xtc en 2fma mogelijk?

yiazmat

Bewuste gebruiker
hey vroeg me af kan je xtc en 2fma combineren?
zat er aan te denken dat is te proberen maar kan niet echt vinden of en hoe risky die combi is. ik heb zelf namelijk erg aparte ervaring met 2fma die anderen niet hebben en dat zou heel goed moeten connecten met xtc. maar wilde ff weten wat de risico's zijn zodat k kan beoordelen of/hoe risky het is

Lieske

Bewuste gebruiker
Daarnaast denk ik ook wel dat de 2fma de xtc zal doen ‘verzwakken’. Beter gewoon alleen op xtc, je wilt eigenlijk niet dat een andere stimulans je fijne vibe verpest!

yiazmat

Bewuste gebruiker
Thx 4 de info guys😁
Maar nog ff vervolgvraag, is de combi dan ook echt meer risky dan andere combi's of ist meer een soort van combineren is nooit slim idee antwoord? Wbt grotere kater/dip heb ik er wel voor over, tis tenslotte een soort van de prijs die je ervoor betaald om zo iets te proberen

yiazmat

Bewuste gebruiker
En ja snap ik hoor, idd beter als de goeie vibe niet verpest word maar 2fma werkt bij mij best apart waardoor ik t gevoel heb dat de combi best nice kan zijn, natuurlijk kan k het helemaal fout hebben maar wil dat indien mogelijk een keertje ervaren 😋

HappyMind

Badass junkie
Thx 4 de info guys😁
Maar nog ff vervolgvraag, is de combi dan ook echt meer risky dan andere combi's of ist meer een soort van combineren is nooit slim idee antwoord? Wbt grotere kater/dip heb ik er wel voor over, tis tenslotte een soort van de prijs die je ervoor betaald om zo iets te proberen
De schade van RC's is heel erg onduidelijk. En je krijgt er een extra risico op schade bij met het combineren van stimulanten. Over die wisselwerking is sowieso niet veel bekend. Je bent je eigen proefkonijn en ik snap dat experimenteren leuk kan zijn maar beter wat verstandiger zijn en uiteindelijk langer plezier kunnen hebben van drugs.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Thx 4 de info guys😁
Het is nooit een goed idee en het is niet te zeggen welke combinatie het slechts is voor je. De effecten werken elkaar tegen iig.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Thx 4 de info guys, mss dat k het wel n keertje gwn probeer en als t tegen valt pech gehad maar dan weet k het iig helemaal zeker. iig ff w8en op een goed moment ervoor

Psychojohn

Belezen gebruiker
Als het nou bekend zou staan als bijzondere combi... Maar dat is absoluut niet het geval, dus waarom zou je het doen? Het is het risico in iedergeval niet waard, genoeg andere opties.

Ik heb zelf ook een aantal keer dingen gecombineerd met xtc, maar achteraf altijd spijt. Je voelt er niks van, en je 'xtc gevoel' verdwijnt.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Zou natuurlijk kunnen dat jullie gelijk hebben hoor en mogelijk is dat ook gwn t geval bij mij maar die 2fma heeft op mij gwn een erg bijzonder effect gehad waardoor het mogelijk anders kan zijn. Toen k de post maakte was er iemand waar ik een tijdje best wel verliefd op was en dat gevoel was van zichzelf al erg sterk, maar die 2fma heeft dus nog een effect wat de meeste wss gwn niet weten (of mss werkt t alleen op mij zo) want ja hoe vaak ben je nou verliefd, maar in mijn geval had t dus niet alleen de normale effecten maar ook dat t recht op die verliefdheid ging inwerken en de negatieve kanten verzachtte (zoals bv de twijfels van hij zal mij toch ni leuk vinden enzo) en de goeie kanten juist versterkte en op n geve moment voelt t zelfs alsof die 2 dingen samengevoegd zijn tot 1 "drug". En geloof me das best apart want kep bv ook wel is samen xtc gedaan wat toch wel bekend staat als love drug en ja dat is ook zeker een hele fijne combinatie met iemand die je leuk vind maar t blijft wel verliefdheid en xtc, terwijl dit echt gwn 1 "nieuw" ding word. Tis ook lastig onder woorden te brengen zonder t te ervaren.
Heb t wel paar weken terug tegen die persoon verteld hoe k me voel maar helaas zoals k al vermoedde ist wel van 1 kant, zijn wel gwn vrienden hoor maar kep t ook beetje laten bezinken allemaal en maar mezelf erbij neergelegd waardoor dat verliefde gevoel nu ook wel weer redelijk normaal is. En ja de harde waarheid is dat k wss toch niemand ga vinden want k heb dat geluk gwn niet, geen idee waarom maar tis wat het is.
Maar goed t punt van het verhaal is dus dat nu die combinatie wss toch niet meer van nut zal zijn maar mocht k weer in zon situatie komen kan t best leuk zijn al weet k dat natuurlijk niet zeker want die 2fma boost die veeliefdheid en xtc staat wel bekend als love drug dus het idee was te starten met die 2fma en w8en tot die fusie gestart is en dan die xtc. Maar goed t blijft een gok maar dan ist iig duidelijk waarom de combinatie me zo chill leek😋

Psychojohn

Belezen gebruiker
Het "effect" wat jij beschrijft van jou 2fma ervaring, lijkt mij niet heel zeldzaam. Daarmee bedoel ik niet dat jou ervaring niet bijzonder zal zijn geweest, daar twijfel ik niet over. Maar wat jij beschrijft zoals het verliefdheid en daarbij de verdwenen onzekerheden. Zijn bekende effecten van amfetamines. Bijvoorbeeld toen ik 3-fa op had (net iets anders) had ik totaal geen schaamte en gaf ik iedereen complimenten. Was ook kneiter geil, maar das weer een ander verhaal.

En ja de harde waarheid is dat k wss toch niemand ga vinden want k heb dat geluk gwn niet, geen idee waarom maar tis wat het is
En dit is natuurlijk onzin! Je kan niet voorspellen of jij iemand zal vinden. Uiteindelijk zal een ieder de kans krijgen en zo jij ook, daar geloof ik heilig in.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Het "effect" wat jij beschrijft van jou 2fma ervaring, lijkt mij niet heel zeldzaam. Daarmee bedoel ik niet dat jou ervaring niet bijzonder zal zijn geweest, daar twijfel ik niet over. Maar wat jij beschrijft zoals het verliefdheid en daarbij de verdwenen onzekerheden. Zijn bekende effecten van amfetamines. Bijvoorbeeld toen ik 3-fa op had (net iets anders) had ik totaal geen schaamte en gaf ik iedereen complimenten. Was ook kneiter geil, maar das weer een ander verhaal.
Ah das best interessant verklaart iig een deel ervan 😁
Natuurlijk was t wel meer dan dat maar dat was vgm ook wel duidelijk, iig wel nice om te weten😋
En dit is natuurlijk onzin! Je kan niet voorspellen of jij iemand zal vinden. Uiteindelijk zal een ieder de kans krijgen en zo jij ook, daar geloof ik heilig in.
Thx man, t komt alleen nooit echt op mn pad em tis ook niet dat k er geen moeite voor doe ofz, maar ik hoop iig dat je gelijk krijgt

Bovenaan