xtc en koud weer

kuikentjeh

Experimenterende gebruiker
Goedenmiddag,

Morgen ga ik naar FYM kingsdag. Het festival is buiten en ook word het niet echt warm weer morgen.
nu vroeg ik me af of je bij xtc nog op moet passen met koud weer. Met alcohol weet ik namelijk dat je sneller onderkoelt kan raken als het erg koud is, alleen verwijd alcohol ook je bloedvaten en xtc volgens mij niet.
Het word ook vast niet zo koud dat het echt een probleem word, maar vroeg me toch af of je er mee op moet passen. Of is de kou alleen maar beter voor je aangezien je met afkoelen de schade van xtc vaak kan beperken?

InstantKill

Gezellig, ben daar zelf ook aawezig.
Het is op een groot open terrein dus verwacht ook wel dat de wind het nog kouder maakt.
Je moet inderdaad wel uitkijken doordat je het snel warm krijgt met XTC.
Het kan erg met vlagen komen, waardoor je uit moet kijken voor kou.
Ik zou zeker een lekkere trui aan doen met een shirt eronder zodat je altijd kan switchen.

kuikentjeh

Gezellig, ben daar zelf ook aawezig.
Het is op een groot open terrein dus verwacht ook wel dat de wind het nog kouder maakt.
Je moet inderdaad wel uitkijken doordat je het snel warm krijgt met XTC.
Het kan erg met vlagen komen, waardoor je uit moet kijken voor kou.
Ik zou zeker een lekkere trui aan doen met een shirt eronder zodat je altijd kan switchen.
gezellig!!
Klopt ja, denk dat het best koud kan gaan worden.
Zal me inderdaad maar goed gaan kleden.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Inderdaad in laagjes kleden. Ikzelf doe een shirt met vest aan. Het vest kan ik altijd om mijn middel knopen als ik het te warm krijg. En in het kluisje nog een jas voor de wandeling naar het parkeerterrein.

InstantKill

Inderdaad in laagjes kleden. Ikzelf doe een shirt met vest aan. Het vest kan ik altijd om mijn middel knopen als ik het te warm krijg. En in het kluisje nog een jas voor de wandeling naar het parkeerterrein.
Heet je trouwens Wollukker omdat je uit Waalwijk komt?
Ken het omdat ik er ook vlakbij woon.

Bovenaan