xtc en truffels

reverb

Bewuste gebruiker
Lieve mensen, ik vind xtc (mdma) fijn en truffels ook, je kunt wel stellen dat ik beide middelen even plezierig vind, maar truffels gebruik ik (tot nu toe) alleen thuis en xtc op feesten/festivals. Ik heb deze geestverruimende middelen nog niet gemixed. :wink:

Ik ben van plan om op een festival, dus ik heb ruim de tijd, de xtc samen met (gedroogde) truffels te gebruiken. Ik heb hier en daar wat gezocht over gebruik en ervaringen, maar niet veel gevonden (wel lsd en mdma). Overigens, ik denk als dosis aan ongeveer 8gr (gedroogde) truffels, dus geen al te zware dosis en redelijk te sturen. Voor xtc zo'n 125-200 mgr.

Wat te doen? Eerst de truffels en dan een uur of twee later, dus na de top, de mdma? Of eerst de mdma en wanneer ik anders die halve (hele) extra zou pakken, overstappen op truffels?
Nooit aan beginnen? Hebben jullie hier ervaring mee?

Wat zijn jullie ideeën?

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
reverb zei:
Lieve mensen, ik vind xtc (mdma) fijn en truffels ook, je kunt wel stellen dat ik beide middelen even plezierig vind, maar truffels gebruik ik (tot nu toe) alleen thuis en xtc op feesten/festivals. Ik heb deze geestverruimende middelen nog niet gemixed. :wink:

Ik ben van plan om op een festival, dus ik heb ruim de tijd, de xtc samen met (gedroogde) truffels te gebruiken. Ik heb hier en daar wat gezocht over gebruik en ervaringen, maar niet veel gevonden (wel lsd en mdma). Overigens, ik denk als dosis aan ongeveer 8gr (gedroogde) truffels, dus geen al te zware dosis en redelijk te sturen. Voor xtc zo'n 125-200 mgr.

Wat te doen? Eerst de truffels en dan een uur of twee later, dus na de top, de mdma? Of eerst de mdma en wanneer ik anders die halve (hele) extra zou pakken, overstappen op truffels?
Nooit aan beginnen? Hebben jullie hier ervaring mee?

Wat zijn jullie ideeën?

Ik heb zelf 0 ervaring met truffels en veel ervaring met MDMA.
Ik weet wel dat truffels wat langer duren voor het op z'n top is en sowieso langer duren.

Het lijkt mij een geweldige combi als ik aan de werking van beide middelen denk.

Ik zou eerst de truffels nemen en dan ongeveer een uur wachten voor je de MDMA neemt. De dosissen zijn wel goed denk ik.

Wat ik verwacht is dat je een super trip gaat hebben, omdat je hoofd positief is door de MDMA en dat de truffels positief beïnvloed, toch?

Nouja, veel plezier en trip-ze :grin:

reverb

Bewuste gebruiker
RavenStylez zei:
Dit lijkt me ook wel iets... Hou je ons op de hoogte als je de combo geprobeerd hebt?

Zeker, ik laat je weten hoe het is verlopen, tenminst als het doorgaat en dat is nu nog de vraag. Houd je adem niet in want het kan nog even duren. :wink:

Sherlock

Newbie
Ik heb het een keer gedaan en het is echt absurd vet!

De officiële term is een 'hippy flip'

De beste manier is om te wachten totdat je iets van de truffels voelt voordat je de xtc bijneemt want de emotionele achtbaan die je krijgt van beginnen met trippen en eindigen met knetterhard gaan is awesome. Je hebt de roes van xtc, maar de tijd gaat net zo traag als bij truffels. Je hebt de vage gedachtegang van truffels maar je bent ook fucking helder, echt vaag maar zo vet!

Ik heb wel een tripreportje voor een Engels drugsforum geschreven als er geïnteresseerden zijn?

reverb

Bewuste gebruiker
Sherlock zei:
Ik heb wel een tripreportje voor een Engels drugsforum geschreven als er geïnteresseerden zijn?

Ja ik ben zeer geïnteresseerd in je tripreport!

Hippy flip, die kende ik nog niet. Goed te horen dat je enthousiast bent en bedankt dat je de volgorde duidelijk hebt gemaakt.

reverb

Bewuste gebruiker
Ik zal, voor wie nog geinteresseerd zou kunnen zijn, de uitkomst vertellen van mijn voornemen.

Ik had er veel zin in, maar besloot op het festival zelf dat ik het niet doe (truffels/mdma). De sfeer was niet uitnodigend en er was zoveel chaos, mensen en stages... Alles bijelkaar wist ik dat ik deze setting nooit plezierig ga vinden met truffels. Misschien kan het op een feest, maar een druk festival... ik weet het niet.

Achteraf maar goed ook want alles zat tegen, maar daar hoef ik jullie niet mee te vermoeien.

Ntronaut

Experimenterende gebruiker
Ikzelf zou het ook liever thuis doen (sowieso met hallucinogenen/psychedelica), omdat ik er toch een beetje gedesoriënteerd van raak - op een prettige manier. Allerlei gedoe en geluiden om mij heen vind ik dan vervelend. Liever geniet ik op een rustige plek van de reis.

Ben wel nieuwsgierig naar deze combi overigens. Moet het nog eens proberen.
Jammer dat Sherlock niet meer geantwoord heeft, want ik ben ook zeer nieuwsgierig naar zijn tripreport!

Bovenaan