XTC en Paddos

The Spy

Experimenterende gebruiker
Vraagje: stel ik neem vandaag 170 mg X want ik heb al 4 maanden niet meer gedaan, dan is iig morgen mijn serotine op. maar stel dat ik dan overmorgen paddos doe, is die stof dan nog wel aanwezig, dus werken die paddos dan nog wel? hebben die stoffen die vrijkomen bij de verschillende drugs iets met elkaar te maken?

cunt

Wijs gebruiker
er zijn wel soorten drugs die iets met elkaar te maken hebben, maar paddos en x niet volgens mij.

met paddos komt zowiezo geen serotonine vrij.

Bal0n

Badass junkie
Ik zou het niet doen, omdat je misschien in een dipje zit. Wat ik wel zou doen als ik jou was, is hippyflippen: je MDMA combineren met paddo's :). Met methylone was dat iig helemaal geweldig :).

The Spy

ja kheb vorige keer colombiaanse paddos gedaan maar het gevoel, waar het met het meest om gaat eigenlijk vond ik af en toe niet zo rielekst. coke vind ik te weinig effect geven, x en gras vind ik het rielekste nog steeds, maar komt mischien omdat ik x echt maar 4 keer jaar gebruik, samen met een paar vrienden doen we dat ongeveer al 2 jaar en is echt rielekst zonder dat er iemand verslaafd aan is geraakt

Bal0n

Badass junkie
cunt zei:
er zijn wel soorten drugs die iets met elkaar te maken hebben, maar paddos en x niet volgens mij.

Dat is nog onbekend. De hypothese luidt nu dat de stoffen in paddo's zich hechten waar serotonine dat zou moeten doen, maar niemnad weet het zeker. Serotonine heeft waarschijnlijk ook nog een grote rol in het grote psychelics verhaal :).

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
cunt zei:

Dat is nog onbekend. De hypothese luidt nu dat de stoffen in paddo's zich hechten waar serotonine dat zou moeten doen, maar niemnad weet het zeker. Serotonine heeft waarschijnlijk ook nog een grote rol in het grote psychelics verhaal :).
oke, wist ik niet :)

waar haal jij altijd al die info vandaan? of gewoon erowid?

Marcel

Belezen gebruiker
Zelf heb ik wel een goede ervaring zoals jij wilt beleven. Met vrienden hebben we eerst een nacht xtc genomen en daarna hebben we een dag uitgerust. De dag erna (er zat dus 1 dag tussen) hebben we paddo's genomen.

Het effect was bij beide middelen groot. Het was dus niet zo dat de mdma de werking van de paddo's negatief beïnvloed had. Bij de paddotrip hadden we een trip die niet afweek van een 'normale' trip zonder dat we mdma hadden gebruikt.

Jeller

Badass junkie
het gaat wel , ene maat van mij had op ene anvodn mdma genomen, maar niet zwaar uitgeweest ofzo en de volgende dag had hij paddo's genome voor de eerste keer en hij heeft er gene problemen mee gehad

Bollie

Bewuste gebruiker
mijne maat ( ook wel actief hier op deze forum : Enigmatique ) was bijna doodgegaan door de combo xtc en paddo's...

Hij had 50 gram truffels gegeten en een pil of 3. De hippyflip liep redelijk verkeerd af :wink:

matthijs

Badass junkie
Bollie zei:
mijne maat ( ook wel actief hier op deze forum : Enigmatique ) was bijna doodgegaan door de combo xtc en paddo's...

Hij had 50 gram truffels gegeten en een pil of 3. De hippyflip liep redelijk verkeerd af :wink:
Op welke manier liep het dan verkeerd af???
Je gaat neit zomaar dood door paddo's hoor, hooguit gevaarlijke situaties enzo

Bollie

Bewuste gebruiker
Hij kreeg het gevoel dat de pil de bovenhand kreeg. Hij begon evenhard te flippen dan te trippen.
Door het feit dat hij niet meer normaal kon stappen en bijna verlamd lag door de hoge portie paddo's wou hij toch feest vieren en rondlopen, maar hij kan niet...
Het enige wat z'n lichaam wel nog kon doen, was stuiptrekkingen veroorzaken. Bang geworden en smekend roepen om hem uit de trip te helpen... Totaal in paniek, waardoor door de portie paddo's de bad trip naar boven kwam. Hij dacht constant aan doodgaan, en dat ie het niet ging halen.
Uiteindelijk na een bad trip van meer dan 5 uur is hij zwetend wakker geworden na knock out te gaan voor meer dan 2 minuten...

De combo zou leuk zijn met 15 gram en 1 pilletje, maar hij moest weer eens overdrijven en ons proberen de loef af te steken. Aangezien wij lekker 50 gram truffels aten deed ie rustig mee, en smeet er nog eens 3 pillen boven erbij. Allemaal goed en wel, toen ze opeens alle 3 tegelijk opkwamen...

matthijs

Badass junkie
Ah ok...hij deed dus ook echt de grote hoveelheden. Nee, ik had het inderdaad over een prtie shrooms en 1 pilletje ofzo.

parcival

paddos en e tegelijk nemen is NIET fijn, het hoeven zelfs geen grote hoeveelheden te zijn.
swim en foaf namen ieder 125mg mdma en 25stuks P. semilanceata en gingen beiden fout (niet fysiek maar wel mentaal).
Paddos in de staart (op uur5-6) daarentegen is vrijwel steeds heel fijn. De E is bijna uitgewerkt maar stuurt de trip nog 1 bepaalde richting in.

Bollie

Bewuste gebruiker
redeyez zei:
Bollie zei:
maar hij moest weer eens overdrijven en ons proberen de loef af te steken.
hahahahaha

Lagoa-style

LOL.
Lagoa is niet gelijk aan overdrijven e :tongueout:
Lagoa is feesten, feesten en nog eens feesten, maar wanneer het lichaam niemeer kan gaan we rustig op 't gemak nog een fleske ghb drinken in nen afterclub.
DAS LAGOA STYLE :grin:

Bovenaan