Xtc en de dag erna

Er is een vriend van mij die zondag, maandag en dinsdag echt nog super de pan uit flipt. Agressie enz. Hij wil en kan ook stoppen maar zou er best wel een plaats vervanger voor willen hebben. Coke, GHB, LSD, Pep, weed/hasj en paddo's zijn geen goed idee voor hem.

Hebben jullie andere suggesties? Ik weet zeker dat hij er erg blij mee is.

(Ben ik ff blij dat ik nergens last van heb:wink:)

:wave:

Bal0n

Badass junkie
Een plaatsvervanger voor MDMA? Die zal hij nooit vinden. De enige oplossing voor die aggressie enzo zou zijn: NIET VAKER DAN 1x IN DE 2 MAANDEN SLIKKEN.

Waarom snappen mensen het nou niet, dat je serotine gehalte helemaal naar de getver gaat bij excessief gebruik. Als jij net zo vaak als hij slikt dan heb jij binnen de kortste keren ook last van die dingen.

edit: Oh, ik zie helemaal nergens hoevaak hij slikt. Sorry voor de offensieve post ;(.

Maar goed, de oplossing is stoppen zoals hij zelf al zegt. Er zijn niet echt andere stoffen die op MDMA lijken die deze problemen niet veroorzaken.

Laat ik het zo zeggen, hij gebruikt eens in de 3 maanden dus dat is echt weinig.

Ik heb alleen een beetje last van zondag en dinsdag. Maar dan ben ik alleen super brak en agressief ofzow. Ben ik daar ff blij om :mrgreen:

:wave:

Bal0n

Badass junkie
Je zou tegen je vriend kunnen zeggen dat hij moet pre- en postloaden. Het gedrag dat hij vertoond na gebruik van MDMA, duidt simpelweg gewoon op een serotine tekort.

vyce

Newbie
Kheb alleen last van stijfe kaken!
Deed er tien minuten over om een fokkin broodje naar binnen te werken! :confused:

doopie

Bewuste gebruiker
het is niet goed dat je zo lang na het gebruik nog flipt
je kan wel proberen wat minder krachtigere pillen te nemen
60 mg ofsow

Superman

Experimenterende gebruiker
nou echt ergens last van heb ik niet de volgende dag alleen soms dat nog gewoon wazig ben :openmouth: en dat verhaal over broodjes
ik heb ooit toen ik heel erg strak stond een frikandel besteld in de friettent dat ding komt recht uit het vet ik kaan dat ding op de volgen de morgen word ik wakker en mijn mond was helemaal vebrand :confused:

fokker

Belezen gebruiker
Ken t, al werd ik er niet agressief van, eerder depressief, te kort aan seretonine... Als ie zo doorgaat beschadigd t permanent en zal die zn hele leven problemen ervan ondervinden, is iets in t brein dat er beschadigd door raakt en n bepaalde stof niet meer goed aanmaakt.

Ik gebruik nu nog maar 1 keer op de 3 á 4 maanden en dat bevalt goed.

Bovenaan