XTC en/of pep

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Aangezien het weer een goeie maand geleden is dat ik nog iets gebruikte, is dit weekend het moment nog eens aangebroken.

Ik heb al een goed jaar (positieve) ervaringen met XTC, en nog geen enkele met speed. Aangezien ik de laatste keren iets teveel heb liggen spacen op MDMA Kristal, heb ik zin om nog eens het 'gewone' gevoel te ervaren... Dansen, goed gevoel, sociaal, energiek, niets meer, niets minder.

De laatste keren dat ik gebruikte zat ik meer neer op een bankje buiten te 'flashen', dan binnen te dansen. Ik zou graag opteren voor het laatste deze keer. Nu vroeg ik mij af, is de combinatie van speed en xtc dan niet aan te raden? XTC voor het gevoel, pep voor de energie?
Aangezien ik nog nooit speed heb gebruikt, ken ik natuurlijk ook niet echt de effecten, dus laat maar horen!

TrippyShit

Badass junkie
Als je niet teveel pillen neemt zal dat toch wel genoeg energie geven om te dansen+het gevoel? Bij mij wel iig

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
xtc en speed vind ik niet goed.Zaterdag pillen genomen en erna speed,voelde niet veel van die speed.Kut geur en kut smaak.Moet ik nooit meer hebben.

Wat die MDMA ervaring betreft,was je aant het hallucineren?

Hard spacen vind ik namelijk super,zit altijd te spacen met vrienden bij iemand thuis..soms dan effe gaan lopen in de bosjes en rustig zitten op een bankje.Dan zie je vanalles,mensen die schaduwen blijken te zijn,dieren,een paard die achteraf een booster blijkt te zijn :P noem maar op :grin:

ellington

echt hallucineren niet, maar eerder op mijzelf zitten, en puur van het gevoel genieten, en zo hard genieten dat ik niet eens zin heb om te dansen. Heb al enkele goeie dj's gemist daardoor, en dat zou ik willen vermijden...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik vind het een goeie combo, maar overdrijf niet met de speed. Als het je eerste keer is kan 1 goeie lijn op een avond al wel volstaan. Als ik ga stappen gaat het zo:
Vlak voor ik vertrek thuis een goeie lijn, en aangekomen op het feestje eerst wat erin komen, en na een uurtje ofzo eerste pilletje droppen.
Na die lijn is het wel -zoef- plots maandag. De avond gaat nog sneller dan je gewoon bent met enkel mdma.

Drink niet teveel alcohol op deze combo, je zal al genoeg vocht verliezen.

Vergeet niet dat speed veel verslavender is dan mdma. Terecht een hard-drug naar mijn mening.

Wacky

Badass junkie
afgelopen zaterdag om 01.00 wat mdma genomen (100-150mg ofzo) en om een uur of 4-5 twee sleutel puntjes speed erachteraan.
Om 10.00 stond ik nog te dansen. Prima combinatie :)

ellington

Ik had vannacht 2 pilletjes op, heb rond 4 uur 's nachts nog een lat gelegd. Ik voelde eerst niet zoveel van de pillen, maar die speed heeft wel mijn avond gemaakt! Niet overdreven knuffelachtig, niet hallucineren, gewoon scherp van geest, blij, en alleen maar dansen!

Ben net 4 uur wakker, en de kater lijkt mee te vallen...

Bovenaan