Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kweet niet precies maar Xtc Zorgt dat j vitamine Peil Op een heel laag pijl komt.. Vandaar dat wonden minder snel genezen? of is dit alleen bij amfetamines.. nja btr gewoon w8ten tot na de operatie.. bedoel gebruiken kan daarnaa altijd nog zonder risico..vind k
kweet niet precies maar Xtc Zorgt dat j vitamine Peil Op een heel laag pijl komt.. Vandaar dat wonden minder snel genezen? of is dit alleen bij amfetamines.. nja btr gewoon w8ten tot na de operatie.. bedoel gebruiken kan daarnaa altijd nog zonder risico..vind k
XTC is een amfetamine-product en heeft dus ook werking op je vitamines. Het is sowieso niet slim om voor een operatie aan de XTC te gaan, je herstel en toestand gaat er misschien wat op achteruit.
een paar jaar geleden moest ik ook onder t mes. Ik had de zaterdag van te voren xtc genomen (kwist toen niet dat ik 2 dagen later geopereerd zou worden, kwerd opgeroepen om dat er iemand was uitgevallen)Het heeft bij mij geen beroerde invloed gehad ofzo. Was niet minder ziek als voorgaande operaties zonder xtc. Maar goed, dis mijn ervaring en mijn lichaam. Ik durf dan ook niet te zeggen hoe dat bij andere is.
Hoe onverantwoordelijk om te zeggen. Een persoon die er goed van af is gekomen zegt helemaal niets over andermans reacties. MDMA zorgt er nu eenmaal voor dat de bloeddruk hoger ligt. wat weldegelijk gevaarlijk kan zijn tijdens een operatie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.