pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten
::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL![]()
henkie84 zei:Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.
citrobacter zei:pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.
Bazuintje zei:citrobacter zei:pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.
Je zegt hier dat alcohol zorgt voor een demping van de amfetamine werking, amfetamine is speed en dit topic gaat over XTC en Alcohol.
The Mystic zei:Salut! Insgelijks!En dan ben je zeker weer van "the gang" afhankelijk om te horen dat ze je handje moesten vasthouden terwijl je met je blote (verbranden/geschroeide) voeten perse die 2 km. moest meewandelen over ruig terrein. Aangezien je anders, tegen hun geschreeuw in, regelrecht tegen prikkeldraad, en andere, gevaarlijkere obstakels inliep
![]()
![]()
![]()
HENK HEEFT PIJN AAN Z'N POTEN!!!
Love
Naar het schijnt had het wel succes..
Hoewel ik er geen zooii meer van wist, weet ik dat ik the time of my life had!! Johnson zei:Nooit meer een mix van deze! Dat weet ik wel... Het is niet zo erg tot dat je naar bed gaat! Man ik heb 3uur wakker gelegen. Elke x als ik m'n ogen dicht deed ging ik allemaal praten met mensen. Ik heb gewoon hele gesprekken gevoerd. Is zo fucking wazig! Nooit maar dan ook nooit meer!
citrobacter zei:Johnson zei:Nooit meer een mix van deze! Dat weet ik wel... Het is niet zo erg tot dat je naar bed gaat! Man ik heb 3uur wakker gelegen. Elke x als ik m'n ogen dicht deed ging ik allemaal praten met mensen. Ik heb gewoon hele gesprekken gevoerd. Is zo fucking wazig! Nooit maar dan ook nooit meer!
mm, raar. Ik val altijd als een blok in slaap. Je moet natuulrijk niet gaan slapen als je midden in de werking zit
onderbroek zei:voelde nixx van de pill![]()
![]()
citrobacter zei:had ik die dag al een fles wiskhy uit
henkie84 zei:citrobacter zei:had ik die dag al een fles wiskhy uit
Klinkt alsof je 't over een boek hebt :P
Moet jij nog whiskey?
- Nee joh, ben pas bij de inhoudsopgave!