Ja dat het (extra) risico mee brengt was ik mij al van bewust. Maar thanks ! Ik ga het niet samen gebruiken. Pak pas de pep eind van het feestjeJa hoor, dat heb ik zo vaak gedaan. Vanwege harm-reduction moet ik hier natuurlijk wel zeggen dat het combineren van middelen en vooral 2 uppers meer risico meebrengt. Maar ik vind het zelf ook altijd fijn om deze 2 te combineren. En ik gebruik het ook wel gewoon meteen al samen. Pep voor de energie en xtc om wat wauser te worden en wat meer in de muziek weg te spacen ( ik ga alleen naar hardcorefeesten dan).
Bedankt. Ben benieuwd of mijn kater ook zo heftig wordt. Heb persoonlijk veel ervaring met drug-katers.Ik heb exact dit gedaan. Eerst aan de MDMA/XTC, en als deze begon uit te werken een bommetje pep nemen om het inkakken mee op te vangen.
Lang verhaal kort: het werkt, maar de helse kater niet waard. Voor mij nooit meer deze combi.
Check mijn ervaring hier: https://drugsforum.nl/threads/mini-live-speed-trip-report.73370/post-1808524
Nog een vraagje... ik ben morgen vrij en dacht in de ochtend een pep bommetje te nemen voor over de hele dag. En onderweg naar het feest een kwartje X te nemen (19:00 - 19:30) of kan ik beter ná het feest een bommetje nemen? Niet dat ik het effect van X dan verpest ofzo bedoel ik.Je bent gewaarschuwd 😉
Veel plezier!
Ik heb geen last van een kater.🤔Ik heb exact dit gedaan. Eerst aan de MDMA/XTC, en als deze begon uit te werken een bommetje pep nemen om het inkakken mee op te vangen.
Lang verhaal kort: het werkt, maar de helse kater niet waard. Voor mij nooit meer deze combi.
Check mijn ervaring hier: https://drugsforum.nl/threads/mini-live-speed-trip-report.73370/post-1808524
Ik heb geen last van een kater.🤔
Goedemorgen!
Bakkie koffie, 45 min geleden pep bommetje voor de gehele dag. Vanavond rond 19:00 - 19:30 het eerste kwartje x er in gooien voor de rave 🫨😋
nu iets meer dan 1 pil X. Lekker spacey! Whoop whoop
Vannacht 2 pillen en een kwartje doorheen gehaald. En net pep bommetjes. Was een geslaagd feestje! Gezellige mensen, sfeer en muziek.
Dit was overigens mijn eerste keer xtc op een feest. Ik zal hier een tripreport over schrijven.
![]()
Bommetje pep, techno aan en gamen.
Klein lijntje pep. Met lekkere techno.
Laatste kleine lijntje pep genomen. Dat was t dan weer voor de komende tijd. Als het goed is in April een hardcore feest.
0.75mg xanax en wat biertjes voor het slapen.
Net bommetje 4mmc genomen
10 mg dex en C4 energy drink.
Dit wil ik eigenlijk doen bij Harmony of Hardcore. Vanaf begin bommetjes pep en halverwege een likje m of een pil er bij.Ja hoor, dat heb ik zo vaak gedaan. Vanwege harm-reduction moet ik hier natuurlijk wel zeggen dat het combineren van middelen en vooral 2 uppers meer risico meebrengt. Maar ik vind het zelf ook altijd fijn om deze 2 te combineren. En ik gebruik het ook wel gewoon meteen al samen. Pep voor de energie en xtc om wat wauser te worden en wat meer in de muziek weg te spacen ( ik ga alleen naar hardcorefeesten dan).
Dit wil ik eigenlijk doen bij Harmony of Hardcore. Vanaf begin bommetjes pep en halverwege een likje m of een pil er bij.
Deze combi nog niet eerder gedaan. Ben benieuwd..
Zal het laten weten!Ik ben ook benieuwd hoe het jou bevalt. Ik heb het afgelopen weekend nog bij Shadowlands rave gedaan en dat beviel weer goed👍
In het kader van Harm Reduction combineer je dit simpelweg niet.In het kader van harm reduction.
Is het dan beter om na je pilletje (zeg 180mg) beter speed te nemen ipv nog de rest van de avond x bijnemen zodat je op twee pillen uitkomt?