Ik heb de laatste 2 jaren best wel vaak xtc gebruikt wel meer dan 10x en dan 2/3 pillen van 200/220 mg in een thuis setting. Ook heb ik 2cb gebruikt 5/6 keer en 1 keer truffels. Genoeg informatie erover opgezocht en om de uur glas water gedronken en de dag daarna allerlij vitamines genomen goed gegeten en veel water gedronken. Begin 2017 ben ik begonnen met het xtc gebruik en in oktober begon ik me eerste extreem erge buik krampen te krijgen, zouw rond die tijd naar walibi fright night gaan had toen al tickets gekocht en kreeg het dus in de avond de dag voordat ik zouw gaan, daarna nietmeer gegaan aangezien ik doodziek thuis zat van de krampen en overgeven. Nu is het regelmatig al meer dan een jaar om de 2/4 maanden ik check ook echt wanneer ik het telkens krijg en dat is echt rond de 2/4 maanden. En het blijft telkens terugkomen en het houdt niet op, hoe gezond ik ook leef. Had het zelfs gister weer en ben ondertussen al gekapt met het xtc gebruik en ook roken. Laatste keer was 1 pil van 300mg door de helft en daarna weer andere helft op oud en nieuw. Heb het daarna nietmeer gebruikt. En daarvoor had ik ook al 5 maanden niks meer gebruikt. Aangezien ik telkens buik krampen kreeg. Tegen mij werdt telkens gezegd dat het een kou in me buik was en dat betwijfelde ik me ook rond die tijd. Ik dacht misschien is het wel een kou heb toen heel goed opgelet door me warm genoeg te kleden, op me voeding letten, minder melk (omdat ik dacht misschien heb ik wel lactose intolerantie) veel water drinken gezond eten en fruit, voldoende vezels en noem maar op. Ook regelmatig na de gym 3/4 in de week. Dus ben heel gezond bezig nu. En ben gekapt met alle drugs. Ben echt letterlijk met alles gestopt. Dus rook of gebruik niks meer. Maar mijn buik krampen blijven regelmatig terug komen en ben echt heel bezorgd dat ik misschien schade heb aan mn darmen. De krampen zijn ook echt heel extreem, gister in de nacht niet inslaap kunnen vallen en heletijd rollen in me bed wel tot 6/7 uur in de ochtend wakker gebleven van de pijn en nonstop lopen overgeven tot er alleen maar gele achtige zuur uitkwam en vocht. Me stem is nu zowat helemaal weg van het overgeven. En ben heel beroerd. Ben meerdere keren naar de doktor geweest maar die verwijst me telkens door en weet zelf ook het probleem niet en wilt niet echt goed met me nadenken wat nouw echt het probleem kan zijn. Dus doktor weet er echt niet bepaald veel over of het wel echt schade aanleverd aan mijn darmen. En ik ga niet zomaar een mri scan betalen ben nog student van 18 zonder werk momenteel en zit al in de schulden dus kwa geld gaat het al niet lekker. Dus die klootzakken sturen me alleen maar door waar ik eindelijk voor moet betalen. Maar als hier effe rustig over nagedacht kan worden zouw dat al veel veranderen en dus niet zomaar voor iets ga betalen wat onnodig is! Dus weet iemand misschien of xtc wel echt schade aan de darmen opleverd of misschien een bacterie groei zouw kunnen zijn door xtc? Want ik weet het ff nietmeer heb overal op internet gezocht of xtc wel darm schade opleverd maar het staat nergens.