XTC en GOD

Pintho

Belezen gebruiker
Ik ben niet gelovig maar stel dat :

we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??

Anybody??

Angramar Temenos

Badass junkie
God is een massapsychose. Geef me een argument dat god bestaat, die ook niet te gebruiken is om een psychotische waan te beargumenteren.

Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul, en die boeit het erg weinig of je XTC neemt, die wil zich vooral hechten aan je receptoren als een agonist van alles en nog wat.

Ik ben moe, het is half vier en ik ben net thuis, dus sorry voor het wazige antwoord...

Denk in spiralen. En nu ga ik slapen.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Komt erop neer dat blijvende hersenschade, door welke oorzaak dan ook, nooit herkansbaar zal zijn.

Dopezilla

Badass junkie
Mocht god bestaan, dan zal ik het al lang wel verneukt hebben bij hem, en zullen die drugs maar weinig invloed gehad hebben.

Maar je hebt op zich wel gelijk, aangezien de Quran zich al duidelijk uitspreekt tegen drankgebruik, dus dan zal drugsgebruik ook wel uit den boze zijn. Wat de bijbel hierover zegt weet ik echter niet.
Ervan uitgaande dat de boeken de waarheid vertellen, uiteraard.

Maar even serieus, was je toevallig onder invloed toen je deze thread startte? :P

Olle

Berbatov

Bewuste gebruiker
Degenen die geloven dat er niets is zijn even naïef als degenen die geloven dat er iets is. Voor beiden is geen bewijs.

Degenen die hun denkwijze en dingen die ze doen aanpassen omdat een boek geschreven door vreemde mensen duizenden jaren geleden het hun zegt zijn wel idioten btw.

sjelepopi

Belezen gebruiker
haha vet.

Toen ik zaterdag goed aan het spacen was moest ik ook opeens aan god denken.
Ben totaal niet gelovig en geloof ook niet in god.

Maar ik dacht, als god zou bestaan, en xtc daadwerkelijk slecht zou zijn, dan zou hij dat stofje helemaal niet op deze wereld hebben gezet. :tearsofjoy:

Dus of god wilt graag dat we ons lekker voelen en spacen, of hij bestaat niet. :grin:

Think about that :rock: en zeg dat als je met een gelovige in discussie bent, hij zal alles ontkennen hahahaha.

Berbatov

Bewuste gebruiker
dirkie12 zei:
En je denkwijze aanpassen door dat boek geschreven door Darwin... on the origin of spieces? :wink:

Daar staat geen leefwijze in gezegd. Ik doelde er op dat je in het leven je doen en laten niet af moet laten hangen van een boek maar doen wat jezelf het beste lijkt.

Wacky

Badass junkie
God bestaat wel, maar god is geen entiteit, god keurt niets goed of af.

Ohja, en god bestaat juist tot de dood, niet meer erna.

Ben je wel gelovig opgevoed ? (in de eerste jaren na de realisatie dat het bullshit is vraag je jezelf toch nog dit soort vragen, duurt even :))

Vigilante

Wijs gebruiker
Als je ziel slechter wordt door xtc dan fixt god dit misschien wel alsie dat kan... misschien doetie t niet.. en misschien wordt je ziel wel zo slecht dat je naar de hel gaat... maar daar ligt een mount everest aan pille, een sahara van ketamine, een strand van sos enz enz enz.. so who cares

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
Als je ziel slechter wordt door xtc dan fixt god dit misschien wel alsie dat kan... misschien doetie t niet.. en misschien wordt je ziel wel zo slecht dat je naar de hel gaat... maar daar ligt een mount everest aan pille, een sahara van ketamine, een strand van sos enz enz enz.. so who cares
"Follow us to the Cocaine bar and the LSD island"

Waar kan ik tekenen om daar te belanden na mijn dood? :P

Vigilante

Wijs gebruiker
Bij de duivel :P

Kent iemand de live versie van Marilyn Manson - I dont like the drugs but the drugs like me?

Hij vertelt daar van te voren een leuk verhaaltje over dattie verzuipt in een zee van sterke drank, aanspoelt op een strand van coke, elke boom is gemaakt van marihuana en de lucht is gemaakt van LSD. God komt erbij blablabla zoek maar op is erg vet vind ik zelf.

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Als je vrijwillig je hersenen en zo de natuur en zo god kapot maakt dan krijg je geen tweede kans, je zult branden in de laagste regionen van de hel tot het einde der tijden.

Belachelijk topic :wave:

cropp

Badass junkie
nee geen belachelijk topic, doe even niet zo serieus mensen!

hij wil toch ook niet beweren dat we in de hel komen?

wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?

wat dan?

Wacky

Badass junkie
cropp zei:

wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?

wat dan?

Ook gelovig opgevoed ? :wink:

cropp

Badass junkie
beetje, ik heb me afgezet tegen de katholieke kerk, maar ik ben geen atheist

ik heb alleen geen flauw idee wie of wat het wel is en als ik moet weten wat het is had ik het vast wel geweten.

als ik doodga zie ik het wel...

jcp

Bewuste gebruiker
Vigilante zei:
Bij de duivel :P

Kent iemand de live versie van Marilyn Manson - I dont like the drugs but the drugs like me?

Hij vertelt daar van te voren een leuk verhaaltje over dattie verzuipt in een zee van sterke drank, aanspoelt op een strand van coke, elke boom is gemaakt van marihuana en de lucht is gemaakt van LSD. God komt erbij blablabla zoek maar op is erg vet vind ik zelf.

Jup!

"I had a dream last night, Cedar Rapids.
You wanna hear that dream?
I SAID DO YOU WANNA HEAR THAT DREAM?
I was drowning in a sea of liquor
and I washed up on beach made of cocaine.
The sky was made of LSD
And every tree was made of marijuana.
But the cops pulled me over
But they did not arrest me.
Instead they sucked my dick!
And it was so beautiful that God came down from heaven.
He said to me, 'Marilyn Manson, we will no longer spell the word God, G-O-D!'
I said how do you wanna spell it, God?
He said gimme a D!
(Crowd-D!)
Gimme an R!
(Crowd-R!)
Gimme a U!
(Crowd-U!)
Gimme a G!
(Crowd-G!)
And give me an S!
(Crowd-S!)
And what does that spell?
(Crowd-DRUGS!)"

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
cropp zei:

wat dan?

God is een ouwe man met een lange baard zwevend in de hemel die oordeelt of je wel of niet naar de hel gaat, dat gaat toch nergens over... :P Zelfs in die gekke bijbel wordt dat volgens mij niet eens beweerd?

Wacky

Badass junkie
baaight zei:
cropp zei:

wat dan?

God is een ouwe man met een lange baard zwevend in de hemel die oordeelt of je wel of niet naar de hel gaat, dat gaat toch nergens over... :P Zelfs in die gekke bijbel wordt dat volgens mij niet eens beweerd?

Nee, idd, daar word beweerd dat die oude man zijn hemel een poort heeft, en aan die poort staat petrus, en die bepaald of je naar de hemel of de hel gaat :)

Inhale

Bewuste gebruiker
cropp zei:

wat dan?

Dan is er nog niks aan de hand. Dan hebben we jezus nog, die ALLE schuld op zich neemt zodat IEDEREEN naar de hemel kan/mag. ook als je 8 kilo xtc op hebt, of iemand dood hebt gemaakt, t maakt allemaal nie uit.

Irie

Belezen gebruiker
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!

cropp

Badass junkie
baaight zei:
cropp zei:

wat dan?

als je kijkt naar wat de jeugd allemaal uitfreet vergeleken met 80 jaar terug dan denk ik dat het over een jaartje of 60 verrekte saai zal worden in de hemel...

zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:

underworld

Wijs gebruiker
als ik alles volgens god moet geloven, heeft hij alles in deze wereld geschapen. wat dus zou betekenen dat hij ook mdma met een reden zou hebben gemaakt, en dat is de mensen plezieren en dichter bij elkaar brengen, dusja denk dat god het dan met een knipoog zou hebben gemaakt naar de mensheid :P

sjelepopi

Belezen gebruiker
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:

Nee in de hemel krijg je een afstandbediening. Daarop kun je op een knopje drukken en krijg je automatisch een xtc shot ingebracht en heb je dat gevoel.

Ook heb je bijv de mogelijkheid om op het knopje orgasme te klikken en krijg je in een keer een orgasme. Erg handig dus. :rockband:

underworld

Wijs gebruiker
ik voorspel dat dit nu een "wat zou er allemaal in de hemel mogelijk zijn om hard naar de klote te gaan" topic gaat worden.
is niet nodig jongens, de hemel is gewoon een oneindige dissociatieve ervaring. dus je kunt er alles bedenken wat je wilt.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.

Bovenaan