• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC en hasj WORST trip ever

hypnoise

Newbie
Hallo allemaal,

Ik lees af en toe wat leuke trip reports, maar omdat ik een poos geleden heel bad ben gegaan, heb ik besloten mijn bad experience met jullie te delen.

Ongeveer een half jaar gelden ging ik met wat vrienden naar een feestje. Ik had er die week al enorm veel zin in!
Ik had via een kennis 2 blauwe eekhoorntjes gekocht. (dit was niet de eerste keer)

Na het feesten besloten we om naar een after party te gaan (ik had een halfje op). Op het feestje had ik nog een halfje bij gepakt, maar ik voelde er niets van. Na een uur had ik nog een kwartje gepakt, waarna ik meteen vluchten naar het toilette want het ging niet goed met me. Ik besloot om niets meer bij te nemen..

De after was gezellig, er hing en leuke sfeer en er werd gedanst op de tafels en overal waren mensen!
Toen we nog maar met een paar mensen over waren (omdat het inmiddels al weer laat in de ochtend was) kwamen er een paar joints te voorschijn en ik rookte gezellig mee. (ik blow echt heel af en toe)

Naar een paar hijsen wist ik niet wat me over kwam, de gezichten van iedereen veranderde. Het meisje wat tegen over me zat kreeg een dikke kabouter neus en haar gezichtkleurde helemaal roze, haar ogen waren net poppen ogen met hele lange wimpers. De jongen naast haar zat met zijn mond open en staarde met zijn grote strip figuur ogen naar het plafond.
Dit vond ik nog wel grappig.

Toen ik ging liggen om me te ontspannen. Ik had mijn ogen dicht had, zat ik helemaal in een andere wereld. Helaas wist ik niet meer wat de realiteit was(omdat ik dit nog NOOIT had meegemaakt)
Alles gebeurde 100x achter elkaar. Wat ik hoorde had ik allang gehoord.(dacht ik)
Elke minuut leek wel 10 minuten te duren. Ik vind het moeilijk om uit te leggen maar het was zo heftig zo intens! Ik weet nog dat ik dacht: Ik blijf in mijn trip hangen!
Ik voelde mijn lichaam niet meer en ik zag me doodskop.
Vanaf dat moment hoorde ik stemmen in mijn hoofd. Ik hoorde mijn moeder, vrienden familie zeggen dat ik uit mijn coma moest komen. Ik ben dood dacht ik....
Mijn trip ging veder in het huis. Ik hoorde in mijn hoofd de mensen om mij heen fluisteren dat ze me uit huis wilde gooien omdat ik in mijn trip was blijven hangen. Zij zouden dan mee genomen worden door de politie.
Op een gegeven moment kwam ik even uit mijn trip en vluchtte naar het toilette want ik moest hoog nodig, ook daar ging de trip veder. Ik dacht dat ik in de woonkamer aan het plassen was terwijl ik gewoon op het toilette zat. Ik hoorde hun zeggen dat ik normaal moest doen en dit echt niet kon maken. Maar ik zat gewoon op het toilette. Toen ik klaar was gooide ik een plas water in mijn gezicht in de hoop dat ik weer "normaal" zou worden.
Daarna ging ik even helemaal alleen zitten maar ook dat hielp niet, ik hoorde mijn moeder heel erg verdrietig zeggen " P... kom er nou uit!" en daarna hoorde ik haar lachen met mijn broer omdat ik schijnbaar bewoog. Opeens hoorde ik muziek, maar dat was iemand die oortjes bij mij had ingedaan. Ik hoorde een stem zeggen dat als ik de muziek zou volgen ik eruit zou komen maar ik zat nog steeds vast in het huis, met mensen die me misschien wel iets aan wilde doen. Ik moest een uitweg vinden.

Ik werd er zo gek van dat ik mijn spullen had gepakt en de straat op ben gegaan. Ik moet naar huis dacht ik. Weg van hier, thuis ben ik veilig. Mijn benen voelde lood zwaar aan en ik moest er niet aan denken om zo met de bus naar huis te gaan. Er zat maar een oplossing op : Mijn ouders bellen. Ik belde naar mijn huisnummer en mijn vader nam op. Ik zei dat er iets ergs was gebeurd en of hij me alsje alsje alsje blieft wilde ophalen en dat deed hij. Ik liep naar de afgesproken plek maar ik voelde me net een prooi. Mijn benen voelde zo zwaar aan en ik kon echt niet fatsoenlijk lopen, ik zag eruit als een zombie. Elke auto leek volgens mij langzamer te rijden en te kijken. Om de 2 minuten belde ik mijn vader op om te vragen of hij er al bijna was.
Ik ging ergens in de stad zitten waar bijna niemand was. Er stond een auto en iemand ging pinnen. Weer een drama in mijn hoofd wat afspeelde, er stond 400 meter veder een ME busje en de politie stond al naar mij te kijken. Ik pakte m'n telefoon voor de afleiding. Ik keek weer naar de plek waar het ME busje stond maar opeens was hij weg. Ik verbeeld me dit gewoon dacht ik nog.
Eindelijk was mijn vader er en ik stapte de auto in en heel de terug rit is er helemaal niets gezegd. Ik weet nog het moment dat we de oprit op kwam rijden, ik kreeg een warm, fijn en veilig gevoel.

Thuis zei ik tegen mijn vader "Pap ik heb iets gedaan wat ik NOOIT meer ga doen!"
Hij reageerde er lichtjes op maar ik ging meteen naar bed. Ik was echt op, gebroken.

Later die avond heb ik mijn ouders verteld wat er was gebeurd, gelukkig waren ze niet eens boos. Ze vonden het heel dom en onverantwoordelijk, maar ze wisten nu zeker dat ik m'n lesje had geleerd. Ik heb zelfs nog moeten huilen omdat dit zo intens was..
Veder heb ik 2 dagen ziek thuis gezeten omdat ik me zo beroerd voelde.

Het kwam natuurlijk door de mix van die 2 dingen en ik ben ook niet van plan om ooit nog XTC te gaan gebruiken. En ik denk dat ik een joint ook beter kan laten liggen.

Mijn vraag aan jullie was dit nou echt een badtip, of een psychose?

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Wow dit is wel een erg heftig verhaal! :openmouth:

De eerste symptonen die je beschreef ( de gezichtsveranseringen enz.) zijn nog wel normaal bij XTC gebruik. Maar de enorm overweldigende symptonen daarna klinken meer als een soort psychose. Nu weet ik dat wiet een psychose kan triggeren, maar heb het nooit op deze manier meegemaakt.

Het is wel een verstandige keuze om er niet meer aan te zitten. Hoewel ik persoonlijk denk dat het aan de wiet heeft gelegen en niet aan de XTC.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
meer een spychose denk ik. persoonlijk weet ik dat een joint nooit maar dan ook NOOIT de leiding kan nemen in een MDMA trip. dus het waren kut pillen. en een pil is gemaakt om jezelf goed te voelen. dus als je bad gaat op xtc, heb je een kut setting gehad (wat ik zelf ook nog onmogelijk vind dat het daaraan licht), of je had gewoon kut pillen. als je gwoon goeie had, blijf er maar een ding over eigenlijk. ''spychose''

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klinkt helemaal niet als XTC, dus zullen denk ik idd slechte pillen zijn geweest. Combi XTC en hasj doe ik ook wel eens, je kan er wat para van worden en wat veranderingen in perceptie krijgen, maar zoiets als dit heb ik nog nooit gehoord. Begrijpelijk dat je nooit meer XTC wil doen, wel erg zonde want het is naar mijn idee het prachtigste spul wat er is. Maar als je zo slecht reageert op drugs lijkt het me wel verstandig sowieso niks meer te doen, lijkt erop dat drugs bij jou een psychose (kunnen) triggeren.

hypnoise

Newbie
Ik heb er ook veder ook nog nooit last van gehad, althans niet zo intens.
Het was die avond gewoon goed gegaan tot ik dat jointje had gerookt. Ik heb ook wel eens eerder een joint na een avondje feesten gerookt en toen werd ik een beetje angstig en wantrouwig. (we waren toen ook met mensen die we daar ontmoet hadden) Het liefst wilde ik naar huis, maar veder geen stemmen ofzo.

Ik vind het zelf ook heel jammer want ik heb er ook super leuke ervaringen mee gehad.
Alhoewel ik ben ook vaak te hard gegaan en dat al na een halfje. Ik denk dat mijn lichaam er gewoon niet tegen kan.(Ik ben een vrouw van 21) Ik zal het zeker gaan missen!!!

Dat word dansen op techno met mijn eigen liefde en engery!

Bedankt voor jullie reacties :)

haan33

Experimenterende gebruiker
Als ik wiet rook en ik heb nauwelijks gegeten die dag, en ik doe meteen 3 stickies in een uur dan ga ik wel bad ja..

Bovenaan