XTC en operatie

someone_nl

Belezen gebruiker
Volgens mij moet dat geen kwaad kunnen aangezien het merendeel dan toch al je lichaam heeft verlaten (dit duurt vaak 3 dagen ongeveer).

Maar goed, zeker weet ik het ook niet

GabberFreak17

Belezen gebruiker
kweet niet precies maar Xtc Zorgt dat j vitamine Peil Op een heel laag pijl komt.. Vandaar dat wonden minder snel genezen? of is dit alleen bij amfetamines.. nja btr gewoon w8ten tot na de operatie.. bedoel gebruiken kan daarnaa altijd nog zonder risico..vind k

blido

Newbie
nee kan geen kwaad ,heb zelf een liesbreuk operatie ondergaan en heb ongv. 1,5 week van te voren een pilletje genomen en alles is goed gegaan :wave:

boy

Bewuste gebruiker
GabberFreak17 zei:
kweet niet precies maar Xtc Zorgt dat j vitamine Peil Op een heel laag pijl komt.. Vandaar dat wonden minder snel genezen? of is dit alleen bij amfetamines.. nja btr gewoon w8ten tot na de operatie.. bedoel gebruiken kan daarnaa altijd nog zonder risico..vind k

XTC is een amfetamine-product en heeft dus ook werking op je vitamines. Het is sowieso niet slim om voor een operatie aan de XTC te gaan, je herstel en toestand gaat er misschien wat op achteruit.

Jeller

Badass junkie
volgens mij kan het niet echt kwaad en als je niet veel gebruikt verstoord het niet veel in je lichaam

caatje

Badass junkie
Femke zei:
Kan het kwaad als ik 1 1/2 week voor een operatie XTC neem?
weet iemand dit?
een paar jaar geleden moest ik ook onder t mes. Ik had de zaterdag van te voren xtc genomen (kwist toen niet dat ik 2 dagen later geopereerd zou worden, kwerd opgeroepen om dat er iemand was uitgevallen)Het heeft bij mij geen beroerde invloed gehad ofzo. Was niet minder ziek als voorgaande operaties zonder xtc. Maar goed, dis mijn ervaring en mijn lichaam. Ik durf dan ook niet te zeggen hoe dat bij andere is.

Bal0n

Badass junkie
blido zei:
nee kan geen kwaad ,heb zelf een liesbreuk operatie ondergaan en heb ongv. 1,5 week van te voren een pilletje genomen en alles is goed gegaan :wave:

Hoe onverantwoordelijk om te zeggen. Een persoon die er goed van af is gekomen zegt helemaal niets over andermans reacties. MDMA zorgt er nu eenmaal voor dat de bloeddruk hoger ligt. wat weldegelijk gevaarlijk kan zijn tijdens een operatie.

Bovenaan