XTC en grieperig?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zooooo balen!! vanavond na 4 maanden weer eens een feestje en nou heb ik mega keelpijn en voel mij wat beroerd. Geen koorts of verkouden (nog) . Hoe werkt XTC op dat soort ziek zijn klachten? Maakt het dat erger of voel je je juist minder ziekig?
Ik heb wel heel erg zin om naar het feest te gaan maar niet als dat betekend dat ik erna dagen lang hondsberoerd ben.
Alle vrienden/innen die gaan nemen ook XTC dus niet nemen is voor mij geen optie. Dan zit je zo in een andere stemming dat er geen fluit aan is. Dus wel of niet gaan? Het is tot van de zomer mijn enige feest waar ik heen ga dus ook de enige keer tot die tijd dat ik XTC zal gebruiken. Ik gebruik er verder niks bij. En kan ik paracetamol erbij nemen of is dat schadelijk?
help! :rolleyes:

Wawa

Belezen gebruiker
Ik was een keer voor een feestje waar ik ook al super lang naar uitkeek griepperig (koud enzo je kent het wel) ik dacht fuck it ik wil me avond niet verpesten (het was een typisch waus feestje namelijk)dus knalde er toch maar een pilletje in. Na een uurtje stond ik helemaal in me nopjes los te gaan alle kwaaltjes leken weg, en de volgende ochtend was ik weer helemaal beter. Van xtc krijg je het lekker warm zoals je weet.

Xtc het nieuwe medicijn tegen koorts, griep en verkoudheid.

edit ; zorg wel dat je het dan niet te warm krijg ofcourse :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Als het nog niet echt extreem is kan het op zich wel. Maar je hebt kans dat je je de volgende dag slechter voelt. Of juist niet wat WaWa net zei, maar dat is het risico wat je neemt :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat ik wel ga, maar doe rustig aan met die pil. You never know you know! :P

Uit jou verhaal herken ik het ook bij mij, ja je weerstand word lager erdoor hoe vaker je neemt hoe meer de kans is dat je sneller ziek word of niet lekker voelt het beste is ook vitamine c daarna te nemen en dat elke dag en veel gezonde dingen eten zodat je daarna wat fitter voelt en natuurlijk daarna ook veel water drinken of mulitivitaminesap/appelsap enz.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik eet altijd super gezond. Op een snack af en toe na. En ik gebruik nooit meer als een x of 3 per jaar. Maar ik vroeg mij af of het op t moment je ziek gevoel versterkt. Ik heb geen koorts.

lightsandsounds

Experimenterende gebruiker
Ik was een keer net beter voor ik xtc nam op de zaterdag, had er die avond en de dag erna helemaal geen last van, maar maandagavond stortte ik helemaal in. Helaas heb ik me de 3 dagen erna nog nooit zo ziek gevoeld. Hoge koorts, keelpijn, hoofdpijn, misselijk, alles :P Waarschijnlijk heeft xtc mijn weerstand juist net zo verlaagd dat m'n ziekzijn weer 3keer zo hard terug kwam.
Xtc maakt dus niet altijd beter!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mijn ervaring vrijdag was dat ik idd een top avond had! Rustig aan gedaan en ook af en toe even gezeten en lekker wat fruit gegeten. Gister nergens last van maar voel mij vandaag belabbard... Maar als ik niet was gegaan en geen XTC had gebruikt was dat misschien ook gebeurd haha. Dus tja, ik weet het nog steeds niet. Ik denk eigenlijk dat je je ziek zijn uitstelt. Volgende x doe ik het niet meer. :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je weerstand gaat wel naar de knake van weinig/slecht slapen, constante inspanning van 't dansen en te weinig eten... Dus ja kan me indenken dat je er niet per sé beter van gaat worden :wink:

Bovenaan