XTC en botbreuken

L

Lid 6909

Gast
Hey

Het plan was om MDMA te gebruiken met oud&nieuw, nu heeft een van mijn vrienden zijn enkel gebroken, en kan er dus niet op lopen. Hij heeft geen gips, waardoor zijn been dus niet 'opgesloten' zit.

Zou het uitmaken om MDMA te gebruiken? (en dan niet dat hij bijvoorbeeld minder oplettend kan worden en zijn been kan stoten, hier zijn wij ons van bewust)

Enige opmerkingen/ tips?

Peace

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Door de adrenaline en sertonine is de pijn minder voelbaar waardoor hij verder zal gaan dan dat hij nuchter is. Ik zou zelf helemaal gek worden aangezien je uit je dak wil gaan maar dit niet kan.

Als hij er toch voor beslist zou ik zo'n drukgevalverband erom doen zodat de stoten een beetje gedempt worden. Een t-shirt met erop: ik heb een gebroken boot, pas op! Zou ook nog wel eens kunnen werken.

ligt vooral aan de hoeveelheid geloof ik, van 1 pilletje kan hij wel rustig zitten praten en hopelijk heeft hij geen zin om te dansen :P

naa 2 pille ben ik persoon tog al redelijk aan het trippen en stoot ik wel eens een glas om of ben ik snel afgeleid, maar na 3 of meer pillen is hij mss redelijk hard aan het spacen.. als zijn enkel werkelijk gebroken is kan hij zich wel snel blesseren denk ik..

op een lage dosis is het volgens mij wel te doen als hij er voldoende aan denkt of herinnerd aan wordt en goed zit :wink:

Dopezilla

Badass junkie
Het lijkt me geen goed plan. Niemand wordt handiger van xtc. Die botbreuk kan nog een akelig randje krijgen.

Olle

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Petrovic zei:
Door de adrenaline en sertonine is de pijn minder voelbaar waardoor hij verder zal gaan dan dat hij nuchter is.

Dit dus! Een vriendin van mij heeft een keer doorgefeest met gebroken middenvoetsbeentjes, het gevolg was dat ze 6 weken langer dan normaal - en met veel extra pijn - ermee rondgelopen heeft. Wat had zij een spijt achteraf!!!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het grotendeels ligt aan waar jullie die pillen willen pakken, gewoon thuis en dan daar wat chillen en om 12 uur even voor de deur gaan kijken. Dan lijkt het me geen probleen, maar als je gaat feesten kun je het beter niet doen. Dus ik denk niet dat de xtc een direct invloed heeft op de breuk. Indirect natuurljk wel, maar je geeft aan dat je daar al over nagedacht hebt.

L

Lid 6909

Gast
Ok prima!
We zouden eerst naar een technofeest gaan, maar daar ziet mijn broer zowiezo van af. Het plan is nu gewoon om eerst thuis te chillen.

bedankt voor de reacties!

Bovenaan