Xtc en speed?

Kers.

Newbie
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar komt niet heel erg veel uit..

Ik vroeg me af of dat xtc en pep goed te combineren is? Ik zou dit graag een keertje willen doen dit omdat ik van xtc lome benen krijg en wil chillen en van pep alleen maar door wil gaan :)
Dus daarom leek het me wel een lekkere combi..

Meer mensen ervaringen hiermee? En wat eerst te nemen?

W.F.L.

Badass junkie
Beeeb zei:
Het zou zonde zijn als je Pep je MDMA zou overheersen. Maar hou je het afzonderlijk dan kan je gewoon een beetje Pep bij-nakken als je er teveel als een stroopwafel bijloopt.

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Had ook eens speed op voor dat ik XTC nam en heb hier wel spijt van gehad.
Zoals ze al zeiden overheerste het speed gevoel waardoor het effect van de XTC toch een heel stuk zwakker leek.
En er zat zelf een vrij lange tijd tussen de 2

westergas

Belezen gebruiker
Speed verhoogd de Neurotoxiciteit van MDMA aanzienlijk. Het effect is lekker maar echt slim is het niet....

KoxBox

Badass junkie
Zie niet in waarom.... Ik ben sowieso niet echt een combineermeneer, ik heb liever het zuivere gevoel van de drug. Niet een mengelmoes (zelf al zijn het alleen de positieve) van effecten, elke drug heeft een lekker effect van zichzelf.

Winehouse

Badass junkie
KoxBox zei:
Zie niet in waarom.... Ik ben sowieso niet echt een combineermeneer, ik heb liever het zuivere gevoel van de drug. Niet een mengelmoes (zelf al zijn het alleen de positieve) van effecten, elke drug heeft een lekker effect van zichzelf.
Ik ben wel zo'n combineer-iemand. De positieve effecten versterken en de neveneffecten onderdrukken. Zoiets ja.

Immo

Badass junkie
Zonder speed geen mdma voor mij, het effect van speed+mdma vind ik veel fijner dan mdma los.

Walldac zei:
Immo zei:
Zonder speed geen mdma voor mij, het effect van speed+mdma vind ik veel fijner dan mdma los.
Maar wel pas speed na de mdma neem ik aan ?

Ik zal kort uitleggen waarom je 'dom' bent als je dit combineert en waarom ik wel snap waarom je het wilt combineren.

Vroeger zat er in xtc pillen speed, nu niet meer! MDMA alleen maakt je best moe en lui.. Helaas doe je nix aan!

Neem maar eerst speed of eerst xtc, het maakt niet uit! Als je eerst goeie xtc neemt, krijg je een lekker gevoel en kan je teminste nog van de xtc genieten. Neem daarna speed, weg gevoel! Je krijgt een neveneffect. Daarbij raak je gigantisch snel overhit. Neem het met een korrel zout, maar als jij je lichamelijk niet goed voelt, weet je hoe het komt en ben je bij deze gewaarschuwd.

Wil je toch combineren?? Neem dan xtc met GHB, dit verlengt het xtc gevoel, waardoor je langer van het gevoel kan genieten en echt spacey gaat. Wacht echter wel uren voor je GHB neemt! En uren is tijdens drugsgebruik net minuten.. Neem geen 10 ml in één keer, maar doe de helft. Zorg dat je bij inname rustig kan zitten en ls het teveel wordt, sluit je ogen. 15 a 30 minuten later ben je er weer helemaal bij! En ja, dan is het handig om één lijntje speed te nemen en ben je weer lekker actief.

Maar let op: Wel met deze combi!

langeman

Bewuste gebruiker
@partydrugs:
Je uitleg is niet kort, niet duidelijk en is tegenstrijdig. Je eindigt alsnog met een lijntje speed?!

De reden om dit niet te combineren is vooral de extra neurotoxiteit die het schijnt te hebben; oftewel extra kans op hersenbeschadiging.
De reden om het wel te doen is het effect wat bereikt kan worden. Het is maar wat je belangrijk vind. IIg doe je het het beste na de xtc.

Bovenaan