XTC en chillen, goede combinatie?

Hoi, ik ben nieuw als gebruiker hier maar ik lees al een tijdje het forum door.

Ik heb al een paar keer XTC gebruikt (witte speakers) maar dit was elke keer op een Dubstep feest. Nu had ik laatst bij Drugs Inc. gezien dat er ook mensen zijn die XTC/MDMA poeder gebruiken als ze gaan chillen. Mijn vraag is dus: wat zijn de effecten van XTC als je lekker gaat chillen?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is als je het mij vraagt ook HEEL erg relaxed. Ik gebruik het de laatste tijd zelfs vaker thuis dan op een feestje. Je pil krijgt een ff andere werking dan, wat meer mellow en relaxed.

Als je met een klein groepje bent, zorg dan voor een grote tv, goede speakers en veel DVD's van live concerten. Dat bevalt mij altijd erg goed :mrgreen:

Ik kan altijd heerlijk onderuit hangen op de bank op een pilletje. Wat ook lachen is, is als je knetter vaag bent buiten te gaan dwalen. Gewoon gaan lopen en kijken op wat voor vreemde plekken je kunt komen, altijd lachen!

Wij hebben eens een kapotte fiets zonder slot in de bosjes gevonden toen we vaag waren, die mee naar huis genomen en helemaal gedemonteerd, opgeknapt, geschildert en weer gemonteerd in 1 nacht. Resultaat was een hoop lol en een mooie fiets :stoned:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind XTC en chillen ook een groot succes. Vaak zelfs leuker dan tijdens het uitgaan! Je wordt er heel ontspannen en gezellig van. Ikzelf zou niet veel hebben aan dvd's met live concerten, want ik ga met iedereen de hele nacht socializen en wat er op tv is ontgaat me volledig. Je hebt elkaar ineens zooo veel te vertellen onder invloed :grin: daardoor nog veel hechter geworden met m'n vrienden. Zou het iedereen aanraden. Dan nog een lekker muziekje op de achtergrond en af en toe eens wat ronddansen in de woonkamer... ook lekker :)

Bob Marley muziek en in de zomer een zwembad opzetten zal dan denk ik ook wel chill zijn.

Alvast bedankt voor de (gelukkig) positieve reacties.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sluit me aan bij bovenstaande reacties, vroeger echt te leuke tijd gehad in de zomer bij een meer , of zwembad lekkere drankjes erbij + muziek en de dag kan niet meer stuk.
Krijg er spontaan weer zin in na jaren geen mdma :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
DeltaGunner zei:
Bob Marley muziek en in de zomer een zwembad opzetten zal dan denk ik ook wel chill zijn.

Nice thanks! You just gave me an idea :wink:

NiandraLades zei:
Ikzelf zou niet veel hebben aan dvd's met live concerten, want ik ga met iedereen de hele nacht socializen en wat er op tv is ontgaat me volledig.

ik zet het ook altijd op de achtergrond aan. We zitten meestal gewoon te ouwehoeren inderdaad, maar je hebt toch weer iets extra's te zien in de kamer. Vind muziek met (Full-HD) beeld erbij toch nét weer wat extra's hebben! Vooral als het een show is waar je zelf bij geweest bent!

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah ja op die manier is het inderdaad wel een leuk extraatje. :)

25tolife zei:
Sluit me aan bij bovenstaande reacties, vroeger echt te leuke tijd gehad in de zomer bij een meer , of zwembad lekkere drankjes erbij + muziek en de dag kan niet meer stuk.
Krijg er spontaan weer zin in na jaren geen mdma :P
Dit klinkt als perfectie :hearteyes: zin in de zomer!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zojuist via Marktplaats een mooi groot opblaaszwembad uitgezocht waar genoeg mensen inkunnen :grin: goede ideeën moeten zo snel mogelijk uitgevoerd worden :wink:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik was er tot ongeveer een hal jaar geleden van overtuigd dat MDMA buiten een rave/feest/festival gebruiken gewoon puur voor de high/buzz was, en dat mensen moesten stoppen met snoepjes verspillen :P

Nu weet ik wel beter :)

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
In een fijne een serene omgeving met hooguit z'n viertjes, vind ik het het meest chill. Je hebt dan lekker open gesprekken, je voelt je verbonden met elkaar, je gaat kleine dingetjes leuk vinden en als je redelijk hard gaat, dan kan je ook nog lekker gaan hallucineren. Zulke avonden kunnen zeer speciaal zijn, omdat je heel erg open en lief bent tegenover je vrienden/vriendinnen. Ik ben van mening dat het je (vriendschaps)relatie zelfs kan verbeteren.

Daarnaast voel je je de volgende dagen een stuk aangenamer. En denk ik zelf dat het iets veiliger is, je hebt een minder grote kans op oververhitting enz. En dat zorgt er weer voor dat ik veel meer relax XTC neem.

Veel plezier alvast :wave:

89suited

Experimenterende gebruiker
Super combo. Ik gebruik het eigenlijk het liefst alleen, beetje in mijzelf mompelen en vertellen hoe fantastisch ik wel niet ben:) Kan ook helemaal opgaan in een film/serie en voel die emoties dan veel sterker :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
89suited zei:
Super combo. Ik gebruik het eigenlijk het liefst alleen, beetje in mijzelf mompelen en vertellen hoe fantastisch ik wel niet ben:) Kan ook helemaal opgaan in een film/serie en voel die emoties dan veel sterker :)

Hmm daar kan ik me écht weinig bij voorstellen :wink: Uiteraard ieder zijn ding, maar als ik een snoepje op heb wil ik gewoon lekker met wat vrienden kunnen ouwehoeren als ik thuis zit hoor! Ik ga me eenzaam voelen als ik alleen snoep!

Daniël1234

Newbie
Tripreporter
Ik had dus voor het eerst gebruikt op een dubstepfeest, dat was geweldig geweest. Afgelopen koninginnenacht had ik met wat vrienden besloten weer te tikken, nu gingen we niet naar een feest. Ik verwachtte er niet heel veel van, ik dacht nooit dat het even leuk kon worden als dat dubstepfeest.
Toch was het heel erg leuk geworden, minstens even leuk, zo niet leuker.
In ieder geval was het heel anders.

Op het feest zat ik de hele avond te dansen, te zeggen hoe leuk ik het feest en de muziek vond, en probeerde ik chicks te hosselen.
Tijdens het chillen op koninginnen nacht zat ik in de 'praatstand'. Ik praatte honderduit met mijn vrienden, ook al praatten we allemaal door elkaar, dat maakte niet uit. Ook wilde ik met iedereen die we tegenkwamen een gesprek aanknopen.
Ik zat ook in de 'knuffelstand'. Met iedereen met wie we een praatje maakte, knuffelde ik ook. Mijn vrienden en ik hadden wel iets van 60x geknuffeld.
Ook had ik gewoon veel energie. Dit keer danste ik niet, maar rende ik hele tijd rondjes. Dat was ook leuk!

Dus chillen + XTC vind ik misschien nog wel leuker dan op een feest. Misschien dat ik na het volgende feest waar ik op ga tikken weer anders praat, want het kan ook komen omdat het zo kort geleden is dat ik het zo leuk vond :tongueout:

The Guy

Newbie
Het ligt aan welke pil je heb, hoe zwaar is de pil (in mg) wat zit er in? Uit eigen ervaring vind ik mdma het lekkerst om te relaxen.
Als je echt wil relaxen dan moet je geen pil nemen met speed natuurlijk. Je mindset is ook belangrijk, je moet niet opgelucht worden. Het is niet makkelijk om hier op te kunnen relaxen maar het is zeker aanteleren.
Het helpt ook om eerst wat te eten maar dat kan de trip wel verlengen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het ligt aan welke pil je heb, hoe zwaar is de pil (in mg) wat zit er in? Uit eigen ervaring vind ik mdma het lekkerst om te relaxen.
.

Er bestaan geen soorten xtc. Xtc=mdma in pilvorm. Of je nu xtc neemt of mdma neemt dat maakt niks uit. Het aantal mg mdma in de xtc pil is idd wel van belang, om de juiste dosering te kunnen nemen.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter

Oud topic, maar damn wat heb ik zin in een chillpill in een zwembad! Right NOW!
Deze suggestie ga ik zeker in de praktijk brengen.

Bovenaan