XTC en Antidepressiva

Gabber39

Experimenterende gebruiker
Hoi

Ik wil vanavond eens een pilletje gaan nemen, maar ik slik nu ongeveer 2 weken het Sint Jacobskruid ""Antidepressiva''

Is het nou wel goed om een pilletje te eten,, ik wil het bij 1 pil laten omdat het mijn eerste keer word!
??

tomz0r

Badass junkie
In de hersenen zorgt XTC voor een sterk verhoogde afgifte van serotonine terwijl de antidepressiva serotonine na afgifte vasthouden. Bij gecombineerd gebruik bestaat het gevaar dat er teveel serotonine in de hersenen aanwezig is. Teveel serotonine kan leiden tot serotoninevergiftiging. Dit uit zich onder andere in oververhitting, bewustzijnsstoornissen, bloedklontering en hartritmestoornissen. Met name de bloedklontering en hartritmestoornissen zijn levensgevaarlijk. Deze kunnen tot herseninfarcten, hartinfarcten en hartstilstand leiden.

TrippyShit

Badass junkie
Dusdat. Antidepressiva is een mao-remmer ook, voor zover ik weet. Dit zorgt ervoor dat de mdma veel minder snel wordt afgebroken. Hierdoor krijg je dus de problemen die tomz0r beschreef. SerotonineSyndroom. Dit kan fataal aflopen. NIET doen dus.. Je moet een paar dagen stoppen met de antidepressiva voor je mdma neemt.

Je moet je zelf ook afvragen of het uberhaupt wel slim is om drugs te nemen als je antidepressiva neemt. Dit heb je waarschijnlijk niet voor niks?

Gewoon rustig wachten pillen lopen niet weg..

Bovenaan