xtc en tandarts.

MissDior

Bewuste gebruiker
Mijn vriend was 5 of 6 jaar niet meer naar de tandarts geweest, toen ik hem met moeite en pijn mee kreeg, had hij maar 1 gaatje!! En dat na behoorlijk veel gebruik!!!
We hadden ook verwacht dat zijn gebit behoorlijk achteruit was gegaan..
Ma dat bleek helemaal niet zo te zijn...

Dus t valt echt wel mee

:wave: :wave:

Peels

Experimenterende gebruiker
:flushed: Ik ben wat ouder, en ja, het heeft op mijn tanden wel invloed gehad. Door het klemmen van je kaken, slijt je glazuur sneller! Mijn voortanden begonnen stukjes te verliezen, en kwam dus zo weer in de tandarts stoel (terwijl ik een ijzersterk gebit altijd had, spierwit, en kaarsrecht) Hij vertelde me, dat ik knarste en klemde met mijn kaken, (waar nu het schaamrood op verscheen, want ik wist gelijk wat de boosdoender was) Heb een anti-knars plaatje gekregen wat ik nu 'nachts in moet doen, en het helpt!!! Helemaal blij, want stel je voor,... een stukje tand verliezen oke,... maar helemaal geen tanden meer!!! :mrgreen:

moet je ook nie gaan knagen, zomige mensen kunnen zichelf nie blijven met drugs...als ej van strakstaan houd doe ej dat:P k laad liefer over me heen komen:wink: gevoel van kruipen over de grond

hahaha me toetsenbord heeft typtyfus, maar voor jouw eff alles gechekt...k kan wel mezelf blijven, gaf het aleen maar aan...nu ben jij buiten jezelf aan gaan door die mening weer tegeven en nog een onzin.com te lullen...., maar goed had jezelf zeker niet door:P

lazybones

Experimenterende gebruiker
Vraag me alleen af of je in geval van een verdoving bijv., je tandarts niet beter in kan lichten. Bij coke gebruik is dat wel verstandig heb ik begrepen. Omdat de verdoving anders niet goed zou werken. En dat lijkt me geen geen groot feest als je in die stoel zit.

auw....:Plijkt me zeker niet leuk:confused:
had jaar geleden ook een operatie moete ondergaan..

alleen wat ik minder vind aan coke, is dat de molecule gewoon zow agresief is:confused:

dats de rede dat soms eff goed doe, gelukkig nog nooit voor betaald , dure shit en zow speciaal vind k ut verder niet:P wel lekker verdovend op je tandvlees, en het snuiven vind ik ook lekker net als wat anders:P
maar geef me tog maaar een echte trip, laads op ruigoord 2pilletjes gram speed en 2 zegels pff ging wel lekker 2 dagen tripppingggg...

maar goed, wie stappen er alemaal hier¿ *iligale feestjes)goa,tek,d&bas

knoest

Newbie
nou, tandarts van mij adviseerde me om een box-bitje in te doen als ik sliep, ik knarsetand volgens haar :grin:

xtaz

Wijs gebruiker
Toen ik nog XTC nam heb ik eens 2 hoekjes van mijn tanden gebeten, letterlijk.
Mijn tandarts heeft er nooit iets van gezegd of nooit gevraagd hoe dat kwam.

Bovenaan