XTC en Benzo's.

Ik heb een vraagje voor jullie.
Ik heb gehoord dat het heftig chill is benzo's (benzodiazepine) te gebruiken na XTC, zodat je weer kunt slapen. Ook heb ik gehoord dat benzo's je trip kunnen stoppen als je bijvoorbeeld slecht gaat.
Ik heb 5 valium tabletjes kunnen bemachtigen.
Is het verstandig deze te gebruiken tijdens of na mijn XTC pil?

Als deze info nodig is:
Ik ben 17 jaar.
Ik ben ongeveer 1.85m.
Ik weeg zo'n 85 kilo.
De XTC die ik gebruik zijn witte speakers, getest op 180-220 mg MDMA.
En over de valium weet ik vrij weinig, alleen dat het valium is en ik de dealer vertrouw.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je hart zal dat erg onplezierig vinden om het zacht uit te drukken, uppers en downers mixen met zo'n hoeveelheid kan gevaarlijke situaties opleveren :<

Peace!

jaapi

Belezen gebruiker
in die hoeveelheden is het sterk af te raden.

Ik heb zelf wel eens een halve valium gepakt als ik een avond aan de pillen heb gezeten om een beetje goed te kunnen slapen. Dat kan volgens mij ook niet erg veel kwaad.

maar nooit uppers pakken om meer downers te kunnen pakken of andersom

Ja, het was sowieso niet mijn bedoeling om allemaal die tabletjes te nemen.
Ik dacht meer aan 2 speakertjes en 1 valium.
Dat kan dan toch geen kwaad of wel?
Ik pak overigens de 2e speaker pas als de 1e is uitgewerkt, dus daar ga ik wel enigszins verstandig mee om.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zolang je even wacht tot de xtc is uitgewerkt is, zal je dan heerlijk slapen inderdaad! :wink:
Enjoy!

MisterD

Experimenterende gebruiker
Ik doe dat zelf ook altijd na de pillen of sos duurt ongeveer half uurtje voordat het inwerkt pak er zelf meestal dan 1 of 2 dat is genoeg ligt eraan hoeveel schijve je pakt ma dat werkt wel egt goeie raad k iedereen aan

Bovenaan