xtc en kotsen

megasok

Newbie
Hey allemaal
ik ga morgenavond met oud en nieuw xtc gebruiken, zou de 3e keer zijn in ongeveer anderhalf jaar.
Ik ga het doen op het feest in de melkweg in Amsterdam.
Nou is het zo dat ik de eerste keer moest kotsen van xtc, 2 keer. Heb er verder geen last van gehad voelde me gewoon weer prima daarna. Het gebeurde ook echt net nadat ik een paar slokken aquarius had genomen en bij een vriend van me ook. De 3e persoon waarmee we het deden had geen aquarius gedronken en ook niet gekotst. Kan het zijn dat dit door de aquarius komt? en kom het vaker voor dat mensen moeten kotsen van xtc? Ik vind het namelijk niet echt fijn als het daar binnen gebeurt natuurlijk.
En is het zo dat er ook blaastesten zijn die op xtc kunnen reageren? Heb ik gehoord van iemand die dat weer gehoord heeft. En kan het zijn dat ze die daar dan hebben, is het sowieso moeilijk om met xtc binnen te komen op zo iets? we nemen het wel van tevoren, en nog een beetje voor mee naar binnen. En als ze het merken nemen ze het dan alleen in of kom je helemaal niet meer naar binnen?
Alvast bedankt voor alle antwoorden op al deze vragen
Friso

W.F.L.

Badass junkie
megasok zei:
Kan het zijn dat dit door de aquarius komt? en kom het vaker voor dat mensen moeten kotsen van xtc? Ik vind het namelijk niet echt fijn als het daar binnen gebeurt natuurlijk.

Ja en ja. Ik moet nooit kotsen. Beter kun je dan geen Aquarius drinken denk ik.. :P

En is het zo dat er ook blaastesten zijn die op xtc kunnen reageren? Heb ik gehoord van iemand die dat weer gehoord heeft. En kan het zijn dat ze die daar dan hebben, is het sowieso moeilijk om met xtc binnen te komen op zo iets?

Dat lijkt me erg sterk. Beste drop je je bommetjes/pillen net voor je binnengaat, zodat je nog niet waus aankomt.

we nemen het wel van tevoren, en nog een beetje voor mee naar binnen. En als ze het merken nemen ze het dan alleen in of kom je helemaal niet meer naar binnen?

Dat zou ik ook doen. Verstop het in je onderbroek ofzo, ik heb geen idee of er honden zouden zijn of niet maar dat is de veiligste plaats. Denk dat je er dan niet meer in komt als ze je betrappen. :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik moest - gebruik het tegenwoordig eigenlijk nooit meer - bijna altijd kotsen van xtc. Meestal op het moment van inslaan... Daarna nergens last van en gewoon vrolijk verder feesten!

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, vaak zat eigenlijk..
Dan voelde ik een boer opkomen en dan kwam mijn eten er weer uit..
Nu weet ik precies hoe ik er mee om moet gaan..

stomme eend

Bewuste gebruiker
ik geef ook vaak over tijdens de inslag. Vind het -in tegenstelling tot alle andere kotsmomenten in mijn leven- dan ook totaal niet erg, doe het bijna gewoon tussen het praten of lopen door... (uh ja, dat moet er belachelijk uitzien voor omstanders....). Dus nee, ik zou niet denken dat het per se met de aquarius te maken heeft, maar dat er gewoon genoeg mensen zijn die er van moeten kotsen.

en verder weet ik niet hoe de melkweg op oudjaar is qua controles, maar ik kan me er blaastesten en honden en zo eigenlijk helemaal niet voorstellen... Idd gewoon lekker het merendeel droppen vlak voor je naar binnengaat en de rest ergens ver weg verstoppen. (of juist gewoon in je portemonnee...)

have fun!

CestMoi

Experimenterende gebruiker
Heb bijna nooit last van overgeven bij de inslag,
wel aan het einde van de avond, wanneer ik veel te veel water heb gedronken,
en vergeet naar de wc te gaan, komt het op het eind van de avond er via de andere kant weer uit :P

Extisi

Wijs gebruiker
knolselderij zei:
Extisi zei:
Ja, vaak zat eigenlijk..

niet boeren dus

Nou, dat is een lastige materie. Die boer komt vanzelf. Dat houd ik ook niet tegen.
Dus..
Maar je hebt natuurlijk weer gelijk. :xtc:

Paddo100

Bewuste gebruiker
Stel je niet zo ongelofelijk aan over dat mee naar binnen nemen. Dat lukt echt wel....

kotsen kan komen doordat je te gespannen bent. Hierdoor sluit je blaas zich af en kan je niet of moeilijker kan plassen.

Je drinkt veel en dit word een klotsende massa in je buik waardoor je "vol" raakt en je dus moet kotsen.

Ook kan het natuurlijk een slechte pil met MCCP oid geweest zijn waardoor je moest kotsen. zorg gewoon dat je goed spul regelt en ontspant. dan komt het goed.

knolselderij

Wijs gebruiker
Extisi zei:
knolselderij zei:
Extisi zei:
Ja, vaak zat eigenlijk..

niet boeren dus

Nou, dat is een lastige materie. Die boer komt vanzelf. Dat houd ik ook niet tegen.
Dus..
Maar je hebt natuurlijk weer gelijk. :xtc:

Dankje daar deed ik het voor

minder koolzuur drinken enz enz helpt ook niet?

Dopezilla

Badass junkie
Ergens halverwege de nacht heb ik vaak een moment dat ik flink uitgebreid zit te boeren. Dit houdt dan een half uurtje aan, maar meestal ga ik er niet van braken.

Wel wil xtc wel eens zwaar op de maag vallen. Slik het niet met cola, en zorg dat je hooguit drie uur van te voren nog hebt gegeten. Verlaag de startdosis als je toch bang bent over te geven.

Olle

L

Lid 6909

Gast
Neem het enkel in met water, of drink een beetje melk als de boel onrustig begint te worden in je maag!

Ja dat ken ik dat gevoel, en ook die boer die hier beschreven wordt ... Ik heb dat maar beginnen krijgen toen ik al een tijdje gebruikte dus ik heb altijd de conclusie getrokken dat pillen heel erg slecht zijn voor je maag ... Heb toen eerst die pillen opgekauwd ipv ze volledig te slikken (die smaak, yak :)) maar goed ben dan eigenlijk ook sterk beginnen afbouwen en dan volledig gestopt ...

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, dan loop je gezellig een rondje met iemand, je praat complete onzin, en halverwege je zin onderbreek je het gesprek met: "Ho, momentje!"
Je braakt vervolgens netjes in een bosje, en loopt zo weer door en begint een heel ander gesprek met je gezelschap. :grin:

Normaal gesproken heb ik een afschuwelijke hekel aan braken, maar op xtc maakt het me nooit zo veel uit, gelukkig.

't Is niet iets dat ik voor m'n lol doe, though, maar soms is het grappig als je je achteraf beseft hoe idioot het er wel niet uitgezien moet hebben voor omstanders, dat braken vanuit het niks en doorgaan met je ding alsof er niks gebeurd is.

Olle

DrPepper

1x gehad dat ik bijna moest nekken, met Ghosttown zal 't nooit vergeten, heb staan te worstelen om me vreten binnen te houden want ik wist dat het een nasty boer was die me pens uit moest. Ik had de schijf gedropped vlak voor we de VechtsteBanen in gingen, en toen duurde het te lang voor ik wat kon drinken (vergemakkelijkt voor mij het boeren). Ik greep gretig mijn 7up-je aan en dronk gelijk wat, gelijk gaan hakken en BRRRRRP boertje klaar, geen kots, niet sick lekker de rest van de tijd kunnen flippen :sunglasses:

TIP, lukt het niet om te boeren, gewoon blijven feesten, springen, hakken ofzo dan rolt ie er zo uit :) PROOST!

cropp

Badass junkie
Dopezilla zei:
Inderdaad, dan loop je gezellig een rondje met iemand, je praat complete onzin, en halverwege je zin onderbreek je het gesprek met: "Ho, momentje!"
Je braakt vervolgens netjes in een bosje, en loopt zo weer door en begint een heel ander gesprek met je gezelschap. :grin:
precies dit!

Diazepam

Newbie
Hey guys,

Mijn 1e bericht op de forum , lees al enige tijd mee

Over dat braakneiging gesproken, ik heb 2 keer gehad dat ik braakneigingen had, maar na 2,3 keer gekokhalsd te hebben was dit gevoel ook weer over.
Waar het aan lag...geen idee, de laatste keer dat ik het innam had ik geen braakneiging terwijl het de zelfde soort pil was.

langeman

Bewuste gebruiker
Ik kots eigenlijk alleen door teveel alcohol. Op XTC heb ik er geen last van. Kan soms vlak voor de inslag of kort na uitwerken ook best lekker eten. Ik ga altijd gapen vlak voor de inslag... dat dan weer wel.
Misselijkheid is wel eens voor gekomen met pillen; ongetest en dus w.s. geen XTC.
Andersom ben ik ook wel een misselijk/grieperig geweest voordat ik ging slikken. Uit eerder gebruik wist ik dat ze goed waren en lekker insloegen. Deze keer echter was het een soort gevecht tussen het goede gevoel en het slechte gevoel. Bij de tweede pil was de strijd gestreden en kwam het effect op het niveau van de keer daarvoor.

MÐMA

iedereen moet volgens mij wel even kokhalsen of kotsen van xtc, heb er zelf ook last van maar dat komt volgens mij door de hoeveelheid alcohol die ik erbij neem. en het ligt er volgens mij ook aan wat je hebt gegeten. het hoord er allemaal bij

-spaceman-

Badass junkie
Paddo100 zei:
Je drinkt veel en dit word een klotsende massa in je buik waardoor je "vol" raakt en je dus moet kotsen.

Slaat nergens op, want we gaan ervan uit dat je nuchter bent als de pil in slaat. Waarom zou je voor dat de pil in slaat al belachelijk veel drinken?

Maargoed, ik ben nog nooit in de verleiding gekomen me avondeten eruit te gooien als de mdma inkickt. Ik word ook nooit misselijk. Je kan dit vermijden door bijvoorbeeld met een halfje te beginnen.

Paddo100

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Paddo100 zei:

Slaat nergens op, want we gaan ervan uit dat je nuchter bent als de pil in slaat. Waarom zou je voor dat de pil in slaat al belachelijk veel drinken?

Maargoed, ik ben nog nooit in de verleiding gekomen me avondeten eruit te gooien als de mdma inkickt. Ik word ook nooit misselijk. Je kan dit vermijden door bijvoorbeeld met een halfje te beginnen.

Misschien begrijp je me verkeerd spaceman

Ik zal het voorbeeld even schetsen:

Je bent nuchter, neemt een pil... daarna drink je veel water of bier. Bijvoorbeeld 1 liter per uur. Soms is het zo dat mensen niet kunnen plassen tijdens XTC. Doordat je teveel drinkt en je een volle buik hebt kan het zo zijn dat je tijdens het feesten gaat klotsen en je moet kotsen... :wave:

Paddo100

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Het kotsen gebeurt toch alleen tijdens het inslaan??

ik heb nog nooit gekotst van het inslaan en 2x na 4-5uur ofso... :confused:

ik drink niet/weinig bier , veelal water of vitamin water...

misschien ligt het aan mij persoonlijk :wink: verder was het alleen de eerste 2 keer daarna viel t wel mee.

SperSIZEboon

Badass junkie
MÐMA zei:
iedereen moet volgens mij wel even kokhalsen of kotsen van xtc, heb er zelf ook last van maar dat komt volgens mij door de hoeveelheid alcohol die ik erbij neem. en het ligt er volgens mij ook aan wat je hebt gegeten. het hoord er allemaal bij
wat een onzin, ik heb in bijna 10jr tijd nog nooit gekotst van xtc...

Aalpoepert

Badass junkie
Ik kots altijd wanneer ik in één keer een te hoge dosis xtc tot me neem en ik me te druk maak. Thuis waar het rustig is neem ik altijd een hele pil, dan kan ik lekker blijven zitten of even liggen bij de inslag.
Op een feestje ben ik druk bezig met dansen en of praten of wat dan ook. Als ik dan een hele neem moet ik kotsen. Daarom neem ik dan altijd een halfje en dan later nog een halfje. Zo komt het wat rustiger op en zal je minder snel moeten kotsen.

Dus misschien moet je gewoon een halfje nemen en later weer een halfje, als ik halfjes neem hoef ik nooit te kotsen.

Hoe dan ook, als je moet kotsen kan je er weinig tegen doen. Je kan het niet inhouden.

Aalpoepert

Badass junkie
Dopezilla zei:
Aalpoepert zei:
Je kan het niet inhouden.
Ik heb het toch eens twee uur weten vol te houden. Het kwam daarna wel des te harder alsnog naar buiten, though.

Olle

Hulde!

Dubz

Bewuste gebruiker
Ik moet de laatste tijd bijna altijd kotsen ervan.. Vaak is het dan de combinatie van eerst wat bier en dan MDMA.. Vind m'n maag niet zo tof. Maar na een halve minuten puken is alles weer okay en heb ik verder nergens last van.
Zonder alcohol gebeurd het maar weinig dat ik moet overgeven.

pushu

Ik heb met uitzondering van de eerste 4 keer of zo, bijna altijd moeten overgeven :(
Niet bij inname maar meestal na een uur of 2-3 later. Het ligt ook niet aan het eten, want hou ik me keurig aan :wink: Ook niet aan alcohol want ik drink alleen maar water. Ik kan ook plassen tijdens. Volgens mij ligt het aan de kwaliteit van de pillen. Ik heb de laatste keer allemaal verschillende gekregen maar nooit getest want een kennis van ons gebruikt ze en vindt ze wel goed. Allemaal kut pillen! Ik word er elke keer ziek van terwijl ik geen hoge dosis gebruikt.
xtc werkt niet meer de afgelopen 2 jaar, zelfs na 2x een jaar pauze tussen.

Twijfel om het ooit weer te gebruiken... Ik krijg het love gevoel niet meer en word alleen maar ziek van :(

Dubz

Bewuste gebruiker
Het ligt zeker niet aan de kwaliteit van het spul.. Heb altijd dezelfde betrouwbare en geteste MDMA. Het is maar net hoe je lichaam er op reageert denk ik. Wat en hoeveel je gegeten hebt, wat en hoeveel je drinkt, en de zuurgraad van je maag op dat moment. En als je coming up té sterk is voor je, kan je daar ook wel eens misselijk van worden en moeten overgeven.
Ik vind het trouwens altijd wel lekker, die MDMA-puke.. Het moment dat het eruit is voel je je 10x beter :P Alleen jammer als het midden op de dansvloer is in een drukke tent, dan moet je wel ff gaan rennen en je boeren inslikken :kots:

Drientje

DF-koning
TenDaysOff zei:
Ja dat ken ik dat gevoel, en ook die boer die hier beschreven wordt ... Ik heb dat maar beginnen krijgen toen ik al een tijdje gebruikte dus ik heb altijd de conclusie getrokken dat pillen heel erg slecht zijn voor je maag ... Heb toen eerst die pillen opgekauwd ipv ze volledig te slikken (die smaak, yak :)) maar goed ben dan eigenlijk ook sterk beginnen afbouwen en dan volledig gestopt ...
Als jij van je tandjes houdt doe je dit in het vervolg maar niet meer. XTC sloopt de glazuurlaag op je tanden vreselijk.

Verder, To kots or not to kots. Whatever. Kots gewoon, dan ben je het kwijt en kun je lekker verder feesten. Boeiend wat een ander ervan vindt.

En blaastesten zijn er alleen voor alcohol.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Ik heb vorigeweek nog gekotst op een paar pilletjes maar ik weet dat het door een glas alchol komt drink nooit maar had wedeschap verloren :( een glasje becardie cola en hopa 3 liter kost

te veel water drinken kan ook tot kotsen lijden

Aalpoepert

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
Ik heb vorigeweek nog gekotst op een paar pilletjes maar ik weet dat het door een glas alchol komt drink nooit maar had wedeschap verloren :( een glasje becardie cola en hopa 3 liter kost
Wtf.. Geheimtaal???

fokker

Belezen gebruiker
Ik had dit in het begin altijd na de 2de. Dan ga ik gewoon te hard en speelt mijn maag op, teveel spanning. Dit is opgelost door na de 1ste met halfjes te werken :wink: Geen last meer gehad dervan. En niet kunnen plassen met XTC? No problemmo, lukt altijd. Wordt eerder gek van het constante piesen, vooral bij de afdraaiers :openmouth:

Bovenaan