er chill reggae werd geluisterd en jointjes werden gerookt. Ik ging hier over van druk en spacend naar chill en heel erg bij bewust van wat ik allemaal aan het doen was en waarom ik dat deed. we zaten hier over de onderwerpen van het leven te praten zoals filosofische vragen van: waarom leven we en waarom doen we wat we doen, je kent het misschien wel, vaag maar wel helder.

Daarna keken ik en J. elkaar aan en wisten dat het goed zat tussen ons, en praatte veel over onze vriendschap en ik wilde alleen maar positief zijn, voor iedereen. J. zei 'ik heb nog wel trek in......' ik haalde de laatste woorden uit z'n mond en verbijsterend zat hij mij aan te kijken en dacht dat wij op dezelfde lijn qua denken zaten, dus hadden we snel het zakje tevoorschijn getoverd en onze 2de pilletje ingenomen en alles ging wat later weer even een tempo'tje sneller. Mij besef van tijd was ik compleet kwijt maar achteraf gezien vond ik deze twaalf uur trippen wel op een paar uurtjes maar lijken, ik weet niet of iedereen dat vind?

in De volgende kamer was hardcore te beluisteren, normaal haatte ik hardcore, ik vond het vreselijke herrie, maar deze muziek ging op mij "tempo" van hoe ik me toen voelde, de muziek drong trouwens echt tot me door en elke bass-beat(dat geboem) voelde ik door me hele lijf gaan. Heel onwetend over deze drug hadden wij hier onze 3de en 4de pil ingenomen (niet om te overdrijven, maar ik kreeg de verslavingsdrang naar MEER(vaag woord)). Het was toen ongeveer rond 6 uur sochtends en we zagen de bakker alweer naar zijn werk fietsen waarop wij nog maar op de helft van ons avontuur zaten.
we gingen hard en ik en J. stonden strak in ons acrobatenpak, op naar de volgende kamer waar house werd gedraaid en dat luisterde ik normaal altijd dus dat voelde "vertrouwd" en was eigenlijk beter dan normaal, sigaretten staken ik trouwens achter elkaar aan en rookte ze steeds maar op voor de helft.
Sinds die avond houd ik ook veel meer van allerlei soorten muziek en gooide me Ipod vol met van alles wat daar gedraaid werd. ik had ongeveer al een stuk of 7 halve litertjes achterover geklapt, nog een paar jointjes gerookt en vanaf dat moment, ongeveer rond 9 uur, zijn er dingen gebeurt die ik niet kan herinneren en die tegen mij verteld moesten worden.
We hebben die morgen tot 12uur door gefeest en gingen toen maar slapen toen ik voor het eerst op me mobiel keek hoe laat het was.
na 3 uurtjes slapen werd ik wakker en voelde me vaag, lag op een vreemd bed met een natte broek, ik had in me broek gepist :confused: dat was me niet meer overkomen sinds me kleuterjaren, ik was gelukkig als enige wakker en liep naar de kledingkast met een kaak die uit de kom was geschoten, om maar snel een schone onderbroek en joggingbroekje te pakken, me vieze kleren in een plastic aldi-tasje gepleurt en J. wakker gemaakt want ik wilde naar het vertrouwde Alkmaar.
Toen we de deur uitstapte om de trein terug naar Alkmaar te nemen was alles heel helder buiten, alsof me zicht verhelderd was.
de gehele volgende dag verandere mij stemming van vaag tot een soort leegte van binnen tot weer chill. Ik vind het wel een laxeermiddel voor het brein, want je hebt nergens zin in de dag erna en je gedachten en je lichaam gaan niet goed meer samen overweg.
We hadden ook nog even een jointje gerookt op het station, kopje thee erbij, om alles van elkaar te horen, want we hebben elkaar dat feest vrij weinig gezien omdat je toch in je eigen wereld zit maar ook in iedereens wereld. Toen kwam ik soort van terug in die space, na dat het jointje een beetje begon te werken, maar niet het snelle gevoel maar de chill fase.

De volgende weekenden was het meestal alweer raak en heb ik redelijk vaak nog een pilletje genomen omdat het zo leuk is toch? maar het gevoel is niet meer als van die eerste keer ongeacht de dosering, ik heb gehoord dat je dat gevoel terugkrijgt als je na 2/3 maanden er weer een neemt
ik was en ben nog steeds helemaal verkocht door deze drug, maar na veel research kwam ik erachter dat het niet heel goed voor je is (logisch want het is illegaal), ik heb toen met mezelf afgesproken om het alleen op feesten te doen, en niet te vaak (1 keer in 2 á 3 maanden).
ik heb mezelf veel beter leren kennen door deze drug, sta positiever in het leven erdoor, denk altijd goed na over alles en heb me eigen mening durven te tonen aan andere, heb niet zo'n groot vooroordeel over mensen, minder agressief geworden (was ik al niet zo maar nu helemaal niet), vriendschappen worden veel beter, denk niet meer wat andere over mij moeten denken, echt mezelf geworden. Al met al een 'drug' die leuk is en mij heeft geholpen met veel dingen.

dit was mij verhaal, en ik wilde het even kwijt
groeten van "pollie"

Mike

Bewuste gebruiker
Re: trip report xtc

Goed verhaal en lekker herkenbaar!

Groet van een stadsgenoot! :)

paulXTC

Bewuste gebruiker
Re: Spacen met XTC, First time!

Spacen met XTC, First time!

dit is mijn eerste verhaal , mag ik er nog vele opschrijven over verschillende drugs waarmee ik heb geëxperimenteerd.

plz kunnen jullie mening achterlaten of tips geven om een reports leuker te maken
alvast bedankt

J86

Bewuste gebruiker
Re: Spacen met XTC, First time!

Reports kan je leuker maken met foto's, onderwerpen kopjes, tijden erbij etc.

Heel herkenbaar dit allemaal en idd XTC kan je leven op een positieve manier veranderen. Als je het maar onder controle houd.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
zeer mooi reportje, het is goed dat je jezelf regels oplegt omtrent je gebruik maar er gaat toch absoluut niets boven romantisch mdma gebruik in je zetel, en maar knuffelen en maar mediteren en maar dieper gaan en dieper en dieper.
goed geschreven!
greets

paulXTC

Bewuste gebruiker
dankjewel:P
ben nu bezig met hbo journalistiek (maar net, hoor)
dus dit is een mooie en leerzame plek om te oefenen

Pikachu

Wijs gebruiker
ik was en ben nog steeds helemaal verkocht door deze drug, maar na veel research kwam ik erachter dat het niet heel goed voor je is (logisch want het is illegaal)

Dat iets illegaal is betekend niet dat het slecht voor je is.

KoxBox

Badass junkie
Rammelslakje zei:
Klinkt leuk :) Jammer alleen van toen je wakker werd... Maar 7,5L bier doet idd niet veel goed tijdens een xtc trip :P

7 halve liters dus 3,5liter :wink:
Zeer herkenbaar report zeker met dat filosoferen over alles en woorden die er maar blijven uitvloeien. Lekkere drug maar neem het niet meer, ik vertrouw het niet meer met alle vuiligheid dat erin wordt gekapt. Dan neem ik veel liever MD kristallen, lekker zuiver en nog meer vreugde! :hearteyes:

Drientje

DF-koning
paulXTC zei:
dankjewel:P
ben nu bezig met hbo journalistiek (maar net, hoor)
dus dit is een mooie en leerzame plek om te oefenen
Misschien een tip voor op school: Hoofdletters zijn niet gemaakt om te vergeten.... Hehe. :wink:

Cool report, ik ken dat soort feestjes als geen ander, binnenkort ook maar weer eens een kraakfeestje bezoeken... Leuk dat je je zo goed voelde en XTC is niet slecht voor je zolang je je aan de voorschriften houdt. Niet meer dan 4-5 keer per jaar en voldoende water drinken. Je nieren en lever krijgen een oplawaai (net als met paracetamol) en zorg ook voor voldoende vitamientjes in de coming down.

Veel tripplezier nog!

geekos

Bewuste gebruiker
paulXTC zei:
Dat iets illegaal is betekend niet dat het slecht voor je is.

Maar XTC is illegaal gemaakt, omdat het slecht is voor de volksgezondheid.
dno, hoe kun jij dat weten?
veel dingen zijn illegaal gemaakt omdat we dan minder open-minded zouden zijn imo
ja ik weet het, lijkt op de hippie die weer eens zijn anti-establishment mening komt geven maar dat xtc illegaal GEMAAKT is, enkel en alleen omdat het slecht is voor de gezondheid? nah denk ik niet, topsport zou dan ook illegaal moeten zijn

timmaniac

Bewuste gebruiker
beiden moeten referenties posten, als ze zulke uitspraken doen :d :wave: (en dan wel echte, en niet dingen uit de tina ofso)

Bovenaan