• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC en PEP, ik voelde me kk

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Eergistermiddag had ik 2 rode duifjes gedropt over de loop van de middag, ze sloegen echt in als een bom, zwaar chill :sunglasses:. Een vriend gebruikte al een tijdje pep, en hij vroeg of ik het eens wou proberen. Ik zat ernstig te twijfelen maar besloot toch 1 snuifje te proberen door elk neusgat. Weinig bijzonders aan, alleen beetje raar nasmaakje in je keel.

Ik ondertussen lekker spacen op de pillen natuurlijk, rond 18 uur waren de pillen al beetje uitgewerkt, ik besloot nog een duifje te slikken. Later op de avond wou ik nog wel een nakkie nemen, ik voelde er namelijk niet veel van. Weer beide neusgaten snuif snuif... :grin: Deze keer deed ik iets meer en ik voelde het wel een beetje in me kop. Ik had alleen niet echt het idee dat je er onwijs vaag van werd ofzo, dat kwam toch echt door de pillen.

Rond 23 uur voelde ik me aardig chill, en m'n vriend vroeg of we nog 1 keer zullen snuiven. Ik vond het best, en huppaké daar ging ik weer :openmouth:. Nu merkte ik aardig het verschil tussen de pep en de pillen, van pillen voel ik me iig wel een stuk chiller, maar pep is dus echt bedoeld om lang wakker te blijven (waar ik niet echt bij stil heb gestaan).

Toen het 1 uur was besloten we beide naar huis te gaan. We waren niet echt uitgespaced maar wouden de comedown voorkomen (met z'n 2e tenminste). We zouden elkaar op msn weer spreken, namen afscheid en ik fietste alleen naar huis. Onderweg voelde ik al iets raars, in het begin dacht ik dat het dat relaxte xtc gevoel was in m'n maag, maar later leek dat chille gevoel langzaampjes overtegaan naar een zeer niet chill gevoel.

Ik zat mezelf een beetje op te fokken, ik was namelijk helemaal alleen buiten en had een drug gebruikt die ik zowiezo nog nooit in combi heb gebruikt en pep al helemaal niet. M'n gedachten namen de controle over mij, ik begon als een trein naar huis te fietsen. Toen ik thuis aankwam voelde ik me heel raar. Het was niet eens een heel erg kut gevoel maar het was duidelijk dat er iets mis was in mijn maag. Ik ging in m'n bed liggen, maar onder de pep en MDMA kun je natuurlijk niet slapen :openmouth: Duh. En dat kut gevoel maakte het niet makkelijker.

Ik werd helemaal gek en raakte in paniek, omdat mijn ouders lagen te slapen en ik wou METEEN naar buiten, ik moest dus heel stilletjes naar beneden zien te gaan. Ik begon meteen, deed de deur open, en liep de trap af. Het ging goed gelukkig. Eenmaal buiten stapte ik meteen op de fiets en besloot gewoon te gaan fietsen tot het over was.

En op de fiets zijn hele vervelende dingen gebeurd. Het wás prachtig weer, lekker warm. En zodra ik op de fiets zat begon het onwijs te regenen, en ook niet een beetje nee echt met bakken uit de lucht. Ik dacht; fuck it, ik fiets gewoon door, schijt! Gelukkig stopte het al snel en was ik zeiknat. Ik kreeg vaage kippenvel over mijn armen, normaal gesproken zitten die bobbeltjes overal, maar ik had alleen kippenvel over sommige plekjes van mijn armen, en het voelde ook net als kippenvel, maar dan op een vervelende manier. Echt vergiftigd dus.

Na die kippenvel begon mijn maag de leiding over te nemen, mijn hele lichaam voelde verlamd, maar mijn maag was het ergst, ik drukte er zachtjes in en het deed pijn. Ik raakte nog meer in paniek en begon als een achtelijke te fietsen, mijn hartslag ging tekeer. Ik maakte me nog het meeste zorgen over mijn maag, want ik was bang dat ie geluid maakte, en dat zou niet goed zijn. Ook had ik erge kramp. Stoppen durfde ik niet omdat ik bang was dat geluid dan te horen. Toen ik naar mijn buik keek, leek hij wel geel, en m'n navel was bruin :xtc:

Na dat allemaal begon mijn gedachte echt de baas te spelen, ik ging hardop tegen mezelf praten de hele nacht, ik zei dingen als: 'kijk wat er van komt, je moet stoppen met die troep', en 'Je zei nog zo dat je nooit ging snuiven en toch heb je het gedaan'. Ik raakte zo erg in paniek dat ik m'n vriend had gebeld, maar hij nam niet op gvd. Toen stuurde ik 'm maar een sms met: bel me snel. Na een half uur werd ik gebeld met de vraag: Voel je je soms kut? En voordat ik antwoord kon geven had ie alweer opgehangen. Toen voelde ik me nog ellendiger en besloot ik maar naar huis te gaan.

2 uur later toen ik al in bed lag kreeg ik een sms (en ik was nog steeds wakker) 'Bel me nu'! Dus ik bellen... Bleek dat hij hetzelfde als ik had meegemaakt maar een een tikkie erger, ook hij raakte in paniek, en buiten bewustzijn. Er moest een ambulance komen om hem te kalmeren en bij bewustzijn te brengen. De volgende dag had ie alles verteld en hadden we afgesproken het bij pillen te laten en niet meer te snuiven :xtc: :rock:.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Tering man, wat een rotsituatie voor jou en je medespacer. Hoe had je de pep bemachtigd? Een dealer die je niet kent?

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Die vriend van me had het van een dealer die hij wel goed kent en normaal gesproken spaced hij er wel lekker op. Waarschijnlijk toch wel flink genaaid denk ik. En de laatste dagen voelt het niet goed, m'n maag borrolt en ik val weer steeds weg, komt waarschijnlijk doordat ik nogal slaap tekort doe. 1 ding is zeker, er gaat niks meer in mijn neus behalve een zakdoek :) en neusspray :grin:

Drientje

DF-koning
Drugs doen rare dingen met je...

In je paniek kun je heel makkelijk gehallucineerd hebben wat de kleur van je buik betrof dan. Ik heb als ik pillen op heb ook altijd een naar gevoel in mijn buik. Een hele goede reden om het zoveel mogelijk te laten staan.

4 fmp

Belezen gebruiker
Waarom roept iedereen hier troep, kkzooi en kutdrugs etc.
Is het ineens ondenkbaar dat je van pep zwaar para kunt raken?

Waar zou deze speed mee versneden kunnen zijn wat zorgt voor een para effect? Natuurlijk manitol
damm daar ga je keihard van of wat dacht je van versnijdingsmiddel nummer 1 paracetamol. Jep kun je ook flink verkeerd van gaan :rock:

Ik ben heel benieuwd waarom jullie denken dat het aan de speed ligt. Pep is gewoon pep. De 1 wat zuiverder dan de andere met als gevolg dat je misschien wat meer nodig hebt. Maar een slechte/verkeerde uitwerking licht echt niet aan de pep hoor.

Drientje

DF-koning
4 fmp zei:
Waarom roept iedereen hier troep, kkzooi en kutdrugs etc.
Is het ineens ondenkbaar dat je van pep zwaar para kunt raken?

Waar zou deze speed mee versneden kunnen zijn wat zorgt voor een para effect? Natuurlijk manitol
damm daar ga je keihard van of wat dacht je van versnijdingsmiddel nummer 1 paracetamol. Jep kun je ook flink verkeerd van gaan :rock:

Ik ben heel benieuwd waarom jullie denken dat het aan de speed ligt. Pep is gewoon pep. De 1 wat zuiverder dan de andere met als gevolg dat je misschien wat meer nodig hebt. Maar een slechte/verkeerde uitwerking licht echt niet aan de pep hoor.
Call me a dreamer,....

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik had gister dat elke x als ik opstond dan kankerde ik weer neer, soort flauwvallen enzo, helemaal naar de kloten, mn hele lichaam tintelde als een gekke,, komt gewoon door teveel pep de dagen ervoor,, rusteloos en aggressie hoort er ook bij,, heel erg vervelend,, daarom met maten gebruiken:wink:... ik weet iig dat ik amfetamine maar even links laat liggen :rock:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik of de topicstarter?? :P
ik iig teveel, het kwam gewoon door te weinig energy, reserves op, slaaptekort, voedseltekort, vitamines tekort enzz

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Te weinig, ja dat kan natuurlijk ook. Voortaan haalt ie maar 2 gram voor een avond, dan moet het wel goedkomen :grin: :confused:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je redelijke pep hebt,, dan is 1 gram voor 1 nacht met 2 personen duidelijk wel genoeg, kijk het is maar net hoever je er in wilt gaan, ik krijg een gram makkelijk op in 2dagenen1nacht,, maar dat ligt egt aan je pep en je lichamenlijke gezondheid,.. ik raad je aan als je speed wilt gebruiken eerst goede regelen,, en daarna met de zin: snuiven kan nooit fout gaan, je voelt je alleen beter!! slechter is onmogenlijk!! als je die dingen tegenjezelf kunt zeggen kan er niks misgaan want ik vind het zoizo erg erg heeeel erg knap dat je je erkutdoor ging voelen!! post maar hoe je het vond als je nog een xtje goede speed hebt gesnoven!!.. geloof me, je kan je er egt gwoon niet slechter door voelen want alles is chill en relaxed onder de pep,, dus veelplezier alsje het binnenkort nog gaat doen!! ik ben ook lekker bezig :tearsofjoy: :wave:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ok, als ik dit zo hoor wil ik toch nog wel een keertje kwaliteits speed gebruiken. Ik zeg altijd maar: als je het doet, doe je het goed! Maar ik zal iig ff zorgen voor beetje goeie pep, moet lukken binnen m'n vriendenkring :rolleyes:

Overcome

Belezen gebruiker
Hmn, ik herken het wel, dat paranoia gevoel, helemaal betript op de fiets en jezelf helemaal gek maken, ik heb dat ook vaak als ik een aantal nachtjes wakker ben geweest...

Agonist

Experimenterende gebruiker
Hehe, ja vrij standaard (hier althans) dat flauwvallen en duizeligheid na pep gebruik. (Veel) eten helpt erg goed. Ook tegen de kater in het algemeen trouwens.
Ik vind gewoon dat deze minpunten erbij horen, en bedenk me ook dat dit de gevolgen zijn wanneer ik pep neem. Helaas is pep behoorlijk tof dus neem ik die minpunten op de koop toe :tearsofjoy:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Agonist zei:
Hehe, ja vrij standaard (hier althans) dat flauwvallen en duizeligheid na pep gebruik. (Veel) eten helpt erg goed. Ook tegen de kater in het algemeen trouwens.
Ik vind gewoon dat deze minpunten erbij horen, en bedenk me ook dat dit de gevolgen zijn wanneer ik pep neem. Helaas is pep behoorlijk tof dus neem ik die minpunten op de koop toe :tearsofjoy:

oke relaxed :stoned: ik ben niet de enige gast die duizelighei(gevoel van te snel opstaan 100x zo erg) en flauwvallen,, ik heb er nog nier erg veel mensen over gehoord,, dus wist niet of het erg gebruikelijk was.. maargoed, dit vind ik 1 vande aller kutste uitwerkingen,, samen met vaak ong 1/2 nachten na laatste nakkie: sommige ledermaten gaan slapen/tintelen e.d. maar dan ook 100xzo erg enzo,, maarja,, hoort erbij :beer:

gedichtje:
hoe dikker de lijne, hoe strakker en fijner
hoe meer je gaat zweten, je gaat steeds minder eten
je bent nu bezeten door de pepfairy ik kan het weten!!
je bent nu je 1e dag zonder, en daar begint al het gedonder!!!
aggressie, obsessie, verkloot en depressief, begin nu al met geld jatten ben een godvergeten dief..
1 ding is zeker en is je niet voor lief: pep maakt je kanker parra en ook nog eens een dief!!
en ben je eenmaal bezig, een mooi resultaat zeer creatief!

X .de doorgesnove dichter in space :rock:

Drientje

DF-koning
Ik heb ook altijd die duizeligheid na een paar nachtjes pep.
Laatst nog tijdens een nachtje wilde seks, heel raar gevoel was dat. :rolleyes:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
die duizeligheid, tintelingen en dat het zwart voor je ogen wordt is gewoon een teken dat je slaap tekort hebt volgens mij, nog niet eens omdat je zoveel drugs gebruikt hebt. Denk ik tenminste

Demolisher

Experimenterende gebruiker
pbwebmaster zei:
die duizeligheid, tintelingen en dat het zwart voor je ogen wordt is gewoon een teken dat je slaap tekort hebt volgens mij, nog niet eens omdat je zoveel drugs gebruikt hebt. Denk ik tenminste
xtc en pep zijn allebei vaatvernauwend . Vandaar die duizeligheid . En het zwart voor je ogen .
Ik had het ook voor . Zo heel af en toe , een paar keer per maand . Een vraagje gestuurd naar drugs info team . En zei wisten me dat te vertellen .

Bovenaan