Zou natuurlijk kunnen dat jullie gelijk hebben hoor en mogelijk is dat ook gwn t geval bij mij maar die 2fma heeft op mij gwn een erg bijzonder effect gehad waardoor het mogelijk anders kan zijn. Toen k de post maakte was er iemand waar ik een tijdje best wel verliefd op was en dat gevoel was van zichzelf al erg sterk, maar die 2fma heeft dus nog een effect wat de meeste wss gwn niet weten (of mss werkt t alleen op mij zo) want ja hoe vaak ben je nou verliefd, maar in mijn geval had t dus niet alleen de normale effecten maar ook dat t recht op die verliefdheid ging inwerken en de negatieve kanten verzachtte (zoals bv de twijfels van hij zal mij toch ni leuk vinden enzo) en de goeie kanten juist versterkte en op n geve moment voelt t zelfs alsof die 2 dingen samengevoegd zijn tot 1 "drug". En geloof me das best apart want kep bv ook wel is samen xtc gedaan wat toch wel bekend staat als love drug en ja dat is ook zeker een hele fijne combinatie met iemand die je leuk vind maar t blijft wel verliefdheid en xtc, terwijl dit echt gwn 1 "nieuw" ding word. Tis ook lastig onder woorden te brengen zonder t te ervaren.
Heb t wel paar weken terug tegen die persoon verteld hoe k me voel maar helaas zoals k al vermoedde ist wel van 1 kant, zijn wel gwn vrienden hoor maar kep t ook beetje laten bezinken allemaal en maar mezelf erbij neergelegd waardoor dat verliefde gevoel nu ook wel weer redelijk normaal is. En ja de harde waarheid is dat k wss toch niemand ga vinden want k heb dat geluk gwn niet, geen idee waarom maar tis wat het is.
Maar goed t punt van het verhaal is dus dat nu die combinatie wss toch niet meer van nut zal zijn maar mocht k weer in zon situatie komen kan t best leuk zijn al weet k dat natuurlijk niet zeker want die 2fma boost die veeliefdheid en xtc staat wel bekend als love drug dus het idee was te starten met die 2fma en w8en tot die fusie gestart is en dan die xtc. Maar goed t blijft een gok maar dan ist iig duidelijk waarom de combinatie me zo chill leek😋