xtc en festivals?

Juns

Newbie
Binnekort gaan ik en een paar vrienden naar Dour, een 4 daags festival.

Ik weet hoe xtc werkt met de 3 maanden regel etc, en heb me hier altijd (redelijk) netjes aangehouden.

Ik slik normaal ongeveer 2 pillen op een avond, als ik het doe.

mijn vraag: Kan het kwaad om bijvoorbeeld op de eerste avond een halfje ( en meer ook niet ) te nemen, om vervolgens dag 3 volledig waus te gaan op de normale dosis a 2-3 pillen? of zou dit heel veel afbreuk doen aan die avond?

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
Ik ga het minst plezante antwoord geven. Alles beperken tot één dag en hard gaan. Kies niet voor een tussenoplossing van halfje op één dag.

Snap dat je er alles wilt uithalen tijdens die 4 dagen maar denk dat het probleem vooral zal worden dat je op een halfje weliswaar niet slecht zal gaan maar misschien meer zal willen zeker als je goed gaat...
En uiteraar door het gebruik op 1ste dag van het halfje jaag je al heel wat serotine er door. Je 2de dag zelfs met meerdere pillen zal niet dezelfde intensiteit hebben. Je kent de 3 maanden regel, die is er voor een reden :)

Just my 2 cents.

Juns

Newbie
Dit dacht ik helaas zelf ook al, verder nooit geprobeerd ofzo ( meerdere dagen ) maar dan word het waarschijnlijk alles netjes bewaren indd.

Toen ik voor het eerst naar Dour ging had ik hetzelfde plan, eerste avond beetje, 3e avond knallen !
De vibe van het festival overdonderde me toen in zoverre, dat ik meteen op dag 1 hard ging, dag 2 wat rustiger aan deed, dag 3 weer knettertje hard ging en ik dus op de laatste dag zo kapot was dat ik eigenlijk weer drugs nodig had om nog op mijn benen te kunnen staan en te kunnen praten (keelpijn, stem weg).

Dour kun je dus op 2 manieren aanpakken, volle bak gaan (zoals de meesten daar wel doen :grin:) of jezelf sparen en pieken op het voor jou best uitkomende moment :)
Maar wat ik de laatste keer gedaan heb is gewoon iedere avond een andere drug nemen (volgorde mdma, lsd, mdma, speed) zodat je elke dag toch weer op een andere manier meemaakt en je E effect gewoon optimaal is!

Ik moet wel zeggen dat een dagje dour met een nuchtere kop ook bijzonder vermakelijk is !
Je maakt dan effe dubbel zo hard mee dat iedereen om je heen volkomen uit zijn dak aan het gaan is !

écht.. ik hou van Dour, :rock: :rockband: :rock:

Juns

Newbie
Haha, ik zal het meemaken dit jaar :wink: Er gaan pep en x mee, alleen nog niet heel veel ervaring met pep. zie n beetje op tegen de zgn. kater die je ervan krijgt ( zelf neit gehad, maar dat was dan ook maar 2 puntjes op een hele dag gesnoven)

Hey,
Ondertussen is Dour gedaan en was het zoals te verwachten belachelijk goed! Buiten de modder had ik het super naar mijn zin.

Voor mij was het trouwens de eerste keer dat ik md nam; dus veel ervaring heb ik niet. Maar ik ben wel de volle 4 dagen blijven knallen. Ik vond het het beste ooit en kan niet zeggen dat ik me ooit slecht/moe heb gevoeld. Alleen een beetje depresief op het einden, wanneer je terug nuchter begint de worden. Ik kijk al uit om binnen 2 maanden nog eens te pakken.

Bovenaan