xtc en massa training

theonenl

Newbie
beste mensen heb eigelijks een vraag ik train nu een jaar en zie echt verschil van vroeger en nu waar ik super trots op ben ma nu is me vraag ga volgende week weer is een xtc pilletje proberen meestal 1 keer in het jaar alleen nu ben ik wel erg bang dat het aan me spieren vreet
is namelijk tog niet zo dat je 1 keer gebruikt al je spieren weg fallen ?? wand drink 2x in het jaar met feest dagen en met achole merk ik het niet dat ik spierafbraak heb ma hoe zit dat nou met xtc na 1 maalig gebruik

gr bauk

Tufnut

Badass junkie
Ik denk dat je niets overhoud. Nul komma niks, nada :rolleyes:

...of zou ik overdrijven? Ik denk het. Maak je niet druk. Je spiertjes zullen niet wegsmelten hoor.

theonenl

Newbie
dus beter ma weer avondje aan de drank dacht ik zo dus kut man waarom moet het leukste nou zo slecht voor je wezen ken namelijk lui zijn goed breet en zie ze gaan op een hardcore feesje volgende dag niets aan de hand :tongueout: tnx man vvoor de info niet doen dus

Robinnl

Experimenterende gebruiker
Je kan echt wel een keertje xtc nemen horen. Ik denk dat Tufnut een beetje sarcastisch aan het doen is. :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zien jullie dat kleine zinnetje onderaan Tufnut zijn post?

...of zou ik overdrijven? Ik denk het. Maak je niet druk. Je spiertjes zullen niet wegsmelten hoor.

Tufnut

Badass junkie
Robinnl zei:
Ik denk dat Tufnut een beetje sarcastisch aan het doen is. :)
Klopt, zoals ook te zien was aan de in het klein geschreven toevoeging.
Jan Smit zei:
Als ik het zo hoorlees zou ik het niet doen. Nóg meer hersenschade en zo.
Maar Jan Smit overtroeft me met zijn sarcasme.

theonenl

Newbie
haha tnx mensen voor de antwoord bedoel je moet genieten van je leven tog 1keer in het jaar kan geen kwaat dan , alleen was bang om alles te verliezen en ben al niet 1 van de dikkste vroeger 55 kilo ging trainen ben ik na de 71 ge sprongen en heb zo iets wat is tegenwoordig wel goed voor een mens met drank sterven er ook hersens cellen af dus heb ik zo iets 1 keer zuipen goed zuipen en iedereen heeft een hersens beschadeging of is dom ma gebruik het gewoon ergens even te zitten is niet dak na een feesje ga :grin: dus over hitting hou ik rekening mee nog maals bedankt voor antwoord :grin:

Bovenaan