XTC en 3CMC combineren? geen reactie op X?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

snatsn

Newbie
Ik ga vanavond met wat vrienden zitten en we zijn van plan om aan de X te gaan. Nu hebben we dit al een keer eerder gedaan, alleen, ik voelde toen precies niks, hoeveel ik ook bijnam. Op een gegeven moment was 't gewoon op en was het klaar. Ik had eerder op de avond een paar nakjes 3CMC gehad, dus ik had een bepaalde verwachting - maar ja, ik voelde dus helemaal niks. Én, een vriend voelde ook niks - de week daarvoor hadden we tijdens het uitgaan 3CMC gesnoven.
Schiet me te binnen dat ik van mijn eerste keer MDMA ook niks/weinig voelde, en eerste keer 3M was ook niet helemaal je van het. Ik weeg 80 kilo, en ik ben 1.80m, heeft dat er mee te maken?
Heeft iemand enig idee waar dat van zou kunnen komen? Gaan XTC en 3CMC niet met elkaar, cancelen ze elkaar uit (lijkt me sterk!)? Kan natuurlijk ook zijn dat die pillen niet helemaal het waren, we hebben het niet laten testen. Of heeft het met je serotonine voorraad te maken, omdat we relatief recent nog 3CMC hadden gebruikt?
Want mocht dat laatste het geval zijn, dan houd ik het liever vanavond voor gezien wat betreft xtc of alleen een snuif.

Ik ben dus niet van plan om xtc en 3cmc te combineren, ik vraag me af waardoor het komt dat ik niets voel van de x.
Hoop dat iemand kan helpen! :)

Laatst bewerkt:

Beady

Bewuste gebruiker
De enige uitzondering op combineren zijn cocktails. We hebben het raden naar de reden waarom.

emvee

Newbie
Dat kan best. Ze werken best goed samen. Vlakt het hele wauze gevoel wat af en het wordt wat minder het entactogeen. Lekkere bom MDMA en dan een snuif 3CMC in de aanloop. En na een uurtje domineert de MDMA.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan