XTC en sex

riflexz

Bewuste gebruiker
als je geil genoeg bent, krijg je hem altijd recht.. maar ik kom wel héééééél erg moeilijk klaar... wat natuurlijk niet erg is, want dan kunnen we uren neuken :d

Juttie19

Newbie
Ik vond de sex vooral heel raar :confused: Ik was er helemaal niet bij, ik dacht aan een bos en drogers haha en werd steeds wakker geschud, maar het verschilt wel want ik heb ook een keer 2 uur lang sex gehad met mn vriend, voelde me wel een beetje verdoofd maar dat was inderdaad echt wel goed haha, verschillende ervaringen dus :wink: :grin:

richelle

Belezen gebruiker
Als je niet te gek de weg kwijt bent is er niks mis mee, en worden het inderdaad superlange geile vrijpartijen,
maar klaarkomen ..neeeeeh ,lukt me dan echt niet. :sunglasses:

FredFlagstone

Experimenterende gebruiker
Echt heerlijk geile sessies gehad met eerst een Xje. Soms gingen we naar het zwembad, na het pilletje. Dan voelden we ‘m daar inslaan, super opwindend. We konden natuurlijk niet aan elkaar komen. Misschien in de jacuzzi wel even als die borrelde. Dan nog even zwemmen, om het water zo nu lekker langs je lijf te voelen. Dan snel aankleden en naar huis. Daar even snel douchen en in bed. Supergeil tongen, zuigen, vingeren, rukken en de zachtheid van lakens voelen.

We zweetten ons rot. Lekker masseren, met olie op een badlaken. Even wat drinken, yoghurt eten, elkaar ermee insmeren al doorzoenend, de douche onder om het af te spoelen.

Dan nog een half Xje bijnemen, een kamagraatje en nog wat GHB. Dan even naast elkaar liggen om uit te rusten. Jaja. Zie maar hoe lang je dat volhoudt. Voor je het weet sloeg ook die weer in en lagen we weer griezelig te geilen, de hele dag door tot de zon onder ging.

Laatst bewerkt:

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
"voor de man is het bijkomende voordeel dat je niet meer kunt klaarkomen"

Een inzicht in de psyche van de man was aan de vrouwelijke OP niet helemaal besteed. ^_^

Casrus

DF-koning
"voor de man is het bijkomende voordeel dat je niet meer kunt klaarkomen"

Een inzicht in de psyche van de man was aan de vrouwelijke OP niet helemaal besteed. ^_^

Sommigen van ons mannen, met name de jonge, schijnen last te hebben van ejaculatio praecox.

Door bepaalde lieden wordt aangenomen dat dit universeel is.

Moet zeggen dat mijn sekspartners dat meestal niet hebben.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sommigen van ons mannen, met name de jonge, schijnen last te hebben van ejaculatio praecox.

Door bepaalde lieden wordt aangenomen dat dit universeel is.

Moet zeggen dat mijn sekspartners dat meestal niet hebben.
Very much true, dus het orgasme uitstellen is wel fijn. Maar helemaal geen orgasme klinkt toch weinig aantrekkelijk. Ik heb zelf een paar keer seks gehad op mdma en het hoogtepunt zat er toen ook niet in en dat was een gemis.

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Very much true, dus het orgasme uitstellen is wel fijn. Maar helemaal geen orgasme klinkt toch weinig aantrekkelijk. Ik heb zelf een paar keer seks gehad op mdma en het hoogtepunt zat er toen ook niet in en dat was een gemis.
Dan moet je gewoon nog wat langer doorgaan haha, de ontlading na uren knallen 👌🏻👌🏻😊😋🫣🚀🚀🚀🎉

Bovenaan