xtc en tanden

xtc4life

Newbie
ik hoor veel mensen zeggen dat als een noot of andere drugs je tanden raakt je heel snel tandontkalking krijgt en gaatjes weten jullie of dit waar is? Ik raak wel eens me tanden heel evenaan met een noot als ik ze slik maar heb geen gaatjes of ontkalking.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Het komt door de zuren die door de pil heen zitten en bindmiddel etc. Deze tasten je tanden inderdaad aan, maar als ze heel eff je tanden raken valt het reuze mee, het is bijvoorbeeld alweer een stuk slechter als je een pil oplost in een drankje en dan opdrinkt, op die manier is het niet echt bevordelijk voor je gebid :wink:

wausie91

Bewuste gebruiker
inderdaad bij slikken met genoeg water valt het mee maar ja het zijn natuurlijk geen fluor pilletjes he :P
maar als je ze gewoon zo slikt is het echt beter dan wanneer je ze kapotkauwt en slikt of zoals need^weed zij wanneer je ze oplost in water

Rain

Bewuste gebruiker
En wat als je vloeibare xtc, liquid xtc aka explosion neemt en vervolgens je tanden voor 3 uur niet spoelt? :confused: Denk dat mijn gebitje dat niet zo leuk vind..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
laan zei:
En wat als je vloeibare xtc, liquid xtc aka explosion neemt en vervolgens je tanden voor 3 uur niet spoelt? :confused: Denk dat mijn gebitje dat niet zo leuk vind..

vloeibare xtc bestaat niet, explosion bevat methylone...
Zeg dan vloeibare herbal Xtc :P

Rain

Bewuste gebruiker
methylone, explosion, liquid xtc, whatever als het maar syntetisch is :P

TeQ

Bewuste gebruiker
xtc4life zei:
ik hoor veel mensen zeggen dat als een noot of andere drugs je tanden raakt je heel snel tandontkalking krijgt en gaatjes weten jullie of dit waar is? Ik raak wel eens me tanden heel evenaan met een noot als ik ze slik maar heb geen gaatjes of ontkalking.

Misschien ben ik wel het meest pessimistisch van iedereen hier... Maar ik kan je wel vertellen dat 4 van mijn tanden door pillen en speed heel erg beschadigd zijn geraakt. Dit vooral omdat ik het vaak door mijn drinken gooide dat wel.
Vier van mijn tanden bestaand rond ca. 50% uit kunststof omdat ik ze best wel verneukt heb.
Wat dat betreft zou ik oppassen en om alles ff een vloeitje draaien enz... misschien loos, misschien niet... In ieder geval heb je geen nadeel er aan om er wel een vloeitje er om te draaien.
Wel ben ik zo eerlijk om er bij te zeggen dat ik sowieso geen al te best gebit had, neemt niet weg dat voorkomen beter is dan genezen. Want dat laatste kan in mijn geval niet meer.

boy

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
boy zei:
Synthetisch of niet maakt in principe geen reet uit qua schade.
? denk dat een pil bevoorbeeld meer schade toebrengt aan je kop dan late we zeggen paddos, terwijl je van alletwee echt wel hard kan gaan...

In dat geval wel ja, maar ik denk dat een suikerbiet ook meer schade doet dan wat paddo's... synthetisch of niet maakt echt niks uit, het hangt helemaal van het product opzich af.

Bovenaan